QUOTE(rene' @ 2016 03 11, 21:23)
Dėl rūdijimo tai galiu papildyti, kad tos, kur iš skandinavų atvykę, tai jau jo, nepridėsi prie pedanto vokiečio. Betgi, kai aš pasiskundžiu keliomis iškilusiomis rūdelėmis, su prašymu jas sutvarkyti, meistriukas vedasi prie savo automobilio parodyt, jei dar nesu mačiusi, kaip atrodo rūdys.
Remontas man nekainuoja taip baisiai, kai trinuosi servise, "kvėpuoju meistrui į nugarą", giriu jį ir pataikauju, žiūriu per petį kai užsakinėja detales, žinau, kokia kaina jie gauna ir kiek darbo įdeda, ką jau ten 9 kailius lupsi nuo moteriškės.
Parašyk, kai iš rūsio išlįsi. Mane visi šiurpina, esą daug geriau laikyti mašiną lauke, bet ir mano garažinukė.
Remontas man nekainuoja taip baisiai, kai trinuosi servise, "kvėpuoju meistrui į nugarą", giriu jį ir pataikauju, žiūriu per petį kai užsakinėja detales, žinau, kokia kaina jie gauna ir kiek darbo įdeda, ką jau ten 9 kailius lupsi nuo moteriškės.
Parašyk, kai iš rūsio išlįsi. Mane visi šiurpina, esą daug geriau laikyti mašiną lauke, bet ir mano garažinukė.
Dar reikes nuplauti mano siaip vokiska, gal pavasari nuvesiu nupoliruoti, visai kitaip atrodo tada
na as kvepuoti meistram i nugara negaliu nes neturiu tam laiko bet toyotu detales brangios, darbas vilniuj irgi brangus. Pasitikiu as tais meistrais, konsultavausi su draugu pradzioj, dbr rami esu kad neapgaudineja bet pvz priekiniu kaladziu, disku keitimas, plius galiniu valymas 110 eur. Sankaba subyrejo tai darbas, sankaba ne kinietiska, tepalai dezei 300 eur net meistras sake, toyota vaziuoja ilgai bet kai sugenda tai sakes
maniske su rida 190000, ja vokietukas 7 metus kasdien droze, dabar droziu as. Tik per 2 metus Lietuvoje cia buvo pirmieji mano gedimai drebu dabar kad vel kazko neatsitiktu,bet lyg iskrate ja, nerado problemu