Įkraunama...
Įkraunama...

Darbas banke

QUOTE(ingakalnis @ 2008 08 12, 21:26)
įvairiai, nuo 1500-1800  ant popieriaus


aisku smile.gif zinosiu mirksiukas.gif
Atsakyti
panos, bet ir žioplokų darbuotojų būna doh.gif

vakar SEB'e pasirašiau sutartis kortelei, sąskaitai ir virtuonui, dokumentas po nosimi buvo padėtas (ir darbuotoja tikrai ne naujokė schmoll.gif ), tai grįžusi namo pamačiau, kad pavardę blogai parašė - vietoj -ienės parašė -aitė...
Parašiau per ebanką, kad pakeistų, bet nežinau, ar pakeis...

Pasirodo ir mamai atliekant apmokėjimą, vieną kartą nesugebėjo pavardės normaliai užrašyti doh.gif

Ingakalni, ar man per e-bankininkystę išspręs viską, ar reikės vėl į banką važiuoti?
Mano visi popieriai užpildyti teisingai, ir pasirašyti kaip priklauso, bet e-banke pasisveikinime rašo, Ž.... - aitė doh.gif Gal korteles normaliai spausdins pagal tuos vadinamus prašymus mastau.gif

nuo šiol iškart žiūrėsiu, kaip užpildo, neįmanoma doh.gif
Atsakyti
QUOTE(LOCKETS @ 2008 08 13, 08:57)
panos, bet ir žioplokų darbuotojų būna  doh.gif

nuo šiol iškart žiūrėsiu, kaip užpildo, neįmanoma doh.gif

visiems pasitaiko juk ax.gif
netikiu, kad pati gyvenime nesi suklydus
kas nedirba, tas neklysta smile.gif
Atsakyti
LOCKETS - tavo pavardė buvo klaidingai įvesta į klientų duomenų bazę (CRM sistemą), ir atitinkamai dabar visada įvedus a.k "išmeta" -aitę vietoj - ienės.
Geriausia (greičiausia) yra nuėjus į banką pasakyti apie klaidą, juk yra darbuotojo pavardė ant e-sutarties, tegul ji pataiso ir perspausdina sutartį, tikrai ilgai neužtruks o tu būsi tikra kad duomeų bazė sutvarkyta.
Pavedimai adresuoti -ienei, tavęs nepasieks kol nebus klaida darbuotojo ištaisyta.

Atsakyti
QUOTE(LOCKETS @ 2008 08 13, 09:57)
panos, bet ir žioplokų darbuotojų būna  doh.gif

vakar SEB'e pasirašiau sutartis kortelei, sąskaitai ir virtuonui, dokumentas po nosimi buvo padėtas (ir darbuotoja tikrai ne naujokė schmoll.gif ), tai grįžusi namo pamačiau, kad pavardę blogai parašė - vietoj -ienės  parašė -aitė...
Parašiau per ebanką, kad pakeistų, bet nežinau, ar pakeis...

Pasirodo ir mamai atliekant apmokėjimą, vieną kartą nesugebėjo pavardės normaliai užrašyti doh.gif

Ingakalni, ar man per e-bankininkystę išspręs viską, ar reikės vėl į banką važiuoti?
Mano visi popieriai užpildyti teisingai, ir pasirašyti kaip priklauso, bet e-banke pasisveikinime rašo, Ž.... - aitė doh.gif Gal korteles normaliai spausdins pagal tuos vadinamus prašymus mastau.gif

nuo šiol iškart žiūrėsiu, kaip užpildo, neįmanoma doh.gif

Žinai, mergaite, per darbo krūvi, visko būna.. Nėra čia ko stebėtis.. Kas neklysta, tas nedirba... Visais laikais, nemėgau tokių aikštingų ir nesupratingų klientų.. doh.gif Kyla tik klausimas, kodėl pasirašinėjai sutartį net neperžiūrėjus ir duomenų net nesusitikrinusi, jei jau tokia ne žiopla, o ir tobula blink.gif
Atsakyti
QUOTE(fainulkina @ 2008 08 17, 10:53)
Žinai, mergaite, per darbo krūvi, visko būna.. Nėra čia ko stebėtis.. Kas neklysta, tas nedirba... Visais laikais, nemėgau tokių aikštingų ir nesupratingų klientų.. doh.gif  Kyla tik klausimas, kodėl pasirašinėjai sutartį net neperžiūrėjus ir duomenų net nesusitikrinusi, jei jau tokia ne žiopla, o ir tobula blink.gif

