Įkraunama...
Įkraunama...

Vaikiški dviračiai

QUOTE(Contessa @ 2013 08 19, 13:30)
Papildoma ratukai komplektacijoje yra, juos galima pritvirtinti?
O jus is kur pirkote ? Nuorodoje estiski kontaktai. Klaipedoje kazkaip neuzmaciau  g.gif

Neprasidėkite su tais papildomais ratukais. Jie ne padeda, o trukdo mokintis važiuoti. Būtų mano valia - uždrausčiau juos smile.gif

Nes su dviračiu važiuodami ir sukdami, mes palinkstame į posūkio pusę. Su ratukais važinėdamasis vaikas išmoksta linkti į prešingą posūkiui pusę. Rezultate susiformuoja atvirkštiniai, nei reikia įgūdžiai ir nuėmus ratukus vaikui reikia ne tik iš naujo išmokti važiuoti, bet dar ir užmiršti jau išsiugdytus neteisingus įgūdžius. Taip pat su papildomai ratukais vaikui į galvą įkalama mintis, kad dviratis net ir stovėdamas negriūna. Nu ir jam būna šokas, kad be ratukų dviratis pats tai nestovi!

Jei vaikui nesiseka važiuoti be ratukų, reikėtų nuleisti balnelį iki minimumo, nusukti pedalus (t.y. padaryti iš dviratuko balansinį) ir lai važinėjasi. Už pusvalandžio mokės balansą laikyti, pamatysite. Pasivažinės taip kelias dienas, pamatysite, kad jau balansą užtikrintai laiko, uždėsite tada pedalus ir nuvažiuos jūsų vaikas. Ir nereiks poros savaičių paskui jį bėgioti, belaikant, kad nevirstų.
Atsakyti
QUOTE(Contessa @ 2013 08 19, 14:30)
O jus is kur pirkote ? Nuorodoje estiski kontaktai. Klaipedoje kazkaip neuzmaciau  g.gif


Vilniuje, tik nebepamenu, iš kurios pard. vyras pirko g.gif Dabar jau važinėjasi didesniu, bet irgi Author smile.gif


O dėl ratukų tai geras, nežinojau - kad šitaip vaikams tenka persimokyti doh.gif
Atsakyti
QUOTE(lituanus vulgaris @ 2013 08 18, 14:13)
O ką ten komentuoti - liūdna padėtis su vaikiškais dviračiais. Pačių vaikas kitais metais nuo balansinio sės ant 16", tai domėjausi... Visi (net ir prestižiniai) gamintojai šį segmentą visiškai apleidę, perka iš kinų pigius sunkius rėmus ir montuoja ant jų bile ką. Rezultate gerai, jei tik 10kg tas 16" "dviratukas" sveria sad.gif

Taigi, mano paieškų reziume:
Suradau du gamintojus, kurie kažką daro šioje stityje: Islabikes ir Orbea.

Islabikes be konkurencijos. Jų 16" Cnoc 16 dviratukas sveria tik 6kg (t.y. 5kg lengvesni, nei jūsų minėti dviratukai), viskas kurta specialiai vaikui ir t.t. Superiniai dviratukai, bet jie turi dvi blogybes:
- kainuoja 200 svarų;
- pardavinėjami tik UK.
Tiesa, jie turi ir didelį pliusą - resale value. UK vieno vaiko išaugti dviratukai perkami už ~150 svarų, o vokietukai ebay už naudotus geros būklės Cnoc 16 tai ir daugiau moka, nei anie nauji kainavo wink.gif

Orbea Grow 1 sveria beveik 8kg, Lietuvoje kainuoja netoli 1000Lt...

Taigi, jei norite neabejotinai geriausio 16" dviratuko - organizuojatės per gimines/draugus iš Anglijos naują ar naudotą Islabikes Cnoc 16.

Jei tinka brangus kompromisas - Velomanija pardavinėja Orbea Lietuvoje.

