QUOTE(linamog @ 2012 11 13, 17:50)
As siuntu, nes paskambinau sestadieni, kad po valandos padarytu, sako - geriausiu atveju pirmadieniui. O planavau juos veztis vaisems.
Man tai PAT Vilniuje su sushi house buvo
sako nejuokaukit, skambinkite bent kelias dienas pries
Papildyta:
QUOTE(Lerikyte @ 2012 11 12, 15:51)
Merginos, o ką daryt tokioj situacijoj. Pirkau auskariukus su pristatymu į namus registruojantis tam tikru el. paštu. Registravausi, o ponai pardavėjai nei iki kupono pabaigos, nei po neatsiuntė nei sąskaitos rekvizitų,kur pervesto siuntimo mokestį, o tuo labiau neatrašė NĖ į vieną laišką. Galėjau suklyst? Ne, patikrinau, toks el.paštas, susiradau ir kitą jų el.paštą, vistiek tyla. Rašiau beta.lt ką daryti tokioj situacijoj tyla. Blogiausia,kad kupono galiojimo laikas pasibaigė, grąžinti betai kaip ir jau negaliu, bet tai ką daryt, jei aš juo pasinaudot norėjau, bet pardavėjai ignoravo ?
žodžiu. Tai va būkit budrios ateityje su tokiais,kad nebūtų kaip man, pardavėjas ,,Papuošalų rojus''.
žinot, dar bent atrašytų,kad vėluoja prekės ar kažką, galų gale kąnors pameluotų, o dabar kapų tyla. Blogiau nebūna.
Ryt pasitikslinsiu, bet man atrodo, kad su papuošalų rojum ir man nemalonumai.. Pirkau irgi tuos auskariukus, paskutine kupono galiojimo diena neinu paimti, sak neturim jūsų norimos spalvos
puole skambinti direktoriui, jis pažadėjo atvežti, paprašė ateiti kita diena. Atvažiuoju už keliu dienų, sėdi kita pardavėja, paaiškinu situacija, sako jūsų spalvos auskarų neturim
vėl skambin direktoriui, ši karta jis jau nežada atvežti taip greitai, pasiūlė ateiti po savaites
penktadieni einu vėl.. Tikiuosi viskas bus gerai, bet tie važinėjimai visgi ir kainuoja, ir laiką eikvoja..
QUOTE(B.r.i.u.n.e.t.e @ 2012 11 13, 17:22)
Beja, valgem pries kelias dienas Labuki kavineje sushi su kuponais, likome patenkinti
mums ten lb patiko sushi, du kartus pirkome