Įkraunama...
Įkraunama...

PayPal - 7

Sveiki, turiu klausimą. Ne pirmas kartas, kai iš ioffer negaunu daikto, bet šį kartą viskas truputį kitaip. Kai pardavėjas 'išsiuntė' prekę, parašė blogą tracking, na tiesiog visuose puslapiuose rodė errorus, kad toks neegzistuoja. Palaukiau mėnesį, prekės negavau. Iškėliau bylą paypal'ę, parašiau, kad negavau prekės, pardavėjas nurodė blogą tracking numerį.. Pardavėjas po kokios savaitės parašė visai kitą numerį, kuris ir vėl neegzistuoja. Ir dabar paypal'e claim'o būsena: Requiring your action.
Po pardavėjo atsakymo žinutė skamba taip:

"Status

The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.

http://intmail.183.com.cn/ tracking # RA567622589CN

What happens next

Please review the information and let us know how you would like to proceed.

If you've resolved this problem, you can cancel this claim anytime.

If you received the item but it's different than you expected, you can change your reason for this claim."

Tai darbar man laukti kol paypal'as patvirtins tracking number ar imtis jau pačiai kažkokių veiksmų vėl? Ir jei imtis, tai kokių? Nes kaip suprantu, yra tik du sprendimai: byla atšaukiama, jei viskas ok arba gavau siuntinį, bet jis blogas. Tačiau nei vienas sprendimas netinka, nes siuntinio negavau, o tracking blogas:/
Atsakyti
perduodat bylą spręsti paypalui. Claim ar kaip ten vadinas.. Tik jokiu būdu NEspaudžiat "Close case".
Tegul paypalas aiškinasi to trackingo gerumą.
Atsakyti
tai dabar palikti viską kaip yra? tiesiog nespausti nieko?
Atsakyti
QUOTE(opus3 @ 2012 11 16, 18:27)
tai dabar palikti viską kaip yra? tiesiog nespausti nieko?


Taip, nieko nespaust ir palikt. Pardavejas irase ta nr ir paypal jums apie tai pranese. Tai dar duoda galimybes, kad jei gavot, tai uzdarot, o jei neatitinka aprasymo, tai pakeist priezasti claim'o - kitu atveju nieko nedarot ir laukiat kol paypal perziures tracking nr (na cia daugmaz apsidraudimui, kad be reikalo jie negaistu ziuredama, jei jau sulauket prekes).
Atsakyti
ačiū, tikiuosi viskas bus gerai:))
Atsakyti
QUOTE(opus3 @ 2012 11 16, 19:02)
ačiū, tikiuosi viskas bus gerai:))


Tikrai bus - paypal paziures pagal tracking kelis kartus, nematys pristatymo jums ir atgausit pinigelius.
Atsakyti
QUOTE(shopingas @ 2012 11 16, 21:18)
Tikrai bus - paypal paziures pagal tracking kelis kartus, nematys pristatymo jums ir atgausit pinigelius.

shopingas, aš jau seniai claiminau pinigėlius per paypalą. Bet man atrodo, kad vien tik atidarius claimą, kad negauta prekė, paypalas automatiškai nieko nedaro. 15 ar 20 dienų yra duota pardavėjo ir pirkėjo savarankiškam bendravimui. Jeigu per tą laiką pardavėjas negrąžina pinigų, o pirkėjas negauna prekės, tai pirkėjas TURI escalate tą claimą. Jeigu praleis terminus, tai byla automatiškai užsidarys, ir niekas niekam pinigų negrąžins.
Atsakyti
o kaip ecalate'int claimą?
Atsakyti
sakykit ar taip suprantu,kad siuncia i Lt ir bendra kaina 22,98 su siuntimu?
Shipping and handling

Each additional item

To

Service

Delivery*
US $12.99

US $9.99

Lithuania

Standard Int'l Shipping

Varies for items shipped from an international location
Seller ships within 1 day after receiving cleared payment.
Atsakyti
Mergaites, patarimo noriu. Perverčiau šiek tiek atgal, bet labai nieks ir nepaaiškėjo. O atsakymo rekia staigiai.

