[quote=enija05,2012 09 15, 23:20]
[QUOTE]Manau, kad turėtų keistis priešmokyklinis ugdymas, kad pamažu mokytų juos sėdėti pamokėlę, susidėti daiktus. Dabar kai ateina, tai jie nenori, tai nedaro, nes taip leido darželyje. Liepi daryti, tuomet tampi priešas Nr.1. O kur dar apie mokslus kalbėti. Aš žiauriai atsilikus ir nuo plano. [QUOTE]
Pritariu 100 %, taip turetu daug kas pasikeisti priesmokykliniame ugdyme bei paciame darzelyje..manau per daug visur uzsizaidziama...baisu, kai vaikai i pirma klase ateina kaip laukinukai, taip neturetu buti... kazkaip darzeliai labai dar atitruke nuo mokyklu, nepatinka man tai
...
Cia kazkas kalbejo apie angliska mokykla... taip, teko ir man ten pabuvoti, ir viskas cia visai kitaip, visu pirma pedagogas yra vertinamas kaip asmenybe, tevai turi maziau galios, jeigu vaiko elgesys yra isskirtinis, pvz. labai hiperaktyvus, tuomet iskart atsigreziama i seima, ieskoma joje problemos...6-meciai vaikai jau raso trumpus rasinelius, 4-meciai ir 5- meciai puikai ivalde bendras klases ir mokyklos taisykles, visi ramus lyg butu savo ,,remeliuose", taip pat, jeigu vaikas per daug triuksmauja, jam iskart paskiriamas padejejas ir t.t.ir viskas cia yra visai kitaip....
daug galetume pasimokyti
[/quote]
Pavydžiu jiems.
Kad taip pas mus.
Mano sūnus ėjo į priešmokyklinę klasę kur mokytoja jiems vedė pamokėles, pamažu buvo pradėję rašyti parkeriu. Tai jam nuėjus į pirmą klasę nereikėjo jokios adaptacijos. Jis žinojo kas yra pamoka ir ką reik daryti. Aš kai papsakojau vienai auklėtojai, kad jis taip mokėsi priešmokyklinėje grupėje, tai ji pradėjo purkštauti, kad taip negalima. Bet mano vaikas taip nejučia išmoko jungti ir pirmus skiemenukus, suprato kas yra langeliai, linijos. Ir dabar dar nesuluošintas nuo to mokslo. Jei ne tinginys, tai mokslo rezultatai būtų geri. Man svarbiausia, kad jam buvo adaptacija pirmoje klasėje be jokio streso ir lengva, nors aš labai bijojau kaip seksis.