QUOTE
kokia gi nauda eiti i ta mokykla jei ji su vaikais negali bendrauti ir uzsiimti bendra veikla
nu tikrai
Mano nuomone del integracijos yra tikrai teigiama, bet jeigu sunkus vaikas tai jau darosi neimanoma, ir tai nepasakysiu, kad normalu, bet naturalu.
Europoje ir JAV tokiems vaikams skiriami neuroleptikai. Pas mus tu agresijos protrukiu niekas nevaldo, be abejo, tai suprantama mamos kaip mamos pozicija, bet manau reiketu ir i visuomene zvalgytis, tuolab jeigu norima joje pritapti.
Is esmes nesuprantu ko ta mama siekia ir koks to tikslas.
Kiek supratau is str tai mergaites neitakoja buvimas salia sveiku vaiku.
Kitas reikalas - vaikai ant ribos. Tie, kurie nera sunkus, bet ir ne visai sveiki, kad jaustusi komfortiskai bet kur.
Vat cia yra beda. Nes tokie vaikai degraduoja spec mokyklose, praranda visa savo potenciala,o masineje negauna pakankamu salygu.
Tiesa, Rusijoje yra mokyklos tarpines. Pvz vaikams su demesio sukaupimo problemomis ir kalbos defektais (nezymiuneissivistymu kalbos pvz). Tokie vaikai bazuojasi vienoje vietoje, su jais atitinkamai dirbama, formuojamos mazos klases, dirba specai, trumpesnes pamokos, bet!!! programa bendra. Po 9 klasiu pvz tokios mokyklos vaikas jeigu yra atsistates, susikompensaves, sukoreguotas, jis gali eiti ir pabaigti paprasta shulia likusias klases ir gauti normalu atestata ir t.t.
Bet cia reikia turtingos valstybes, kad galima butu sau leisti tokia mokyklas, o pas mus taigi Europan zygiuojama, prie ekonomijos arciau.
Nu cia zodziu, pamoralizavau biskiuka, gal kam idomu.
Davina, as jums rekomenduoju vertinti vaika VRC privaciai pas gera psichiatra.