Labas rytas mergaites. Uzsiregistravau i projektą Teatro ir mokytojo savaitė2ir 4 dienomis, bet negalesiu nuvykti, gal kas norite vietoj manes. Spalio 2 d. 12 val. aktorės ir režisierės, Stalo teatro įkūrėjos Saulės Degutytės seminaras pedagogams Daiktų teatras paprastos priemonės nepaprastam veiksmui. (3 val.)
Spalio 4 d. 18 val. spektaklis pedagogams Keturiais vėjais pagal Kazio Binkio kūrybą.
QUOTE(ninkute @ 2012 09 27, 20:12)
O kaip jus praleidžia su raidėmis švietimo skyriaus specialistai, nes aiškiai yra pasakyta, kad jau pernai metais raidėmis negalima vertinti. Mūsų jau nuo pernai metų nebeduoda vertinti raidėmis(pasiekimų knygelėse).
Mums per vieną seminarą aiškino, kad raides galima rašyti, jei jos yra kaip pasiekimų sutrumpinimas . Bet tada reikia tėvus supažindinti, kada bus rašoma A, kada P, Pt ar N. Pvz. diktante nepadarė fonetinės rašybos klaidų, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė įsidėmėtinos rašybos žodžius, nepadarė skyrybos klaidų, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - A.
Padarė ne daugiau kaip 2 3 fonetinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas; taisyklingai parašė beveik visus įsidėmėtinos rašybos žodžius, padarė ne daugiau kaip 1 2 skyrybos klaidas, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - P.
Nepraleido, nesukeitė raidžių, žodžius parašė įskaitomai, padarė ne daugiau kaip 5 6 fonetinės rašybos klaidas; padarė ne daugiau kaip 5 6 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė nors du tris įsidėmėtinos rašybos žodžius; kiekvieną sakinį pradėjo rašyti didžiąja raide, gale padėjo tašką - Pt.
Dabar žadu taip vertinti ir aš (tėvams, o ir mokytojams labai jau sudėtingas reikalas tas vertinimas) .
QUOTE(vaiduuse @ 2012 09 29, 08:19)
Mums per vieną seminarą aiškino, kad raides galima rašyti, jei jos yra kaip pasiekimų sutrumpinimas . Bet tada reikia tėvus supažindinti, kada bus rašoma A, kada P, Pt ar N. Pvz. diktante nepadarė fonetinės rašybos klaidų, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė įsidėmėtinos rašybos žodžius, nepadarė skyrybos klaidų, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - A.
Padarė ne daugiau kaip 2 3 fonetinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas; taisyklingai parašė beveik visus įsidėmėtinos rašybos žodžius, padarė ne daugiau kaip 1 2 skyrybos klaidas, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - P.
Nepraleido, nesukeitė raidžių, žodžius parašė įskaitomai, padarė ne daugiau kaip 5 6 fonetinės rašybos klaidas; padarė ne daugiau kaip 5 6 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė nors du tris įsidėmėtinos rašybos žodžius; kiekvieną sakinį pradėjo rašyti didžiąja raide, gale padėjo tašką - Pt.
Dabar žadu taip vertinti ir aš (tėvams, o ir mokytojams labai jau sudėtingas reikalas tas vertinimas) .
Padarė ne daugiau kaip 2 3 fonetinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas; taisyklingai parašė beveik visus įsidėmėtinos rašybos žodžius, padarė ne daugiau kaip 1 2 skyrybos klaidas, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - P.
Nepraleido, nesukeitė raidžių, žodžius parašė įskaitomai, padarė ne daugiau kaip 5 6 fonetinės rašybos klaidas; padarė ne daugiau kaip 5 6 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė nors du tris įsidėmėtinos rašybos žodžius; kiekvieną sakinį pradėjo rašyti didžiąja raide, gale padėjo tašką - Pt.
Dabar žadu taip vertinti ir aš (tėvams, o ir mokytojams labai jau sudėtingas reikalas tas vertinimas) .
Bet juk lygiai tik pusmečiuose, o šiaip darbų negalima lygiais vertinti
Labutis
Čia ne lygiai, o konkretūs pasiekimai, juos galima rašyt vos ne kasdien (taip išsiaiškinom su Jakavonyte seminare). Net už kasdieninį skaitymą galima tas raides rašyt, jei yra apibrėžtas tos raidės atitikmuo komentare ir jį žino tėvai ir vaikai.
Mano kolegės kitoj mokykloj jau pernai taip vertino, ir viskas buvo gerai, nieks negalėjo prikibt.
Mano kolegės kitoj mokykloj jau pernai taip vertino, ir viskas buvo gerai, nieks negalėjo prikibt.
