Aš jungiuosi iš Lietuvos. Man iš viso neduoda pasirinkimo, kad mokėti tik avansą - iš karto visą sumą. Šeštadienį bandžiau sumokėti keliomis skirtingomis kortelėmis - nei viena nepraėjo, parašiau jimes laišką, parašė man numerį kuriuo pasukti jiems. Ok, pasukau - kažkoks autoatsakovas įsijungė, parašiau vėl. Jie parašė mano numerio ir patys man pasuko. Paaiškinau situaciją, paprašė manęs kortelės numerio, padiktavau, pasakė, kad nepraeina. Dar kartą surinko - vėl neva nepraeina, nusprendžiau, kad gal sistemoje strigimai ir pasakiau, kad palauksiu pirmadienio. Prisijungiau vėl prie banko, žiūriu pinigai rezervuoti. Vėl parašiau, vėl atskambino, pasakė, kad rezervacijos ir pinigų jie nemato, tuo tada viskas ir baigėsi. Pirmadienį susisiekiau su banku ką daryti, jie paprašė, kad hotels4u atsiųstų banko raštą, kad pinigai nepraėjo, bet užsiminė, kad su šita įmone yra nuolatinės problemos ir tokių raštų jie neatsiunčia. Taip ir buvo, jie atsiuntė, savo raštą, kad pinigų negavo, be jokių įrodymų. Man paprašius rimtesnio rašto, pasakė, kad nerašys, ir kad per 10 dienų savo pinigus atgausiu, o dabar rezervaciją daryčiau iš naujo.
Įjungiau paiešką ir pamačiau, kad mano viešbučio nebėra, parašiau jiems, kad yra galimybė man ten gauti kambarį, nes dabar nei pinigų nei viešbučio. Vėl man skambina, kad telefonu padiktuočiau jiems kortelės numerius, aš atsisakiau, nes nebesinori kad dar tokia suma man kažkur "pakibtų". Jie pasakė, kad be kortelės numerio man kambario nerezervuos, o atsiųsti sąskaitą, kad ją apmokėčiau standartiniu banko pavedimu, atsisakė. Štai tokia istorija.
Kas keisčiausia, kad aš maniau, kad tai patikima kompanija, nes žinau kelis pažystamus, kurie yra per juos pirkę. Gal čia tik man taip nepasisekė. Didžiausia įtarimą kelia tai, kad jie neatrašo į elektroninius laiškus, o skambina