QUOTE(Snaudale @ 2012 10 03, 19:57)
Aš taip pat leisdavau vaikams pabūti mokytojais, bet tik matematikos. Žinoma tiems, kurie nori, kurie greičiausiai atliko užduotis per pamoką arba gerai mokosi, dailiai rašo. Jiems leisdavau taisyti su žaliu šratinuku (pati aš taisau su raudonu). Ištaisę pasirašydavo, kad taisė, sakykim, Marija. Tas vaikas dar parašydavo ir pagyrimą arba žodį Pasistenk. Leisdavau į sąsiuvinį įklijuoti lipduką. Tačiau jie ne visiškai patys taiso sąsiuvinius, o paduodu vieną ištaisytą. Jie lygina draugų darbus, raštą ir vertina. Patikrindavau ir naujuosius matematikos mokytojus: šalia, jei nepastebėjo, praleido klaidą - ištaisydavau raudonai. Taip labiau atkreipia dėmesį ir į savo darbą. Tai darydavau nedažnai, bet vaikams labai patikdavo ir laukdavo, kada leisiu pabūti matematikos mokytojais. Iš esmės, tai čia panašus variantas, kai vaikai pasikeičia sąsiuviniais, kai įvertina suolo draugą ir taiso žiūrėdami į lentą.
O nesisaipydavo, kad negraziai rasai, ar pvz daug klaidu darai (is klasioku), nes cia buvo toks variantas.