QUOTE(dominica @ 2013 03 14, 14:41)
nesvarbu ka jie sako, mano ziniom, pagal civilini kodeksa jie privalo grazinti pinigus, jei paslauga buvo nesuteikta- ir dzin, kad pas juos salygose parasyta '7 dienos' ar pvz tas kuponas jau ale 'pasibaigusio galiojimo'. ju nustatytos salygos dar nieko nereiskia
bet kaina tai irgi.. 150lt uz plauku dazyma viena spalva ir kirpima kazkokiam sudinam salone?? as Vilniaus centre pas gera kirpeja uz tikrai ilgu plauku dazyma sruogom ir kirpima moku 120lt
abejoju, ar ju tam salone 65lt nera netycia ta realioji kaina, uz kuria plaukus nudazytu..
juolab matant, kokio lygio pas juos aptarnavimas ir kirpeju 'profesionalumas'
Aš pataisysiu-papildysiu truputuką. Jeigu parašyta 7 dienos, tai tik per jas ir galima grąžinti nepanaudotą kuponą. Žinoma pinigus grąžinti privalo, jeigu salonas atsisako suteikti paslaugas, o dėl kokybės kaip tai buvo atlikta, tikrai niekas nesitasys ir sau nervų nesigadins, nes tyrimai ir ekspertizės visokios reikalingos ir krūva pinigų.
Dėl to, kad šiaip susigalvoji pyst ir praėjus 7 dienom užsimanei, kad už kuponą pinigai būtų grąžinti - tikrai taip nėra ir nieks Jums negrąžins. Pirkdami Jūs sutinkate su pirkimo sąlygomis, o jas nustato prekės/paslaugos pardavėjas. Pirkimo sąlygos netenkina - neperki. Jokios šiuo atveju vartotojų teisės nepadėtų, nes savo įsipareigojimus akcijų portalas įvykdo (salonas priima klientą, paslaugos atliekamos visos kurios buvo įvardintos, čia aišku neina kalba apie tų paslaugų kokybę
). Čia gal ir nelabai į temą, bet gal kam pravers ateityje