QUOTE(zvaigzdut @ 2008 08 13, 09:22)
visiems pasitaiko juk
netikiu, kad pati gyvenime nesi suklydus
kas nedirba, tas neklysta
tai taip, aišku... bet faktas, kad būtent ta darbuotoja tokią klaidą ne pirmą kartą padarė
QUOTE(ingakalnis @ 2008 08 14, 21:04)
LOCKETS - tavo pavardė buvo klaidingai įvesta į klientų duomenų bazę (CRM sistemą), ir atitinkamai dabar visada įvedus a.k "išmeta" -aitę vietoj - ienės.
Geriausia (greičiausia) yra nuėjus į banką pasakyti apie klaidą, juk yra darbuotojo pavardė ant e-sutarties, tegul ji pataiso ir perspausdina sutartį, tikrai ilgai neužtruks o tu būsi tikra kad duomeų bazė sutvarkyta.
Pavedimai adresuoti -ienei, tavęs nepasieks kol nebus klaida darbuotojo ištaisyta.
QUOTE(fainulkina @ 2008 08 17, 10:53)
Žinai, mergaite, per darbo krūvi, visko būna.. Nėra čia ko stebėtis.. Kas neklysta, tas nedirba... Visais laikais, nemėgau tokių aikštingų ir nesupratingų klientų..

Kyla tik klausimas, kodėl pasirašinėjai sutartį net neperžiūrėjus ir duomenų net nesusitikrinusi, jei jau tokia ne žiopla, o ir tobula
oj oj, gal; netyčia ten Jūs man ir pildėt popierius
nereikia taip jautriai reaguoti, suprantama, kad visi klysta.
na, šiaip kai dokumentas po nosimi padėtas, tai būk maloni nurašyk teisingai - juk ne šiaip sau tie dokumentai reikalingi...
nesu tobula ir taip berods nesakiau

bet dirbančio banke žmogaus ir atsakomybė didesnė
buvau kitą dieną banke - viską sutvarkė
Su ingakalniu tai sutinku 100%