QUOTE(Limcamca @ 2013 01 12, 18:17)
Yra du variantai: 1. atidarykite disputa ebay, kad gavote ne tokia preke, kaip aprasyta, Item not as described. Jeigu pardavejas lieps grazinti preke, ta turesite ir padaryti. Grazinimo islaidos priklauso jums.
2.Kitas variantas, ebay reikalauti, kad priimtu preke atgal: request item return, jeigu pardavejas sutiks priimti, tuome issiusit registruotu pastu (siuntimo islaidos) priklausys jums.
Apsispreskite kuri varianta darysite, pasakysiu kaip, nes bendrai labai daug surasyti reiktu
Disputai visada keliami ebay. Paypale keliami tik tada, jeigu pardavejas issiregistravo is ebay.
2.Kitas variantas, ebay reikalauti, kad priimtu preke atgal: request item return, jeigu pardavejas sutiks priimti, tuome issiusit registruotu pastu (siuntimo islaidos) priklausys jums.
Apsispreskite kuri varianta darysite, pasakysiu kaip, nes bendrai labai daug surasyti reiktu
Disputai visada keliami ebay. Paypale keliami tik tada, jeigu pardavejas issiregistravo is ebay.
Net nezinau kuri varianta man rinktis. Kuris paprastesnis, ar dazniau naudojamas ?
Esme tame - jog kvepalus ispakavau. Nei dezute, nei celofanavimas jokiu itarimu nesukele. Kadangi siuntini pasiemiau vakare, po darbu ( ilgai laukaiu, visa men.) - nieko labai daugiau ir nebeziurejau. Ryte einant i darba, pasikvepinau - ir tapo aisku, jog gavau klastote : kvapas saldus, labai silpnas, nieko bendro neturintis su lady million. Nusinesiau buteliuka i sarma, tada pasirode labai daug neatitikimu : buteliuko svoris, stiklo spalva, skyscio spalva, kamstelio - galvutes plastiko spalvos, tekstura ir pan. Paskubejau, dezute ismeciau . Tai net nezinau ar galiu siusti preke be dezutes ? Elektroniniu pastu turiu susirasinejimu - bet jie turbut niekiniai ?