QUOTE(naitas @ 2012 10 01, 11:31)
Spalio 18 dieną, ir NE VĖLIAU, jeigu prekės neateina, paimat ir atidarot ebay case. Šito pasirinkimo reikia ieškoti ten kur matot, kad prekė apmokėta ir išsiųsta - "resolve a problem". Atidarot - item not received. Ir viskas. Jūs jau ir taip daug padarėt. Po to, jeigu pardavėjas negrąžina pinigų, po kokių 8 dienų perduodat šitą case nagrinėt ebay. Lygtai escalate to ebay vadinas.
Iki spalio 18 dienos bet kokia išsiųsta prekė turi ateiti - nesvarbu, registruota ar ne. Jeigu neateis, drąsiai atidarot case ir atgaunat pinigus. Galės kitaicas toliau švęsti medaus mėnesį
Dar tracking number galit pažiūrėt savo PayPal sąskaitoj. Atsidarykit "details" ir panagrinėkit kaip ten kas. Ar tik "shipped" pažymėta, ar dar kas matosi.
Iki spalio 18 dienos bet kokia išsiųsta prekė turi ateiti - nesvarbu, registruota ar ne. Jeigu neateis, drąsiai atidarot case ir atgaunat pinigus. Galės kitaicas toliau švęsti medaus mėnesį
Dar tracking number galit pažiūrėt savo PayPal sąskaitoj. Atsidarykit "details" ir panagrinėkit kaip ten kas. Ar tik "shipped" pažymėta, ar dar kas matosi.
Prekes jis išsiuntė rugsėjo 28d. Ir 18 d. ir 26d. apmokėtas. Dabar pamačiau: prekės buvo apmokėtos 26d ir Paypale rodo 26d, ebay irgi buvo 26d., bet dabar pamačiau kažkodėl ebay rodo kad 28d apmokėtos.
Paypal nėra registracijos numerio. Tik kad išsiųsta. Kitus registruotus matau. Tai nieko iš jo nepešiu? Vadinas jis mane apgavo? Turiu laišką kur jis pats pativirtina kad išsiųs registruotų laišku.
Nėra jokių galimybių apskųsti jį kaip nevykdantį savo įpareigojimų/aprašymų. Vien dėl to registracijos numerio ir pildžiau užsakymą. Ar palikt neigiama atsiliepimą? Tai ir bus jam bausmė?