Įkraunama...
Įkraunama...

Toyota Yaris

QUOTE(chuchundra @ 2012 05 02, 14:50)
Gal kasnors galetu papasakot apie Yariku automatus, nelabai suprantu, koks jis ten yra ir kaip su juo vaziuot? Kaip suprantu yra kazkokie du jo rezimai, ale mechaninis ir automatinis, tai jeigu auto rezimas, ar reikia dar kazka perjunginet? Gal kas turi automata supranta apie ka klausiu. blush2.gif

turiu automatą smile.gif nežinau kokie režimai, gal pas naujesnius taip? mano 2002
Atsakyti
QUOTE(Pinavija Nuostabioji @ 2012 05 02, 15:52)
turiu automatą  smile.gif nežinau kokie režimai, gal pas naujesnius taip? mano 2002

O kai Jus vaziuojat spaudziat tik pedalus ir jokiu begiu perjunginet nereikia?
Nes visur kazkaip raso,kad ten kazkoks robotizuotas automatas, tai vat ir idomu ar su juo taippat vaziuot, kaip ir su paprastu automatu. blush2.gif
Atsakyti
Gal kas gali pasakyti jei turi tech.apziura vokiska galiojancia dar 2 metus ar reikia pasidaryti lietuviska? Uzregistravau masina, bet taip ir nesupratau, ar reikia lietuviska daryti ta apziura ar ne nes lipduko, man gi nedave g.gif
Atsakyti
QUOTE(chuchundra @ 2012 05 02, 15:01)
O kai Jus vaziuojat spaudziat tik pedalus ir jokiu begiu perjunginet nereikia?
Nes visur kazkaip raso,kad ten kazkoks robotizuotas automatas, tai vat ir idomu ar su juo taippat vaziuot, kaip ir su paprastu automatu. blush2.gif

tik pedalus, bėgį perjungiu jei atgal reikia važiuot 4u.gif
Atsakyti
Pas mane 2005 m. dyzelis 1,4 variklis važiuoju jau 4 metai. Esu labai patenkinta. Tiesa kartais norisi bagažinės didesnės, bet kai niekas gale nesėdi tai galinė sėdynė puikiai pasislenka į priekį ir bagažinė padidėja.
Atsakyti
QUOTE(Pinavija Nuostabioji @ 2012 05 02, 21:40)
tik pedalus, bėgį perjungiu jei atgal reikia važiuot  4u.gif

Aciu labai, dabar aisku, o tai raso apie robota, tai ir nelabai suprasi ar vairavimas, kaip su paprastu automatu, tikriausiai ten dezes viduj kazkas kitaip vyksta smile.gif .
Atsakyti
QUOTE(bambukas* @ 2012 05 02, 19:22)
Gal kas gali pasakyti jei turi tech.apziura vokiska galiojancia dar 2 metus ar reikia pasidaryti lietuviska? Uzregistravau masina, bet taip ir nesupratau, ar reikia lietuviska daryti ta apziura ar ne nes lipduko, man gi nedave g.gif

Užregistravus mašiną Lietuvoje nustoja galioti kitų valstybių tech. apžiūros ir reikia tech. apžiūrą praeiti Lietuvoje. Tada gausite ir lipduką.
Atsakyti
QUOTE(bambukas* @ 2012 04 28, 09:48)
Karoli vazineju su Yariuku ir po savo BMW jauciuosi lygtai dzipe vaziuociau  biggrin.gif  aukstesne tokia masinike  thumbup.gif
Pirmas ispudis superinis 4u.gif


Tai kada pavezinsi? 4u.gif
Atsakyti
Sakykit, o kas geriau su 1.3 varikiu dyzelis ar benzininis g.gif
Atsakyti
QUOTE(mijune @ 2012 05 04, 11:23)
Sakykit, o kas geriau su 1.3 varikiu dyzelis ar benzininis  g.gif

