QUOTE(EDTA67 @ 2012 10 26, 22:03)
Prašau pagalbos
Kažkaip atsitiko, kad pirkdama tašę, matyt pasirinkau pirkimą, bet jo neužbaigiau. Tik dabar supratau, kai gavau žinutę "case is still open" ir nebežinau ką daryti. Aš tokią pačią tašę jau nusipirkau iš kitur, man antros nebereikia. Gal kas patars, ką turiu daryti? Ir su anglų man sunkoka, gal kas jau ir atsakymo tekstą tokio pobūdžio turi? Ir kur aš turiu rašyti? Ebay 105 net teigiamus atsiliepimus turiu, nei vieno blogo, ir dabar nenoriu susigadinti reputacijos
Labai dėkoju atsakiusioms
Nueikit i 'resolution center' ir ten rodys case'a ir matysit uz ka iskeltas ir kas iskele. Nes jei anglu kalba nelabai suprantat, tai glaejot ir pati uz kazka iskelt, o gal nupirkot antra ir nesumokejot, todel pardavejas jums iskele. Is to ka dabar paraset, nera aisku uz ka tas case'as atidarytas, nes jei pirkot tase ir neuzbaiget, tai nenupirkot, o jei nupirkot, bet neapmokejot, tai jau jusu klaida (bet tokiu atveju turit matyt prie nupriktu prekiu ja kaip neapmoketa).
Jei case'as atidarytas, tai jame ir reiketu susirasinet. Pirmiausia ziurekit kas kaip ir kodel ten atidaryta. O jei del jusu neapmokejimo, tai galit bandyt tartis, kad suklydot ir pan ir kad nereikia jums to daikto, tai jei pardavejas geranoriskas, gali but, kad uzdarys ji, atsius prasyma nutraukt pirkima, jus sutiksit, pardavejas savo mokescius atgaus ir visi patenkinti liks. Bet 105 atsiliepimai nera mazai - jau ne naujoko statusas ir pirkt turetumet moket, t.y. suprast nupirkot ar ne. Tai pardavejas gali ir del to ar siaip nesutikt, o tokiu atveju jums liks arba apmoket uz preke, arba nemoket ir tada liks irasas ebay apie jusu nemokuma.
QUOTE(adžani @ 2012 10 27, 08:51)
Tai prieš statant kiekvienam pardavėjui ir rašinėti ar nesupyks jei prekes paims kurjeris?
Tai laimejus galima pranest, kad prekes paims kurjeris. Vistiek reikes tartis kazkaip su abiem pusem.