[quote=Aukštaitė,2012 10 28, 21:31]
[quote=eliuka,2012 10 28, 17:27]
Nelabai supratau ka jus turejt omeny "gi vienas bilietas"...
Jei pilnas tarpas tarp skrydziu (su persedimu) yra 1 val. 30 min. realiai vykstant tik su rankiniu bagazu turetumet speti persesti. Taciau ziemos metu yra rizika kad pirmasis skrydis (tarkim is LT i Barselona) gali veluoti del blogo oro ar net buti atsauktas. Nuo to niekas neapdraustas. Vezejas (oro kompanija) tokiu atveju isipareigotu jums keisti bilietus arba skraidinti veliau tuo paciu marsrutu. Taciau jei jus del pirmo skrydzio velavimo paveluotumet i antraji skrydi tarkim is Barselonos i Tenerife kuris ivyktu nustatytu laiku, del to aviakompanija gali ir nieko jums nesiulyti ar kompensuoti. Jusu niekas nelauktu. Cia dideles diskusijos ir gincai butu siuo klausimu, kadangi tai ne JUNGTINIS skrydis ir traktuojama kaip Force Majeure aplinkybe.
[/quote]
o kodel tai ne jungtinis bilietas?
QUOTE(eliuka @ 2012 10 28, 21:41)
o kodel tai ne jungtinis bilietas?
"Ryanair"ir "Wizzair" - tai taip vadinamos pigios avialinijos ir ju skrydziai nelaikomi jungtiniais. Kitaip sakant kita kategorija, kita ir atsakomybe. Cia galit ir kelioniu agenturose pasiteirauti.
Nezinau ar mane gerai supratot.
Na vienu pirkimu juk jus negalit iskart nusipirkti visu 4 atkarpu skrendant su persedimu (pirmyn ir atgal). Turiu omeny mano minetas avialinijas.
QUOTE(eliuka @ 2012 10 28, 17:27)
Nelabai supratau ka jus turejt omeny "gi vienas bilietas"...
Jei pilnas tarpas tarp skrydziu (su persedimu) yra 1 val. 30 min. realiai vykstant tik su rankiniu bagazu turetumet speti persesti. Taciau ziemos metu yra rizika kad pirmasis skrydis (tarkim is LT i Barselona) gali veluoti del blogo oro ar net buti atsauktas. Nuo to niekas neapdraustas. Vezejas (oro kompanija) tokiu atveju isipareigotu jums keisti bilietus arba skraidinti veliau tuo paciu marsrutu. Taciau jei jus del pirmo skrydzio velavimo paveluotumet i antraji skrydi tarkim is Barselonos i Tenerife kuris ivyktu nustatytu laiku, del to aviakompanija gali ir nieko jums nesiulyti ar kompensuoti. Jusu niekas nelauktu. Cia dideles diskusijos ir gincai butu siuo klausimu, kadangi tai ne JUNGTINIS skrydis ir traktuojama kaip Force Majeure aplinkybe.
Antras dalykas gerai isanalizuoti oro uosta kuriame turite persesti schema. Vieni oro uostai buna mazi o kiti tikrai dideli ir gana klaidus, gali skirtis ir terminalai. Is vieno tasko i kita nukakti tikrai uzima laiko.
Jei pilnas laiko tarpas tarp skrydziu yra 1 val. 30 min. (t.y. 90 min.), reiskia kad persedimui turite 50 min. , nes vartai uzsidaro likus 40 min. iki skrydzio pradzios (kai kuriuose oro uostuose likus 30 min.). Per 50 min. reikia suspeti praeiti ir bagazo patikra. Rytais daznai buna didesnis keleiviu srautas oro uostuose.
Na tikekimes kad viskas bus OK ir visur viskas vyks sklandziai.
Jei pilnas tarpas tarp skrydziu (su persedimu) yra 1 val. 30 min. realiai vykstant tik su rankiniu bagazu turetumet speti persesti. Taciau ziemos metu yra rizika kad pirmasis skrydis (tarkim is LT i Barselona) gali veluoti del blogo oro ar net buti atsauktas. Nuo to niekas neapdraustas. Vezejas (oro kompanija) tokiu atveju isipareigotu jums keisti bilietus arba skraidinti veliau tuo paciu marsrutu. Taciau jei jus del pirmo skrydzio velavimo paveluotumet i antraji skrydi tarkim is Barselonos i Tenerife kuris ivyktu nustatytu laiku, del to aviakompanija gali ir nieko jums nesiulyti ar kompensuoti. Jusu niekas nelauktu. Cia dideles diskusijos ir gincai butu siuo klausimu, kadangi tai ne JUNGTINIS skrydis ir traktuojama kaip Force Majeure aplinkybe.
Antras dalykas gerai isanalizuoti oro uosta kuriame turite persesti schema. Vieni oro uostai buna mazi o kiti tikrai dideli ir gana klaidus, gali skirtis ir terminalai. Is vieno tasko i kita nukakti tikrai uzima laiko.
