Gal kuri zinote tiksliai del darbo banke, klientu aptarnavime va tokius dalykus:
1) ar tikrai yra materialine atsakomybe, jei pvz, gale darbo dienos yra kazkoks pinigu nesutapimas kasoje, ta prasme, ar nukencia alga ir pan.?
2) ar yra privalomos normos, kad turi sudaryti tiek ir tiek draudimo sutarciu ir pan.? girdejau, kad daugelyje banku tokiu sutarciu sudarymas yra privalomas net jei sedi klientu aptarnavime...
3) jei pvz po keliu menesiu visgi nusprendi, kad nebenori dirbti banke ir iseini - ar reikia grazinti pinigus, kuriuos bankas tipo isleido tavo apmokymams (velgi girdejau, kad hansabanke si suma virsija 1000 lt...)?
Cia pagrindines priezastys, kurios mane sulaiko cv siuntimo bankams

Neabejoju, kad pokalbio metu visi sie aspektai butu pateikiami kita forma ir paaisketu realiai tik pasirasius sutarti...