QUOTE(*MM* @ 2014 05 15, 08:46)
kas Vilniuj rinkot parašus, ar viską darėt pagal priimtą tvarką - siuntėt registruotu paštu ir t.t., ar praėjot per butus, ir ar tiko toks variantas toliau tvarkant dokumentus?
na porą puslapių atgal išdiskutavom, kad reikia vadovautis Butų ir kitų patalpų savininkų balsavimo raštu dėl priimamų sprendimų tvarkos aprašu
http://www3.lrs.lt/p...s...816&p_tr2=2.
Šioje tvarkoje nurodyta:
3.1. Balsavimo organizatorius apie rengiamą Balsavimą paskelbia savo interneto svetainėje (jeigu tokia yra) ir daugiabučio gyvenamojo namo (daugiabučių gyvenamųjų namų) laiptinėse ar kitose butų ir kitų patalpų (toliau Patalpos) savininkams gerai prieinamose bendrojo naudojimo patalpose įrengtose skelbimų lentose ir parengia Butų ir kitų patalpų savininkų balsavimo raštu biuletenį (toliau − Balsavimo biuletenis) (Tvarkos aprašo 1 priedas);
3.2. Balsavimo biuletenį Balsavimo organizatorius kiekvienų Nekilnojamojo turto registre nuosavybės teisės objektu įregistruotų Patalpų savininkui įteikia:
3.2.1. asmeniškai pasirašant balsavimo biuletenių išdavimo lape, kuriame turi būti Patalpų savininko vardas, pavardė, parašas, pasirašymo data, arba
3.2.2. išsiunčiant registruotu laišku, arba
3.2.3. įdedant į pašto dėžutes kartu su mėnesinio mokesčio bendrojo naudojimo objektų valdytojui pranešimu, jame pažymint apie pridedamą Balsavimo biuletenį, arba
3.2.4. įdedant į pašto dėžutes ir apie Balsavimo biuletenių įteikimą surašant aktą, kuriame turi būti Patalpų savininko vardas, pavardė, Patalpų adresas, įdėjimo į pašto dėžutę data. Aktą pasirašo Balsavimo organizatorius ar jo įgaliotas atstovas ir ne mažiau kaip du Patalpų savininkai;