Pusele, mes naudojam pasiekimų knygeles, bet pačių sukurtas. Jei reikia rašykit.
QUOTE(NOKIA @ 2012 09 11, 15:40)
Turiu ir aš spec. poreikių vaiką, kuris ugdomas pagal individualią programą. Vikas nieko nekalba, bet geba suprasti ką sakau. Pažįsta keletą skaičių ir raidžių.Tai vienintelis toks mokinys mokykloje, kuris ugdomas pagal individualizuotą programą. Kiti spec. poreikių vaikai ugdomi pagal pritaikytą. Ar pas jus yra tokių mokinių?
keletą turim su individualizuota, o visi kiti - pritaikyta, tame tarpe ir mano mokinukė
QUOTE(pusele30 @ 2012 09 11, 18:57)
Mergaitės pasidalinkit, kokias pasiekimų knygeles naudojat, kurios dar naudojat: Mums sakė, kad bus elektroninis, dabar pasakė, kad bus popierinis, reikia knygelių Dabar einu iš proto, kur ant greičio gaut tokią gerą, visiem tinkančią Pasidalinkit savo išmintimi
Papildyta:
QUOTE(vaiste @ 2012 09 11, 20:50)
Ugdymo procese taikome vertinimo sistemos modelį MANO ŽINGSNIAI, Liubos Stankevičienės pasiekimų knygeles (turėjom auditą, tai jokių priekaištų dėl vertinimo negavome ).
va šitas ir mes naudojame nors ir nedaug vietos komentarams palikta, bet nėra reikalo ir išsiplėsti
QUOTE(domassss @ 2012 09 11, 19:06)
gal galit patikslint kas: ar dar rašot civilinę saugą, saugų eismą, priešgaisrinį (planus ta prasme), ar čia viską, ką išvardinau dabar apima žmogaus sauga ? kaip dabar reikalauja? Atsilikau šiuo klausimu.
vienas bendras - žmogaus sauga, rašom 20 integruotų temų (čia mes daugiau užsiplanavę, gal 16 turėtų būti). Bet atsimenu buvo įvardinta kiek valandų skirti saugai, priešgaisriniai ir t.t. ale kur tai turiu užsirašius, tai
QUOTE(ninkute @ 2012 09 11, 22:28)
Pusele, mes naudojam pasiekimų knygeles, bet pačių sukurtas. Jei reikia rašykit.
Ninkute, labai įdomu būtų pažiūrėt Jei gali, įmesk į paštą Aš sėdžiu dar iki šiol ir ieškau, minčių pilna galva, bet konkrečiai nieko neišgalvoju Būsiu labai dėkinga
QUOTE(Snaudale @ 2012 09 11, 22:03)
kuom TAMO dienyne skiriasi darbas su klase ir klasės veiklos. Kaip jūs tas 3 valandas, skirtas auklėjamajai veiklai te fiksuodavot?
Labas rytas. darbas su klase, tai tos 3 val duotos, o klasės veiklos - tai išvykos, ekskursijos, integruotos dienos, tėvų dienos, mokykloje vykstantys renginiai ....
QUOTE(pusele30 @ 2012 09 11, 21:53)
O neturit kur kompiuteryje atšviestos, pažiūrėt kaip atrodo Dabar aš kryžkelėje, kažkaip tikėjaus elektroninio, dabar per trumpą laiką reikia sukurt kažką
Pusele, išsiunčiau į paštą J.Andriuškevičienės pasiekimų knygelę I-II klasei. Praėjusiais mokslo metais tas skaidres tėvams rodžiau per tėvų susirinkimą. Ir šiemet jos beveik nepasikeitusios - atostogų laiką reikia pačiai surašyti.
na ir spėjat prirašyti... kiekvieną dieną paskaitau ir plaukai pasišiaušia, toks darbo tempas, o pas mane šiuo metu ramybė...
šią savaitę tik dėžes sugebėjau su visu turtu parsitempti iš tėvų, reikia kažkaip pradėt ruoštis, domėtis naujovėmis... Jau sausio ir nebelaukiu...
Šiaip smagu matyti, kaip jūs taip nuoširdžiai viskuo dalinatės, turiu ir aš visokių užduotėlių paprastų prisiruošusi matematikai ir lietuvių kalbai, kontrolinių, testų, teksto analizių ketvirtokams, kažkiek skaidrių. Norėčiau pasidalinti... tik ar taip ir siųsti, ar jus užsimenate, ko reikia ir tada siunčiat pagal poreikį
šią savaitę tik dėžes sugebėjau su visu turtu parsitempti iš tėvų, reikia kažkaip pradėt ruoštis, domėtis naujovėmis... Jau sausio ir nebelaukiu...
