QUOTE(TomaKa @ 2012 11 28, 09:42)
Sveikos, reik pagalbos, skaityt visu puslapiu ner kada
Pirkau preke is ebay.de, apmoketa per paypal. Taciau jau menuo laiko jos negaunu, manau jau ir negausiu.... Pardaveas nieko neatsakineja i laiskus...
Kaip ir kur reikia kreiptis del pinigu grazinimo? i paypal kazkur rasyti?
Galima kreiptis ir tiesiai į ebay, bent jau mano atveju kreipiantis į juos viskas susitvarkė greičiau (t.y. greitai atgavau savo pinigus), nei per paypal.
Tai jei ebay.de ir mokate vokiškai - einate į Kundenservice -> Probleme klären , po to pasirenkate prekę, pildote formą, kad negavote prekės, surašot viską tiksliau, kad pardavėjas neatsiliepia etc. Žodžiu papunkčiui pildote tai, ko reikia.
Jei vokiškai nerašote - gali būti, kad tą patį su savo preke galima padaryti ir prisijungus prie ebay.com / ebay.co.uk , nebandžiau tik.
Arba įprastu būdu per paypal: my account -> resolution center -> dispute a transaction ir po to suspaudyti/užpildyti viską, ko reikia.