Na ir trečias variantas - pirkti kažką iš nužiūrėtų, būtinai pačiupinėjant dviratį prieš perkant kurie lengvesni ir iš pažiūros padoriau pagaminti su kuo mažiau visokio nereikalingo šlamšto, skirto vaikams suvilioti. Ir daugiau 400Lt už 11kg monstrą tikrai nemokėčiau smile.gif



O kaip del situ :

1. http://www.dviratist...id=2346?popup=1
2. http://www.scott-spo...7D5EBF0B280B16C

Ar jie jau neprilygsta Islabikes ir Orbea ? Nes jų galima LT nupirkti nuo 700 Lt

Ačiū
Atsakyti
QUOTE(holland @ 2013 09 09, 14:45)
O kaip del situ :

1. http://www.dviratist...id=2346?popup=1 
2. http://www.scott-spo...7D5EBF0B280B16C   

Ar jie jau neprilygsta Islabikes ir Orbea ? Nes jų galima LT nupirkti nuo 700 Lt

Ačiū

Pora metu turime toki Spesialized, tik ne 16", o 20".
Is tikruju sunkus dviratis, bet vaziuoja gerai. Jau pravaziavo virs 400 km. smile.gif
Minusai - nera galimybes pritvirtinti galines bagazines ( na cia 99% ji ir taip nereikalinga tongue.gif ), dar renkenu guma gan greit apsidauze (buna dviratis numetamas blush2.gif ). Visa kita - nieko blogo pasakyt negalim. Nors, kai pirkom pries 3 metus, kainavo gerokai pigiau - apie 450 Lt gal.... g.gif
Atsakyti
QUOTE(lituanus vulgaris @ 2013 08 18, 13:13)
O ką ten komentuoti - liūdna padėtis su vaikiškais dviračiais. Pačių vaikas kitais metais nuo balansinio sės ant 16", tai domėjausi... Visi (net ir prestižiniai) gamintojai šį segmentą visiškai apleidę, perka iš kinų pigius sunkius rėmus ir montuoja ant jų bile ką. Rezultate gerai, jei tik 10kg tas 16" "dviratukas" sveria sad.gif

Taigi, mano paieškų reziume:
Suradau du gamintojus, kurie kažką daro šioje stityje: Islabikes ir Orbea.

Islabikes be konkurencijos. Jų 16" Cnoc 16 dviratukas sveria tik 6kg (t.y. 5kg lengvesni, nei jūsų minėti dviratukai), viskas kurta specialiai vaikui ir t.t. Superiniai dviratukai, bet jie turi dvi blogybes:
- kainuoja 200 svarų;
- pardavinėjami tik UK.
Tiesa, jie turi ir didelį pliusą - resale value. UK vieno vaiko išaugti dviratukai perkami už ~150 svarų, o vokietukai ebay už naudotus geros būklės Cnoc 16 tai ir daugiau moka, nei anie nauji kainavo wink.gif

Orbea Grow 1 sveria beveik 8kg, Lietuvoje kainuoja netoli 1000Lt...

Taigi, jei norite neabejotinai geriausio 16" dviratuko - organizuojatės per gimines/draugus iš Anglijos naują ar naudotą Islabikes Cnoc 16.

Jei tinka brangus kompromisas - Velomanija pardavinėja Orbea Lietuvoje.

Na ir trečias variantas - pirkti kažką iš nužiūrėtų, būtinai pačiupinėjant dviratį prieš perkant kurie lengvesni ir iš pažiūros padoriau pagaminti su kuo mažiau visokio nereikalingo šlamšto, skirto vaikams suvilioti. Ir daugiau 400Lt už 11kg monstrą tikrai nemokėčiau smile.gif