QUOTE(ninkute @ 2012 09 28, 22:10)
Labutis,
Ištaisiau antrokų Gilės testą, bet rezultatai liūdina. Atrodo per pamokas klauso, šnekam, o reikia patiems rašyti ir žinios liūdnos.
Ištaisiau antrokų Gilės testą, bet rezultatai liūdina. Atrodo per pamokas klauso, šnekam, o reikia patiems rašyti ir žinios liūdnos.
as pernai padariau keleta giles testu ir supratau, kad jiems per sunku. budavo labai daug klaidu.tad nusprendziau siek tiek lengvinti atrinkdama uzduotis.
QUOTE(ingredb @ 2012 09 29, 09:42)
as pernai padariau keleta giles testu ir supratau, kad jiems per sunku. budavo labai daug klaidu.tad nusprendziau siek tiek lengvinti atrinkdama uzduotis.
Nepatinka ir man gilės testai. Ir gilės pratybose yra tokių užduočių, kad jeigu neturėtum mokytojo knygos, tai nežinotum ko nori.
p.s. Buvau žadėjusi nuskanuoti pirmokų krikštynų (paremtą Ožio dienos tradicijomis) scenarujų, bet problemėlė, kad niekaip nepavyksta nuskanavus jpg frormatu pakeisti į pdf. Nesuprantu ar čia mano skaneris nenormalus, ar kažkokios programos trūksta. Bandžiau daryti pagal jūsų aiškinimus, kažkaip pas mane tokios lentelės neatsiranda. Ko gero nešiu pas kompiuteristą ir tegu man paaiškina.
Papildyta:
Ačiū Vigai už dalykų vertinimo taškais lentelę. Labai faina,manau pasiskolinsiu idėją. O ar nieks nesikabino, kad panašu į vertinimą balais?
QUOTE(elimak7 @ 2012 09 29, 07:39)
Uzsiregistravau i projektą Teatro ir mokytojo savaitė2ir 4 dienomis, bet negalesiu nuvykti, gal kas norite vietoj manes. Spalio 2 d. 12 val. aktorės ir režisierės, Stalo teatro įkūrėjos Saulės Degutytės seminaras pedagogams Daiktų teatras paprastos priemonės nepaprastam veiksmui. (3 val.)
Labas visoms. Ir aš planavau registruotis,bet laikas nepalankus. Ir kam daro tokius projektus darbo metu, juk daugiau nei pusė norinčių negali dalyvauti.
QUOTE(b.s @ 2012 09 28, 23:17)
Pagal ką suskirstėte vaikus berods 5 užd./ viena pora - pagal sportą, o kaip kiti? Man ir pačiai tinka bent keli variantai.
Vaikų pomėgiai skirstomi į 3 grupes:sportinę,meninę,protinę veiklą.
sokvadoveliai.lt yra testų atsakymai
QUOTE(naminukė @ 2012 09 28, 17:45)
Sveikutės
Tęsiant apie vertinimą norėjau paklaust, gal kas turit vertinimo komentarų pavyzdžių? Labai jau nelengvai man sekasi kurti tas "sparnuotas" frazes.. Ypač apie šokio ir kūno kultūros pamokas. Norėtųsi parašyt, kad per pamoką daugiau išdykavo nei šoko, bet bendradarbė pareiškė, tai - ne vertinimas. Reikėtų rašyti, kad jis labai daug visko moka, tik galėtų atlikti judesius dar tiksliau, jei labiau susikauptų
Tęsiant apie vertinimą norėjau paklaust, gal kas turit vertinimo komentarų pavyzdžių? Labai jau nelengvai man sekasi kurti tas "sparnuotas" frazes.. Ypač apie šokio ir kūno kultūros pamokas. Norėtųsi parašyt, kad per pamoką daugiau išdykavo nei šoko, bet bendradarbė pareiškė, tai - ne vertinimas. Reikėtų rašyti, kad jis labai daug visko moka, tik galėtų atlikti judesius dar tiksliau, jei labiau susikauptų
Turiu savo kompiuteryje išsisaugojusi vertinimo komentarus. Tik nežinau ar jie kažkada mūsų forume ar pašte buvo patalpinti Tai bandau siųsti į paštą Gal kas nors pasinaudosit
QUOTE(vaiduuse @ 2012 09 29, 10:19)
Mums per vieną seminarą aiškino, kad raides galima rašyti, jei jos yra kaip pasiekimų sutrumpinimas . Bet tada reikia tėvus supažindinti, kada bus rašoma A, kada P, Pt ar N. Pvz. diktante nepadarė fonetinės rašybos klaidų, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė įsidėmėtinos rašybos žodžius, nepadarė skyrybos klaidų, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - A.
