QUOTE(ingakalnis @ 2008 08 17, 14:50)
na jau tik nereikia ar tau patiktų, jei perskaičiuojant dirbantis ir galinti klysti darbuotojas vietoje 1000 duotų 100.. o tu per skubėjimą arba tiesiog "užsigalvojimą" to nepastebi...?
ar vietoj pavardenienės pavardytę įrašytų o tau tas pavedimas reikalingas sakykime pasų poskyryje pasui, kur pamatę -aitės pavardę pamojuotų mokėjimo nurodymu ir lieptų koreguoti...
ir begalė tokių pvz - kur klysti negalima, o jei suklydai, būk maloni pataisyti ir pačiai klientei paskambinus perspėti ir atsiprašyti bei nemokamai pergaminti viską....
Atstovaudamas finansinę instituciją privalai daryti viską idealiai, jei padarei klaidą ar skleidei netikslią, klaidinančią informaciją - privalai informuoti klientus kad esi stažuotojas ir negali kompetetingai atsakyti į klausimą vieną ar visus (priklausomai nuo tavo pačios gebėjimo ir noro skaityti, perprasti ir domėtis vidinėmis tvarkomis...)
Klientas visada turi teisę ir pyks - kai per žioplumą padaromos grubios klaidos kurios gali kainuotį daug nervų, sakykime neaktyvuotas visa virtuon negali atlikti jokių funkcijų, klientui reikia skubiai pirkti bilietus internetu ir jis negali, gaišta laią(kuris šiai dienai yra be galo brangus) ir t.t.
Suprantu kad visko pasitaiko, bet paskutiniu metu - per dažnai darbuotojai ypač bankuose daro klaidas(buvo dnb nord banke ir keičiau pavardę nes vis neprisiruošiau po vestuvių dokumentus sutvarkyti - pirmą kartą paprašė ne tik paso ir santuokos liudijimo bet dar papildomo dokumento pvz teisių.. paskui kai atėjau pasiimti kortelės ji buvo atnaujinta su sena, mergautine pavarde... paskui padarė pavedimą universitetui už studijas į kitą banką, ir parašė ne inga o ingrida... atsisakė taisyti.... univers. nepriėmė kvituko tokio ir aibė panašių klaidų....
ar vietoj pavardenienės pavardytę įrašytų o tau tas pavedimas reikalingas sakykime pasų poskyryje pasui, kur pamatę -aitės pavardę pamojuotų mokėjimo nurodymu ir lieptų koreguoti...
ir begalė tokių pvz - kur klysti negalima, o jei suklydai, būk maloni pataisyti ir pačiai klientei paskambinus perspėti ir atsiprašyti bei nemokamai pergaminti viską....
Atstovaudamas finansinę instituciją privalai daryti viską idealiai, jei padarei klaidą ar skleidei netikslią, klaidinančią informaciją - privalai informuoti klientus kad esi stažuotojas ir negali kompetetingai atsakyti į klausimą vieną ar visus (priklausomai nuo tavo pačios gebėjimo ir noro skaityti, perprasti ir domėtis vidinėmis tvarkomis...)
Klientas visada turi teisę ir pyks - kai per žioplumą padaromos grubios klaidos kurios gali kainuotį daug nervų, sakykime neaktyvuotas visa virtuon negali atlikti jokių funkcijų, klientui reikia skubiai pirkti bilietus internetu ir jis negali, gaišta laią(kuris šiai dienai yra be galo brangus) ir t.t.
Suprantu kad visko pasitaiko, bet paskutiniu metu - per dažnai darbuotojai ypač bankuose daro klaidas(buvo dnb nord banke ir keičiau pavardę nes vis neprisiruošiau po vestuvių dokumentus sutvarkyti - pirmą kartą paprašė ne tik paso ir santuokos liudijimo bet dar papildomo dokumento pvz teisių.. paskui kai atėjau pasiimti kortelės ji buvo atnaujinta su sena, mergautine pavarde... paskui padarė pavedimą universitetui už studijas į kitą banką, ir parašė ne inga o ingrida... atsisakė taisyti.... univers. nepriėmė kvituko tokio ir aibė panašių klaidų....
Nu jau tik nereikia cia irgi sukauti be reikalo..Jei nebutu tokios darbuotoju kaitos, ir butu dedamos pastangos islaikyti darbuotoja, butu maziau klystama.. Galima butu susidaryti ispudi, kad tamsta po viena klienta per diena turi.. Pvz pas mus budavo dienu, kai eles skirstytuvas nespedavo prasisukti, kiek klientu laukdavo..Tai klaidos tokiu kruviu, neisvengiamos. .Visi zmones ir turim elementaru nuovargi..O tikrintis tiek dokus, tiek pinigus reikia prie kasu.. Ne tik cia mergina, bet ir kliente kalta. Nemanau, ingakalni,kad ir tu gyvenime jokios klaideles nesi padariusi tokiu darbuotoju,tiesiog nebuna.. Moterys pas mus is LTB laiku dar sedi, n metu isdirbusios, daug ziniu sukaupusios ir taip visko pasitaiko.. Is tavo puses gaunasi tik saves aukstinimas, ne kitaip. Beje, dirbdama banke turi zinoti, kad ne nuo mergaites sedincios padalinyje, pavardes atspausdinimas ant korteles priklauso.Yra ten daug niuansu ir ne butinai klientus aptarnaujanti spec yra kalta.
Papildyta:
QUOTE(LOCKETS @ 2008 08 17, 21:19)
tai taip, aišku... bet faktas, kad būtent ta darbuotoja tokią klaidą ne pirmą kartą padarė
oj oj, gal; netyčia ten Jūs man ir pildėt popierius
nereikia taip jautriai reaguoti, suprantama, kad visi klysta.
na, šiaip kai dokumentas po nosimi padėtas, tai būk maloni nurašyk teisingai - juk ne šiaip sau tie dokumentai reikalingi...
nesu tobula ir taip berods nesakiau
bet dirbančio banke žmogaus ir atsakomybė didesnė
buvau kitą dieną banke - viską sutvarkė
Su ingakalniu tai sutinku 100%
oj oj, gal; netyčia ten Jūs man ir pildėt popierius
nereikia taip jautriai reaguoti, suprantama, kad visi klysta.
na, šiaip kai dokumentas po nosimi padėtas, tai būk maloni nurašyk teisingai - juk ne šiaip sau tie dokumentai reikalingi...
nesu tobula ir taip berods nesakiau
bet dirbančio banke žmogaus ir atsakomybė didesnė
buvau kitą dieną banke - viską sutvarkė
Su ingakalniu tai sutinku 100%
Deja jums nieko pildyti negalejau.. Siuo metu esu vaiko prieziuros atostogose, o ir dirbu ne SEB'uose.