Rekia kažka nutuokti apie dviračius, jų specifiką ir rinką, kad kitiems dalinti patarimus, o ne skiesti nesamones.
Čia jei pradėti prie kiekvieno žodžio kabinetis tai visa knyga tinkamų kontraargumentu būtų, tačiau toks ne techninis klausimas (nes apie ja nieko nenutuokiate) - kiek žinote Lietuvoje tėvelių, kurie pasiryžę vaikui 3-4 metų naudojimui išleisti 900Lt ir daugiau? Tai jei tai yra 1% visų perkančių vaikiškus dviračius ar dėl to verta kitiems gadinti nuotaiką ir skleisti demagogiją apie svorius, komponentus ir kitą, kas esant tokiam naudotojui kaip 4 metų vaikas, per dieną nuvažiuojančiam gal 1km, dažnu atveju yra niekiniai faktoriai. Jis tokio amžiaus nevažiuos varžybose, kur nuvažiavus 50km ir esant prie finišo 1 sekundės skirtumui būtų galima kaltinti 150g sunkesnį dviratį.
Ar bent jau vizualiai lyginot kažkoki iš siūlomų dviračių, su normaliu vaiškišku dviračiui, kuris tinka ir patinka vaikui, o ne kaikuriems tėvams su savo išskaičiavimais ir vertinimais? Kaip galima aukštinti, kažkokio vietinės reikšmės pasaulyje beveik visiškai nežinomo gamintojo Islabikes visiškai "plika", be jokių aksesaurų ir priedų dviratuką, kad ir su Panther 16" komplektacijos dviračiu, kad ir su Merida vaikiškais dviračiai, lenkų vaikiškais dviračiai ir pan. Juk jis kaip minėjau yra "plikas" kaip tilvikas, jis garantuotai svertas be atraminių ratukų (min ~0,4kg), jis neturi pilnos grandinės apsaugos (min ~0,3kg), kas pagal EN standartą privaloma, jis neturi apsaugų ant vairo, jis neturi puravasiaugių (min ~0,3kg, bagažinės (~0,4kg), atšvaistų, jis yra TIK su rankiniais stabdžiais, kas yra absurdas, nes 3-4m vaikas neturi nei noro, nei supratimo, nei dažnu atveju jėgų naudotis stabdžių rankenėlėmis (taigi jis važiuotų šiuo atveju be stabdžių), kai tuo tarpu TIKRI vaikiški dviračiai turi kojinį stabdį galinėje įvorėje, aišku ji, už tokių vaikiškų dviračių subproduktų įvores sunkesnė gal vėl kokiais 0,2Kg. Koks vaikas atsisakytų krepšelio dviratuko priekyje (~0,2kg)? Ir ka gauname, kad visas svorio skirtumas gaunamas nekomplektuojant dviratyje tų aksusuarų, kurie pagal nutylėjimą būna 16" dviračiuose sveriančiuose ~10kg. O čia jau matematika paprasta, nes tų atseit išsisikiriančių savo mažu svorių dviratukų, privalumas yra gal koks 1 kg, kuris lygus ~500Lt. Kam to reikia prašom. Viskas iš esmės tas pats ir su minėtu Orbea modeliu, tik ten gamintojas žinomesnis ir rėmas specifinis, bei svoris neskelbiamas.
Taigi vaikiškus dviračius galima skirstyti ir tikrus vaikiškus dviračius, skirtus vaikams ir į vaikiškus dviračius skirtus ne vaikams.
Apibendrinant rinkoje yra (aišku yra tendencija, kad vaikiškų dviračių pasiūla mažėja, dėl neapsimokėjimo jų gaminti, o jų brangių nepirkimo) įvairaus lygio ir kategorijos dviračiai:
1. Truputi aptarti ir specifiniai dviračiai, atseit lengvi, gal ir kaikada panaudojant kažkokias specifines konstrukcijas ir sprendimus - kaina ~1000Lt
2. Pasaulinio žinomumo sportinių dviračių gamintojų vaikiški dviračiai - jie dažniausiai yra "sportinės" išvaizdos su aliuminiu rėmu, taigi neturi tų papildomų vaikams patinkančių aksesuarų. Jų kaina svyruoja 700-800Lt. Kaip gamintojai gali būti šie - Merida, Specialized, Wheeler, Cube, Cannondale, Scott ir keletas kitų.
3. Sportiški to paties lygio arba šiek tiek geresne komplektacija nei aukščiau minėti "brendiniai", tačiau Europos gamintojų dviračiai. Kaina svyruoja ~600-700Lt. Gamintojai - Kellys, Unibike, Leader Fox, Ghost ir kt.
4. Europos gamintojų vaikiškos komplektacijos dviratukai. Galima sakyti tai yra optimaliausias segmentas tada kai norima nupirkti dviratį labai ilgam (kelioms kartoms), prisibijoma žemiau minėtų dviračių variantų (arba apie tai nesuprantama) ir nenorima permokėti už aukščiau minėtus. Kainų gama plati dėl skirtingo gamintojo, rėmo medžiagos (plienas ar aliuminis, nors fiziškai taip aktualu tai nėra), tačiau techniškai mažai kuom besiskiriantys vieni nuo kitų arba tai nėra esminiai skirtumai (gal dar dėl atseit dėl Vokiškumo reikia susimokėti kokį 100Lt smile.gif ) - 350-650Lt. Gamintojai - Panther, Karbon, Kross, Puky, Raleigh, Romet ir kt.
5. Ne Europos kilmės dviračiai, tačiau kokybiški, atitinkantys EN standartą. Tai turėtų būti pats populiariausias savo patrauklumu segmentas, nes tai yra labai optimalus variantas nenorint išleisti dviratukui 400Lt, tačiau gaunant kokybišką daigtą. Dėja, tačiau dėl savo optimalumo tai retas atvejis, nes importuotojai stengaisi atsivežti kuo pigesnį gaminį, o Europoje tame kainų segmente modelio pagaminti nėra galimybių. Blogai ir tuom, kad jie nesuprantančiam apie dviračius pirkėjui, mažai kuo skiriasi nuo sekančios paminėtos kategorijos dviratukų ir įsivėlus ir žaidimą kuo pigiau, galima patekti būtent ant pastarojo. Kažkokių dviračių pavadinimų paminėti sunku, nes jie gali kas kiek metų keistis, tačiau rinkoje jau porą metų galima sutikti Mexller, Mbike modelius. Kainų segmentas ~300Lt.
6. Pigiausia įmanoma kategorija, dažnai jau vizualiai neatitinkantys jokių EN standartų, dažyti metalic tipo dažais, viskas taip labai "kiniška". Kad sutaupyti kelis gramus metalo, netgi būna išpjautas rėmo vamzdis po sėdyne. Dažnai turi plieninius, tačiau esmė, kad nedažytus ratlankius (sutaupoma dar keli $ centus). Pavadinimai visai nieko nesako, nes kazmet dažniausiai keičiami, dažnausiai parduodami turguose ir pigiai. Kaina gali būti net ir 200Lt.
7. Ir dar verta paminėti tokių "Itališkų" dviračių segmenta, kaip pavyzdį naudojant prekyboje aptinkamus Dino dviratukus. Iš esmės tai ne dviračiai, o žaislai, pas juos nėra dviračių detalių, jie neremontuojami ir detalės nekeičiamos, jų paskirtis važinėjimas namie. Daugelis mazgų pas juos yra specifiniai, su plastikinėmis įvorėmis, nereguliuojami, net rato "stipinai" yra kažkokie vamzdeliai, patangos iš specifinės "putos". Taigi jei jums reikia žaislo, tai teisingas pasirinkimas, jei dviračio - ne.