Jei pilnas laiko tarpas tarp skrydziu yra 1 val. 30 min. (t.y. 90 min.), reiskia kad persedimui turite 50 min. , nes vartai uzsidaro likus 40 min. iki skrydzio pradzios (kai kuriuose oro uostuose likus 30 min.). Per 50 min. reikia suspeti praeiti ir bagazo patikra. Rytais daznai buna didesnis keleiviu srautas oro uostuose.
Na tikekimes kad viskas bus OK ir visur viskas vyks sklandziai.
Oi kaip viska supasakojote, to biski ir bijau. Nu bet sakem blogiausio atvejo neturi buti ir viskas bus gerai
QUOTE(Daivuliau @ 2012 10 28, 22:46)
Oi kaip viska supasakojote, to biski ir bijau. Nu bet sakem blogiausio atvejo neturi buti ir viskas bus gerai
Na tik paaiskinau
Viskas bus gerai. Reik apie geras aplinkybes galvoti. Ir pati esu skridus su panasiu tarpu persedimui.
Sveikos keliauninkes, turiu klausimeli poryt isskrendu tenerefi ir man cia toks klausimas iskilo kuo reiks apsirengt i ugnikalni vykstant? aciu
QUOTE(Užmirstuole @ 2012 10 31, 15:27)
Sveikos keliauninkes, turiu klausimeli poryt isskrendu tenerefi ir man cia toks klausimas iskilo kuo reiks apsirengt i ugnikalni vykstant? aciu
As buvau su dzinsais ir striukyte. Vyras su maikute ir sortais
QUOTE(Užmirstuole @ 2012 10 31, 15:27)
Sveikos keliauninkes, turiu klausimeli poryt isskrendu tenerefi ir man cia toks klausimas iskilo kuo reiks apsirengt i ugnikalni vykstant? aciu
Džinsų, striukytės ir dar gerai koks megztukas
Aciu mergaites
QUOTE(Užmirstuole @ 2012 10 31, 17:27)
Sveikos keliauninkes, turiu klausimeli poryt isskrendu tenerefi ir man cia toks klausimas iskilo kuo reiks apsirengt i ugnikalni vykstant? aciu
Viskas priklauso nuo to kaip ištveriate 4 laispnius šilumos ir vėją. Beje, ne visada pavyksta pasikelti į Teidę, nesenioai grįžo žmonus, tai sakė 4 dienas nepavyko pasikelti - vėjas 120 km/h
Papildyta:
Dėl skrydžių apie naujus metus - kiek skaičiuoju kainas, tai problema yra tame, kad su persėdimais bilietų kainą yra tokia, kad j igaunasi beveik tiek pat nei imti bilietą su čarteriais - nesvietiškai brangu- ~ 1500 ltl žmogui... Ir čia nieko nepadarysi, gana daug egimgrantų skrenda, vakariečiai taip pat skrenda ilėstis, kai kurie skrydžiai iš vis nuimti, todėl atitinkamai mažėja persėdimų galimybė. Tiesa, berods gruodžio galui yra bilietų su čarteriais į vieną pusę po 700 ltl kažkur, galima į vieną pusę skristi su jais, o grįžti su persėdimais
QUOTE(Aukštaitė @ 2012 10 28, 21:50)
"Ryanair"ir "Wizzair" - tai taip vadinamos pigios avialinijos ir ju skrydziai nelaikomi jungtiniais. Kitaip sakant kita kategorija, kita ir atsakomybe. Cia galit ir kelioniu agenturose pasiteirauti.
Nezinau ar mane gerai supratot.
Na vienu pirkimu juk jus negalit iskart nusipirkti visu 4 atkarpu skrendant su persedimu (pirmyn ir atgal). Turiu omeny mano minetas avialinijas.
Nezinau ar mane gerai supratot.
Na vienu pirkimu juk jus negalit iskart nusipirkti visu 4 atkarpu skrendant su persedimu (pirmyn ir atgal). Turiu omeny mano minetas avialinijas.
Oi, kaip gerai, kad prasidejo diskusija apie siuos bilietukus (dar su keliu agenuros darbuotojais pasikalbejau) . Zodziu, labai didelio siurprizo bet kuriuo atveju nebus. O jeigu ir Barselonoje strigsim, taigi grazus miestas, be to tikrai galima ir pigiu bilietu is ten gauti
O gal kazkas turite kompiuterine lonly planet gido apie tenerife versija?
mes skrendam is Vilniaus i briuseli ir persedimui i tenerife turim tik 55min.,galvojam speti (skrendam tik su renkiniu bagazu)
Dieve, padek mums ir pasiusk palanku ora
Dieve, padek mums ir pasiusk palanku ora
QUOTE(lobela @ 2012 11 01, 12:29)
mes skrendam is Vilniaus i briuseli ir persedimui i tenerife turim tik 55min.,galvojam speti (skrendam tik su renkiniu bagazu)
Dieve, padek mums ir pasiusk palanku ora
Dieve, padek mums ir pasiusk palanku ora
Bet Jūs man galite pasakyti, kodėl taip rizikuojate ? kiek šiuo atveju susitaupo 50 ar 100 ltl , nei imti skrydi su 2 - 3 valandų persėdimu ?