Dyzelio sanaudos mazesnes.
Atsakyti
Dyzelio sanaudos mazesnes, bet jei vazinejate nedaug (sakykim, iki 10000 km. per metus), geriau rinktis benzinini. Dyzelinis yaris bus brangesnis mazdaug 300-800 euru (priklausomai nuo pagaminimo metu). Labai patikimi automobiliai, vaziuokle paprasta lyg taburete - nera kam sugesti (tiesa, didelio komforto nesitikekite, amortizacija prastoka, bus jauciamos visos duobes). Varikliai labai patikimi, jei laiku keisite tepalus ir nelenktyniausite. Viduje - neiprastai erdvus (pagal masinos dydi). Senesniojo modelio isvaizda - skonio reikalas, modelis nuo 2006 m. - tikrai patrauklus. Teko nupirkti ne viena Yaris Vokietijoje - nepasitaike, kad rida butu didesne nei 100000 km., vis tik tai miesto masiniukas. Didelis privalumas - variklio grandine (ne dirzas), kuria reikia keisti senesniajam modeliui (1999-2005), pasak gamintojo, tik nuvaziavus 160000 km. Isvada: Yaris - vienas is pigiausiai eksploatuojamu automobiliu rinkoje, erdvus viduje, gan kietas, nedaug nuvertejantis, dyzelinis variantas - YPAC taupus.
Atsakyti
QUOTE(Ramunas7 @ 2012 05 04, 14:55)
Dyzelio sanaudos mazesnes, bet jei vazinejate nedaug (sakykim, iki 10000 km. per metus), geriau rinktis benzinini. Dyzelinis yaris bus brangesnis mazdaug 300-800 euru (priklausomai nuo pagaminimo metu). Labai patikimi automobiliai, vaziuokle paprasta lyg taburete - nera kam sugesti (tiesa, didelio komforto nesitikekite, amortizacija prastoka, bus jauciamos visos duobes). Varikliai labai patikimi, jei laiku keisite tepalus ir nelenktyniausite. Viduje - neiprastai erdvus (pagal masinos dydi). Senesniojo modelio isvaizda - skonio reikalas, modelis nuo 2006 m. - tikrai patrauklus. Teko nupirkti ne viena Yaris Vokietijoje - nepasitaike, kad rida butu didesne nei 100000 km., vis tik tai miesto masiniukas. Didelis privalumas - variklio grandine (ne dirzas), kuria reikia keisti senesniajam modeliui (1999-2005), pasak gamintojo, tik nuvaziavus 160000 km. Isvada: Yaris - vienas is pigiausiai eksploatuojamu automobiliu rinkoje, erdvus viduje, gan kietas, nedaug nuvertejantis, dyzelinis variantas - YPAC taupus.

labai patenkinta esu Yariuku,vairuoju jau metus,prieš tai sesė jį tris metus vairavo ,keitė todėl ,kad ji daugiau užmiestyje važinėdavo,tai nelabai traukė mažiukas,bet man daugiausiai važiuojant mieste, tai geresnio neįsivaizduoju,tikrai supererdvus sėdint mašinoje ir labai man patinka kad sėdi aukštai,kojos nesusilenkę,,nepasakyčiau ,kad visos duobės jaučiasi,juk nereikia tų duobių gatvėj "pagauti",o šiaip tai niekur užmiestyje nevažinėjant tik kasdien į darbą ir savaitgaliais į sodą,ir dar jei reikalų kokių mieste,tai per mėnesį maždaug 100Lt benzinui išleidžiu,žodžiu man pigiau ,nei miesto transportu važinėt perkant nuolatinį,esu labai patenkinta .Aišku tepalus keičiu reguliariai,šiandien naujas padangas nusipirkau,tai išlaidos padidėjo ,bet netepsi ,nevažiuosi,kaip sakant drinks_cheers.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo zundyte: 04 gegužės 2012 - 15:38