P.S. Tai yra bendras paaiškinimas apie vaikiškų dviračių segmentus ir nėra nubrėžta griežtų apibūdinimų ir tikslių skirtumų, pagal ką tiksliai įdentifikuoti vieną ar kitą dviračio kategoriją, tas pats ir dėl kainų (juk būna sezoninių nuolaidų, internetinių parduotuvių), tačiau tikiu, kad tai kažkiek padės pradiniame paieškų etape ir poto priimsite teisingesnį sprendimą.

Ir dar patarimas dviračių nepirkti turguje, nėra ten jokių kainos stebuklų kaip įsivaizduojama. Žinoma ten gali būti parduodamas ir geras ar tas pats daigtas, tačiau iš principo tai dažnu atveju vieta, kur žmonės, grubiai tariant, vienaip ar kitaip būna apgauti. Yra dviračių parduotuvės, kur įsigysite aukštesnio lygio dviratukus, populiarėja internetinės parduotuvės (dviračių), kur galima rasti puikių modelių ir dar geresnėmis kainomis, tokiu būdu pirksite iš oficialių šaltinių, su visomis tikromis garantijomis ir kitai "priedais" smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zojux @ 2014 01 04, 15:54)
naudotojui kaip 4 metų vaikas, per dieną nuvažiuojančiam gal 1km


Mes čia diskutuojame apie dviračius 5-6 metų vaikams, taigi labai gali būti, kad per dieną nuvažiuos ir 90 km (mūsų viena vasara Neringoje, ant dviračių). Na gerai, kiek mažiau, jei tiesiog mėgs pasivažinėti dvirsačių taku Palanga-šventoji-Palanga, o bet tačiau, toli gražu ne vieną km smile.gif

Tokiu atveju darosi svarbu viskas - ir patogumas, ir svoris. Sunkų dviratį, griozdą fiziškai sunkiau minti, ir tas krepšelis priekyje mano berniukui buvo absoliučiai nereikalingas- penkiamečiui pirkom normalų vaikšiką, bet be jokių krepšių bagažinių ir panašių "pribumbasų"...