na jau tik nereikia mirksiukas.gif ar tau patiktų, jei perskaičiuojant dirbantis ir galinti klysti darbuotojas vietoje 1000 duotų 100.. o tu per skubėjimą arba tiesiog "užsigalvojimą" to nepastebi...?
ar vietoj pavardenienės pavardytę įrašytų o tau tas pavedimas reikalingas sakykime pasų poskyryje pasui, kur pamatę -aitės pavardę pamojuotų mokėjimo nurodymu ir lieptų koreguoti...
ir begalė tokių pvz - kur klysti negalima, o jei suklydai, būk maloni pataisyti ir pačiai klientei paskambinus perspėti ir atsiprašyti bei nemokamai pergaminti viską....
Atstovaudamas finansinę instituciją privalai daryti viską idealiai, jei padarei klaidą ar skleidei netikslią, klaidinančią informaciją - privalai informuoti klientus kad esi stažuotojas ir negali kompetetingai atsakyti į klausimą vieną ar visus (priklausomai nuo tavo pačios gebėjimo ir noro skaityti, perprasti ir domėtis vidinėmis tvarkomis...)
Klientas visada turi teisę ir pyks - kai per žioplumą padaromos grubios klaidos kurios gali kainuotį daug nervų, sakykime neaktyvuotas visa virtuon negali atlikti jokių funkcijų, klientui reikia skubiai pirkti bilietus internetu ir jis negali, gaišta laią(kuris šiai dienai yra be galo brangus) ir t.t.

Suprantu kad visko pasitaiko, bet paskutiniu metu - per dažnai darbuotojai ypač bankuose daro klaidas(buvo dnb nord banke ir keičiau pavardę nes vis neprisiruošiau po vestuvių dokumentus sutvarkyti - pirmą kartą paprašė ne tik paso ir santuokos liudijimo bet dar papildomo dokumento pvz teisių.. paskui kai atėjau pasiimti kortelės ji buvo atnaujinta su sena, mergautine pavarde... paskui padarė pavedimą universitetui už studijas į kitą banką, ir parašė ne inga o ingrida... atsisakė taisyti.... univers. nepriėmė kvituko tokio ir aibė panašių klaidų....
Atsakyti
QUOTE(zvaigzdut @ 2008 08 13, 09:22)
visiems  pasitaiko juk  ax.gif
netikiu, kad pati gyvenime nesi suklydus
kas nedirba, tas neklysta  smile.gif

tai taip, aišku... bet faktas, kad būtent ta darbuotoja tokią klaidą ne pirmą kartą padarė g.gif

QUOTE(ingakalnis @ 2008 08 14, 21:04)
LOCKETS -  tavo pavardė buvo klaidingai įvesta į klientų duomenų bazę (CRM sistemą), ir atitinkamai  dabar visada įvedus a.k "išmeta" -aitę vietoj - ienės.
Geriausia (greičiausia) yra nuėjus į  banką pasakyti  apie klaidą, juk yra darbuotojo pavardė ant e-sutarties, tegul ji pataiso ir perspausdina sutartį, tikrai ilgai neužtruks  o tu būsi tikra kad duomeų  bazė sutvarkyta.
Pavedimai adresuoti -ienei, tavęs nepasieks kol nebus klaida darbuotojo ištaisyta.



QUOTE(fainulkina @ 2008 08 17, 10:53)
Žinai, mergaite, per darbo krūvi, visko būna.. Nėra čia ko stebėtis.. Kas neklysta, tas nedirba... Visais laikais, nemėgau tokių aikštingų ir nesupratingų klientų.. doh.gif  Kyla tik klausimas, kodėl pasirašinėjai sutartį net neperžiūrėjus ir duomenų net nesusitikrinusi, jei jau tokia ne žiopla, o ir tobula blink.gif

oj oj, gal; netyčia ten Jūs man ir pildėt popierius doh.gif
nereikia taip jautriai reaguoti, suprantama, kad visi klysta.

na, šiaip kai dokumentas po nosimi padėtas, tai būk maloni nurašyk teisingai - juk ne šiaip sau tie dokumentai reikalingi...

nesu tobula ir taip berods nesakiau tongue.gif
bet dirbančio banke žmogaus ir atsakomybė didesnė mirksiukas.gif

buvau kitą dieną banke - viską sutvarkė 4u.gif

Su ingakalniu tai sutinku 100% drinks_cheers.gif
Atsakyti
skaitykite idemiai viska..pasirasinejau korteles sutarti kitame banke, tai skaiciau ilgai..mergina net parpde kur pasirasyti,nes galvojo jog nezinau kur smile.gif skaitykite ir neklyskite smile.gif ir laikykites..esame zmones, visko buna, bet dirbant finansineje institucijoje turi buti itin atidus ir kruopstus ,nes to reikalauja darbas...
ir nesikarsciuokime smile.gif geros darbo savaites smile.gif
Atsakyti
Aha...
gerų klientų ir kompetetingų darbuotojų ( o dar jei su šypsena tai liuks iš vis)
Atsakyti
Gal galite kas atsakyti, koks yra atlyginimas bankuose administratorėms? nenoriu daug uzsisaukti rolleyes.gif
Atsakyti
jei turi omenyje griterį tai nedidelės, apie 1200 į rankas, jei administratorę kuri kavutę paduoda ir t.t. tai apie 1400 smile.gif nieko gero..
Atsakyti
QUOTE(Merguzele @ 2006 04 25, 19:51)
Gerbiamos bankininkės, gal kuri galit atsakyt į mano užklausimą čia:
http://www.supermama...?...t&p=4552080

Ačiū!

Neišlaikius numatyto termino, palūkanos prarandamos..Iš tų 3,5 metų negausi nei cento.. Tokios terminuotų indėlių sąlygos.
Atsakyti