arpos, puikus pasisakymas, tai jau iš išminties proto.
Galiu dar papildyti.
Ką turiu omenyje sakydamas, kad kuo greičiau suvoksi, kad tai viso labo tik bardo, tai tuo greičiau atsidursi savo naujame pasaulyje?
Nėra tokio daikto apie kurį sukasi tavo mintis, apie kurį kalbi!Kodėl tuomet kabiniesi už šių dalykų?
Todėl, kad nesuvoki, jog viso labo randiesi tik tarpinėje būsenoje bardo.
Tas, kuris niekados nenusitaiko, niekados neprašauna pro šalį.
Tas, kuris nesikabina už savo minties vaizdinių, žodžių - jo nėra kuo užkabinti.
Tas, kuris už nieko nesikabina, negali nieko įsigyti ir prarasti.
Jis ne pažeidžiamas, ne pagaunamas.
Kas gali pagauti, ant ko gali užkibti tas, kuris nepažeidžiamas ir ne pagaunamas?
Tik ant minties, kuri visados tik čia ir dabar.
Bet tuo pačiu tik mintis gali ištraukti nepažeidžiamą ir nepagaunamą iš ne pažeidžiamumo ir ne pagaunamumo į kontaktiškumą su savo kitais pasauliais.
Tarp atskaitos taškų, kokybiškų sąmonės būsenų egzistuoja tarpinė būsena bardo.
Sąmoninga bardo praktika ne silpnų nervų žmonėms ir ne tiems, kurie su gynybinėmis reakcijomis.
Tokiems čia nėra ką veikti, galima smarkiai sulaužyti psichiką ir išvažiuoti į durnyną, taip pat prarasti ryšį, kontaktiškumą su savo kitais pasauliais.
Yra skirtingos rūšys bardo.
Todėl ką praktikuoja Tibeto vienuoliai, tai tik viena iš bardo rūšių.
Pavyzdžiui, sapnai tai irgi bardo.
Mano asmeninėje patirtyje irgi yra patirtis mirties momente( tarpinėje bardo būsenoje), prasidėjo siaubas ir košmarai susiję su mirties baime.
Bet aš sąmoningai paleidau save per maldą į tokį kaifą, kad net pavadinau jį šventos dvasios pajutimu.
Meldžiausi taip: jeigu jau atėjo laikas man mirti, tai priimk Viešpatie mane į savo rankas, aš atiduodu save į tavo rankas.
Atidaviau save ne šiaip, bet kaip desantininkas, kuris pirmą kartą šoka iš lėktuvo su parašiutu, bijodamas narsiai, bet ryžtingai atsispyriau ir šokau, paleidau gyvenimą, save ir iš tiesų jeigu jau mirti tai mirti.
Ir tą pačią akimirką visa baimė, siaubas ir košmarai pradingo ir mane apėmė tokia šviesos srovė, pradėjau tirpti jos spinduliuose, toje šviesos srovėje, na toks kaifas, kad aš jį net pavadinau šventos dvasios pajauta. Tibetiečiai tai vadina viena iš Budos buveinių, katalikybėje dangaus karalystė.
Būtent ši kokybiška sąmonės ryžto, narsiai bijoti būsena, atsispirti ir šokti, nusimesti save ir pasileisti ten nežinia kur ir yra bardo praktikos esminė savybė.
Tokios kokybiškos būsenos galima savyje paieškoti ir ją surasti nėra sunku.
Be šios savybės geriau nelysti į bardo praktiką arba atvirkščiai galima lysti ir siaube ir košmare pagimdyti savyje šią ar kitokią kokybišką būseną.
Nesąmoningai tokią kokybišką būseną praktikuoja įsimylėjėliai.
Jie paleidžia save į aklą meilę.
Galima tai praktikuoti apmastytai, sąmoningai.
Jeigu tokia praktika apmastyta, sąmoninga, tuomet visi proto loginiai, pagrįsti argumentai, kad ji yra paskutinė ***** arba jis aferistas, kuris tik naudojasi, kad tai kvaila, tau suteiks tai tik vėl skausmo, apgaus, išduos ir t.t. netenka savo jėgos, galios.
Ar supratote, kad siūlau praktikuoti bardo kievieną akimirką, kasdien?