Taip kad - kam ko reikia. Jei dviratis reikalingas tik namo kieme ratui prasukti - tada iš esmės tiks bet koks, svarbu tik, kad kaip nors riedėtų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo flight: 18 sausio 2014 - 16:57
QUOTE(flight @ 2014 01 18, 17:55)
Mes čia diskutuojame apie dviračius 5-6 metų vaikams, taigi labai gali būti, kad per dieną nuvažiuos ir 90 km (mūsų viena vasara Neringoje, ant dviračių). Na gerai, kiek mažiau, jei tiesiog mėgs pasivažinėti dvirsačių taku Palanga-šventoji-Palanga,  o bet tačiau, toli gražu ne vieną km smile.gif

lotuliukas.gif na manau 90 km 5-6 metu viakui per diena - nelabai gali buti, nes nedaznas suages tiek nuvaziuotu blush2.gif 50 km - realesnis skaicius

QUOTE
Taip kad - kam ko reikia. Jei dviratis reikalingas tik namo kieme ratui prasukti  - tada iš esmės tiks bet koks, svarbu tik, kad kaip nors riedėtų.

Su tuo "bet koks, kad kaip nors riedetu" kieme - jei jis vos riedes, tai vaikas ir nevazines, nes bus sunku ir visas vaiko entuziazmas pamazu dings. Turiu pazistama, kurios vaikas turi gariunini dvirati. Vizualiai atrodo visai padoriai, bet po keliu pasivazinejimu kieme pradejo kristi pedalas doh.gif - vaikas mina ir pedalas atsisuka ir iskrenta, o isukti gaunasi sunkiai, nes to isukimo sriegis ir kazkokio minksto metalo ir po 2 isukimu jau nebeisisuka....
tai kad dviratis turi buti kokybiskas ir svoris atitikti vaiko ugi/svori. Musu 5-metis jau gerai vaziuodavo su 20" gan sunkiu dviraciu, kuris gerai rieda, 4-meciui jis buvo dar persunkus ax.gif
Atsakyti
QUOTE(ejau_pro_sali @ 2014 01 20, 10:26)
lotuliukas.gif na manau 90 km 5-6 metu viakui per diena - nelabai gali buti, nes nedaznas suages tiek nuvaziuotu blush2.gif  50 km -  realesnis skaicius


Gali būti. 4u.gif Per dieną - tai yra, su pailsėjimais, pasimaudymais, papietavimais, bet buvo nuvažiuota tiek. Dviratukas ne iš sunkiųjų, su bėgiais.
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2014 01 21, 22:57)
Gali būti.  4u.gif Per dieną - tai yra, su pailsėjimais, pasimaudymais, papietavimais, bet buvo nuvažiuota tiek. Dviratukas ne iš sunkiųjų, su bėgiais.

90km?....Respect... drinks_cheers.gif as pati tai kojas pakratyciau nuo tokio atstumo lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(flight @ 2014 01 21, 21:57)
Gali būti.  4u.gif Per dieną - tai yra, su pailsėjimais, pasimaudymais, papietavimais, bet buvo nuvažiuota tiek. Dviratukas ne iš sunkiųjų, su bėgiais.



Kas čia nuvažiavo per dieną 50 ar 90km. Kažkieno vaikas? Ar jis jau pradėjęs sportuoti laisvalaikiu Panevėžio treke mirksiukas.gif

Pavyzdžiui: elito grupės varžybose suaugę spotininkai nuvažiuoja 50-60km trasoje ir po to jaučiasi "šiek tiek" pavargę ir važiuodami suaugusio dviračiu, aukšto techninio lygio.

O patį dviratį kaip ir minėjote galima pirkti su visais visais priedai, kurie 99% vaikų suteikia papildomų gerų emocijų, aišku tėvai gali ir už vaiką nuspresti, kad jam jų nereikia ax.gif
Apie svorį buvau rašęs..., ar skaitėte?
Kuris iš čia diskutuojančių turi kompetencijos įvertinti dviratį, kad tai kaip minėjote tai nėra "bet koks, svarbu tik, kad kaip nors riedėtų".

Dėl bendro įdomumo dar įvardinkite dviratį, su kuriuo važinėja jūsų vaikas.

Papildyta:
QUOTE(ejau_pro_sali @ 2014 01 20, 09:26)
Su tuo "bet koks, kad kaip nors riedetu" kieme - jei jis vos riedes, tai vaikas ir nevazines, nes bus sunku ir visas vaiko entuziazmas pamazu dings. Turiu pazistama, kurios vaikas turi gariunini dvirati. Vizualiai atrodo visai padoriai, bet po keliu pasivazinejimu kieme pradejo kristi pedalas doh.gif  - vaikas mina ir pedalas atsisuka ir iskrenta, o isukti gaunasi sunkiai, nes to isukimo sriegis ir kazkokio minksto metalo ir po 2 isukimu jau nebeisisuka....
tai kad dviratis turi buti kokybiskas ir svoris atitikti vaiko ugi/svori. Musu 5-metis jau gerai vaziuodavo su 20" gan sunkiu dviraciu, kuris gerai rieda, 4-meciui jis buvo dar persunkus ax.gif


Apie kokį dviračio sunkumą šnekame, kažkaip skambiai, bet labai abstrakčiai tai įvardijama. Kas tai yra taip pat abstrakčiai šnekant "lengvas" dviratis?