Padarė ne daugiau kaip 2 3 fonetinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas; taisyklingai parašė beveik visus įsidėmėtinos rašybos žodžius, padarė ne daugiau kaip 1 2 skyrybos klaidas, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - P.
Nepraleido, nesukeitė raidžių, žodžius parašė įskaitomai, padarė ne daugiau kaip 5 6 fonetinės rašybos klaidas; padarė ne daugiau kaip 5 6 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė nors du tris įsidėmėtinos rašybos žodžius; kiekvieną sakinį pradėjo rašyti didžiąja raide, gale padėjo tašką - Pt.
Dabar žadu taip vertinti ir aš (tėvams, o ir mokytojams labai jau sudėtingas reikalas tas vertinimas) .
Vaiduuse, o kaip procentaliai išvesti tą lygį paverstą raide už matematikos testus, na 20 taškų-100%-A.O toliau?
Va
Padarė ne daugiau kaip 2 3 fonetinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė mišriuosius dvigarsius; padarė ne daugiau kaip 2 3 morfologinės rašybos klaidas; taisyklingai parašė beveik visus įsidėmėtinos rašybos žodžius, padarė ne daugiau kaip 1 2 skyrybos klaidas, taisyklingai išskyrė vienarūšes sakinio dalis, veikėjo žodžius - P.
Nepraleido, nesukeitė raidžių, žodžius parašė įskaitomai, padarė ne daugiau kaip 5 6 fonetinės rašybos klaidas; padarė ne daugiau kaip 5 6 morfologinės rašybos klaidas, taisyklingai parašė nors du tris įsidėmėtinos rašybos žodžius; kiekvieną sakinį pradėjo rašyti didžiąja raide, gale padėjo tašką - Pt.
Dabar žadu taip vertinti ir aš (tėvams, o ir mokytojams labai jau sudėtingas reikalas tas vertinimas) .
Vaiduuse, o kaip procentaliai išvesti tą lygį paverstą raide už matematikos testus, na 20 taškų-100%-A.O toliau?
Va
Gal kartais turit pirmai klasei alkoholio ir tabako temas?
[quote=zuzanele,2012 09 29, 12:22]
Gal kartais turit pirmai klasei alkoholio ir tabako temas?
________________
IŠ kažkur turiu tokias :
VAISTAI
1 kl.. ,,Aš blogai jaučiuosi
2 kl. ,,Kaip stiprinti organizmą
3 kl ,,Vaistažolės.Jų gydomasisi poveikis organizmui.
4 kl.. ,,Vaistai.Jų naudojimas ir poveikis organizmui.
BUITINĖS cHEMINĖS MEDŽIAGOS
1kl. Namų valyvo priemonės.
2kl. Įspėjamieji ženklai ant cheminių medžiagų
3kl. Kaip elgtis nesaugiai panaudojus chem..medžiagas.
4kl. Buitinių chem.medžiagų įvairovė.
TABAKAS
1kl. Rūkymo žala organizmui.
2kl. Rūpinimasis savo sveikata ir saugia aplinka.
3kl. Kokias problemas kelia rūkymas.
4kl. Tabako kontrolės įst.nuostatos.
ALKOHOLIS
1kl. Alkoholio poveikis žmogaus organizmui.
2kl. Alkoholio vartojimo žala asmeniui ir bendruomenei.
3kl. Rizikos situacijos ,kurios gali kilti dėl alkoholio vartojimo.
4kl. Alkoholio kontrolės įst.nuostatos.
Gal kartais turit pirmai klasei alkoholio ir tabako temas?
________________
IŠ kažkur turiu tokias :
VAISTAI
1 kl.. ,,Aš blogai jaučiuosi
2 kl. ,,Kaip stiprinti organizmą
3 kl ,,Vaistažolės.Jų gydomasisi poveikis organizmui.
4 kl.. ,,Vaistai.Jų naudojimas ir poveikis organizmui.
BUITINĖS cHEMINĖS MEDŽIAGOS
1kl. Namų valyvo priemonės.
2kl. Įspėjamieji ženklai ant cheminių medžiagų
3kl. Kaip elgtis nesaugiai panaudojus chem..medžiagas.
4kl. Buitinių chem.medžiagų įvairovė.
TABAKAS
1kl. Rūkymo žala organizmui.
2kl. Rūpinimasis savo sveikata ir saugia aplinka.
3kl. Kokias problemas kelia rūkymas.
4kl. Tabako kontrolės įst.nuostatos.
ALKOHOLIS
1kl. Alkoholio poveikis žmogaus organizmui.
2kl. Alkoholio vartojimo žala asmeniui ir bendruomenei.
3kl. Rizikos situacijos ,kurios gali kilti dėl alkoholio vartojimo.
4kl. Alkoholio kontrolės įst.nuostatos.