QUOTE(jokubaite @ 2012 10 03, 08:58)
r nereikia merginos sakyt, kad klientas nesvarbu, o svarbu tik Jūsų matymas ir Jūsų noras. Gal ir žiauriai čia pasakysiu (nesugalvojo kito paprastesnio palyginimo), bet čia tas pats, kas nueiti į parduotuvę ir pirkti tai, ką liepia pardavėja, o ne tai, ko pats nori, pvz. mėsos vietoj daržovių.
Galima viską subuitint. Galima krist į kraštutinumus. Kas sakė, kad klientas nesvarbus (toms, kurios fotkina klientams)? Aš manau, kad fotografija kur kas daugiau nei dirbtinis produktas parduotuvėj - batonas, cukrus, ledai. Tu parduoti SAVO UNIKALŲ produktą, t.y. - SAVO požiūrį, savo idėjas, savo įdirbį. Ar tai galima prilyginti batonui? Fotografiją, pakankamai buką užsiėmimą vienu atveju, galima antra atveju paversti į intelektualų užsiėmimą, kurio rezultatams laisvai galima taikyti intelektinės nuosavybės teises.
Kaip viską galima sumest į vieną bliūdą, nu baisu. Juk yra žmonių, kurie renkasi pagal kainą, yra tokių fotografų, kurie taikosi prie masės. Ir atvirkčiai. Visada galima rasti ir viduriuką, bet nemanau, kad pralošia tas, kuris laikosi savo stiliaus ir savo darbus parduoda tiems, kuriems patinka
jo darbai, o ne kaina.
Kam čia reik pastoviai pezėt apie tą patį. Man atrodo kartais, kad tikrai ne visiems suprast kažką daugiau nei amatininkiškumą fotografijoj.
QUOTE(robobebras @ 2012 10 03, 09:23)
esme tokia, kad neini i ta parduotuve, kurioje prekes tau nepatinka. Pardavejas is tos parduotuves irgi nebutinai rausis galva, kad tik gautu preke, kuri tau patinka (pasakys - va eik i parduotuve kitoj gatves pusej).
Cia apie klientus.
Na, taip, tiesa. Bet žiūrėk, klientas, kuris ateis į tą parduotuvę IR DĖL TO, kad jam patinka pardavėjas, o jo savivoka bus autoritetinga, tada jis ir nusipirks tą daržovę vietoj mėsos. Nes jis patikės, kad jam ta daržovė yra geriau.