Visa esmė išsiaiškinti tuos fiktyvius terminus, kad atejus sezonui kiti nesuprantantys apie dviračius žmogiukai nekankintų savęs ir kitų kažkuom mistišku, nors daug kas pakankamai aiškiai buvo išdėstyta toje ankstesnėje ilgoje žinutėje.
Atsakyti
QUOTE(zojux @ 2014 01 28, 02:21)
Kas čia nuvažiavo per dieną 50 ar 90km. Kažkieno vaikas? Ar jis jau pradėjęs sportuoti laisvalaikiu Panevėžio treke  mirksiukas.gif
Dėl bendro įdomumo dar įvardinkite dviratį, su kuriuo važinėja jūsų vaikas.

Mano vaikas 5.5 metu per diena pravare nuo Nidos iki Klaipedos ( su poilsiu, pavalgymais ir pasimaudymais). Pavargo, bet kol pakavome dviracius atsigavo ir strakinejo lyg nebutu vaziaves.
Dar syki buvo 42 km per diena, bet netokiu lygiu keliu kaip Neringoje. Buvo daugybe kalniuku ir nuokalniu. Dviraciu sporto nesportuoja, tiesiog aktyviai leidziame laisvalaiki ax.gif

QUOTE(zojux @ 2014 01 28, 02:21)
Apie kokį dviračio sunkumą šnekame, kažkaip skambiai, bet labai abstrakčiai tai įvardijama. Kas tai yra taip pat abstrakčiai šnekant "lengvas" dviratis?

Visa esmė išsiaiškinti tuos fiktyvius terminus, kad atejus sezonui kiti nesuprantantys apie dviračius žmogiukai nekankintų savęs ir kitų kažkuom mistišku, nors daug kas pakankamai aiškiai buvo išdėstyta toje ankstesnėje ilgoje žinutėje.

Sunkus dviratis, tai tas kuri vaikas sunkiai patempia. Tarkim laiptineje laiptais pats negali uzvezti. Kiek sveria musu net nezinau - gal kokiu 12 kg?
Kai vaikas buvo mazesnis tai dviracio svoris neleido paciam pradeti vaziuoti - persunkus. Turime specialized 20".
Atsakyti
QUOTE(ejau_pro_sali @ 2014 01 28, 09:43)
Mano vaikas 5.5 metu per diena pravare nuo Nidos iki Klaipedos ( su poilsiu, pavalgymais ir pasimaudymais). Pavargo, bet kol pakavome dviracius atsigavo ir strakinejo lyg nebutu vaziaves.
Dar syki buvo 42 km per diena, bet netokiu lygiu keliu kaip Neringoje. Buvo daugybe kalniuku ir nuokalniu. Dviraciu sporto nesportuoja, tiesiog aktyviai leidziame laisvalaiki  ax.gif
Sunkus dviratis, tai tas kuri vaikas sunkiai patempia. Tarkim laiptineje laiptais pats negali uzvezti. Kiek sveria musu net nezinau - gal kokiu 12 kg?
Kai vaikas buvo mazesnis tai dviracio svoris neleido paciam pradeti vaziuoti - persunkus.  Turime specialized 20".


Rimtas vaikas, Lietuvos dviratininkų ateitis thumbup.gif

Dėl svorio kaip matote beveik visiškas reikšmės nebuvimas, nes reta kuri šeima gali palyginti kiek lengviau vaikas "temptų" 1 kg sunkesnį arba kiek lengviau 1 kg lengvestį (neturi jie 2 dviračiu ir neatlieka laboratorinių eksperimentų, nėra visi dviračiai vienodos rėmo formus, kur viena galima patogiau už tam tikros vietos paimti, kitam to nėra). Tai tik "reklama" brangiems vaikiškiems dviračiams, kurie kaip jau kelis kartu buvo minėta maksimaliai įmanomai nuraškyti ir be papildomų visiškai jokių aksesuarų dėl to ir atseit lengvesti, dėl to ir 300-400Lt brangesni. Taigi vaikiškuose dviračiuose svorio akcentavimas yra beveik TIK marketinginis triukas, o kartais ir apgaulė mirksiukas.gif
Atsakyti