Šiaip smagu matyti, kaip jūs taip nuoširdžiai viskuo dalinatės, turiu ir aš visokių užduotėlių paprastų prisiruošusi matematikai ir lietuvių kalbai, kontrolinių, testų, teksto analizių ketvirtokams, kažkiek skaidrių. Norėčiau pasidalinti... tik ar taip ir siųsti, ar jus užsimenate, ko reikia ir tada siunčiat pagal poreikį
QUOTE(GEG @ 2012 09 12, 11:11)
Norėčiau pasidalinti... tik ar taip ir siųsti, ar jus užsimenate, ko reikia ir tada siunčiat pagal poreikį
siusk drasiai ir be prasymu , mes viska valgom
QUOTE(domassss @ 2012 09 11, 20:52)
jei palauktum iki savaitgalio, atsiųsčiau. dar tik darysiu... laiko vis trūksta
P.S. nusiunčiau į paštą keletą anketų.
Sveikos
prašau pagalbos. Mano 5 antrokai visiškai neskiria -e- -ė-, nebežinau ką ir sugalvoti, gal kas iš savo patirties kokių gudrybių žinote
prašau pagalbos. Mano 5 antrokai visiškai neskiria -e- -ė-, nebežinau ką ir sugalvoti, gal kas iš savo patirties kokių gudrybių žinote
QUOTE(calkusl @ 2012 09 12, 15:49)
Sveikos
prašau pagalbos. Mano 5 antrokai visiškai neskiria -e- -ė-, nebežinau ką ir sugalvoti, gal kas iš savo patirties kokių gudrybių žinote
prašau pagalbos. Mano 5 antrokai visiškai neskiria -e- -ė-, nebežinau ką ir sugalvoti, gal kas iš savo patirties kokių gudrybių žinote
Jei tai ne logopedinis sutrikimas, tai duot pratimų irasant tas raides, garsiai skaitant taisyt klaidas ir persilaus. As pastebejau, kad tai antrokam budinga.
[quote=calkusl,2012 09 12, 14:49]
Sveikos
prašau pagalbos. Mano 5 antrokai visiškai neskiria -e- -ė-, nebežinau ką ir sugalvoti, gal kas iš savo patirties kokių gudrybių žinote
____________________________________________________
L. aiškiai tarti ir iš vaikų prašyti, kad tieisog pabrėžtinai tartų garsą ir stebėti lūpyčių padėtį .
Kai tariame-e, lūpos tarsi šypsosi, o tariant ė-burna suapvalėja, kaip ir norint dainuoti.
Aš dar -ė- vadinau raidė su skrybėlaite, taigi kai tariam -ė-, kai ją pamatom, sakydavau -ė moja kepuraite jums, tarsi sveikinasi.
Taigi tardami žodžius su ė keliam rankeles ir mojam tarsi kepuraitemis. Pati ta ranka modavau ir modavau, kaip užsiciklinus sakydavau :- ką daro mums -ė -?
-Moja rankele, skrybėlė ( kuo jau sugalvosit)
Galit -ė- pasidaryti iš popieriau s ir kepuraitę prisegti...Tiesiog per vaizdinį ir per nuolatinį darbą. Pasiseks.Tikrai.
Sveikos
prašau pagalbos. Mano 5 antrokai visiškai neskiria -e- -ė-, nebežinau ką ir sugalvoti, gal kas iš savo patirties kokių gudrybių žinote
____________________________________________________
L. aiškiai tarti ir iš vaikų prašyti, kad tieisog pabrėžtinai tartų garsą ir stebėti lūpyčių padėtį .
Kai tariame-e, lūpos tarsi šypsosi, o tariant ė-burna suapvalėja, kaip ir norint dainuoti.
Aš dar -ė- vadinau raidė su skrybėlaite, taigi kai tariam -ė-, kai ją pamatom, sakydavau -ė moja kepuraite jums, tarsi sveikinasi.
Taigi tardami žodžius su ė keliam rankeles ir mojam tarsi kepuraitemis. Pati ta ranka modavau ir modavau, kaip užsiciklinus sakydavau :- ką daro mums -ė -?
-Moja rankele, skrybėlė ( kuo jau sugalvosit)
Galit -ė- pasidaryti iš popieriau s ir kepuraitę prisegti...Tiesiog per vaizdinį ir per nuolatinį darbą. Pasiseks.Tikrai.
ką tik įmečiau į paštą keletą pateikčių antrokams. Iš karto atsiprašau už kokybę, jos nėra išbaigtos, greituoju būdu sumestos. Kaip kažkada rašiau, mums pamokos iki pusės penkių, tikrai nebėra laiko blizginti užduočių kai vos spėji pamokoms pasiruošt.
Ir pora pasižaidimų su pelėmis. Man jos labai patinka Turim 11 jungčių, tai per du kartus visi praeina.
Ir pora pasižaidimų su pelėmis. Man jos labai patinka Turim 11 jungčių, tai per du kartus visi praeina.