Žodžiu, situacija tokia, kad viešbutis man skolingas 5 eurus biggrin.gif ir nori man juos grąžinti čekiu. Na, kiek žinau, čekio išgryninimas DNB banke kainuos 10 litų ar net daugiau. Tai kaip ir neverta užsidėti.
Pagalvojau, kad pasiūlysiu juos pervesti Paypalu, jei jie turėtų tokią galimybę. Tai taip pat įdomu, kokia minimali mokesčio suma? Nors bendrai tai jie patys procentus apmokėtų gal.
Tokiu atveju kokius duomenis turėčiau pateikti viešbučiui, kad jie man grazintų į Paypal? 4u.gif

Atsiprašau dėl kvailo klausimo, bet iki šiol tik pirkdavau Paypal ir daugiau į nieką nesigilinau. Dabar tiek bėdos dėl 5 eur. lotuliukas.gif Spjauti man gal į visą šitą reikalą?
Atsakyti
QUOTE(naitas @ 2012 11 16, 21:15)
shopingas, aš jau seniai claiminau pinigėlius per paypalą. Bet man atrodo, kad vien tik atidarius claimą, kad negauta prekė, paypalas automatiškai nieko nedaro. 15 ar 20 dienų yra duota pardavėjo ir pirkėjo savarankiškam bendravimui. Jeigu per tą laiką pardavėjas negrąžina pinigų, o pirkėjas negauna prekės, tai pirkėjas TURI escalate tą claimą. Jeigu praleis terminus, tai byla automatiškai užsidarys, ir niekas niekam pinigų negrąžins.

QUOTE(opus3 @ 2012 11 16, 21:28)
o kaip ecalate'int claimą?


Na kiek pamenu, tai pirma dispute atsidaro ir ten tas duotas laikas pirkejui su pardaveju tartis, o paskui jau perkelia i claim'a, kad paypal sprestu. O opus3 kaip suprantu jau perkelus i claim'a, paypal susisieke su pardaveju del tracking nr, jis dave ir jai parase koks statusas kolkas....

QUOTE(bagyraas @ 2012 11 16, 21:35)
sakykit ar taip suprantu,kad siuncia i Lt ir bendra kaina  22,98 su siuntimu?


Labai neaiskiai nukopijavot, bet pirma kaina yra siuntimo kaina, o 'each additional item' reiskia, kad perkant daugiau nei viena preke kitu siuntimas tiek kainuos. Na tarkim perkat viena daikta, tai tas 12 kainuos, o jei 2, tai 22 (12+10), jei pirktumet 4, tai 42 butu (12+10+10+10).

QUOTE(linole @ 2012 11 17, 15:19)
Mergaites, patarimo noriu. Perverčiau šiek tiek atgal, bet labai nieks ir nepaaiškėjo. O atsakymo rekia staigiai.


As turbut nesivarginciau, bet cia kaip paciai norisi... Jei dar ten busit, tai galit paprasyt, kad vietoj to pervedimo ateityje nuolaida duotu ar kazka ekstra (nemokamus pusrycius ar pan). Jiems irgi gerai, nes tures griztancia kliente smile.gif

Jei per paypal ves, tai reikia jusu emailo ir viskas.
Atsakyti
QUOTE
As turbut nesivarginciau, bet cia kaip paciai norisi... Jei dar ten busit, tai galit paprasyt, kad vietoj to pervedimo ateityje nuolaida duotu ar kazka ekstra (nemokamus pusrycius ar pan). Jiems irgi gerai, nes tures griztancia kliente smile.gif

Jei per paypal ves, tai reikia jusu emailo ir viskas.


Ačiū. 4u.gif
Atsakyti