QUOTE(janna @ 2012 12 13, 09:37)
Kuo toliau skaitau, tuo suprantu, kad labai daug priklauso nuo mokytojo.
Atrodo dalykas vienas ir tas pats, o mokytoju poziuris ir darbo metodai labai skirtingi
Ar tai gerai ar blogai vertinti nesiimciau.
Musiske mokytoja is grieztesniuju, bet kazkaip tokiu dalyku nepastebiu. Nei pagal vaiko pamoku ispudzius, nei pagal dienyno vertinimus su pastabomis, nei pagal vaizda pratybose.
Pastebejau, kad sunokai pas mus einasi reikalai su mato vienetais ir ju veiksmais. Vis dar painiojasi, ypac kai juos reikia suvienodinti atliekant veiksmus. Arba smulkesni mata versti i stambesni.
Teks padirbeti per atostogas.
Atrodo dalykas vienas ir tas pats, o mokytoju poziuris ir darbo metodai labai skirtingi
Ar tai gerai ar blogai vertinti nesiimciau.
Musiske mokytoja is grieztesniuju, bet kazkaip tokiu dalyku nepastebiu. Nei pagal vaiko pamoku ispudzius, nei pagal dienyno vertinimus su pastabomis, nei pagal vaizda pratybose.
Pastebejau, kad sunokai pas mus einasi reikalai su mato vienetais ir ju veiksmais. Vis dar painiojasi, ypac kai juos reikia suvienodinti atliekant veiksmus. Arba smulkesni mata versti i stambesni.
Teks padirbeti per atostogas.
Man irgi atrodo kad ji labai griezta. Ar tai gerai ar blogai bus matyt veliau. Tik ar ne per griezta padinukams, kurie labai pergyvena del ju manymu neteisingo ivertinimo. Vakar pabumbejau cia, o siandien musu dziaugsmui L(labai gerai) gavo Reikejo skaityti ir versti tekstuka. Vakar ismokom labai graziai, skaite neuzsikirsdama, tare idealiai. Klausiau del ko ne Š, tai sake kad uzsikirto skaitydama zodi Korvatunturi. As pati ji vis istariu, galejo nemust balo del to. O taip sake pagyre kad labai gerai skaito. Na dar bent viena gera ivertinima ir tikiuos pagrindini lygi turesim is anglu