QUOTE(kir @ 2012 12 04, 20:48)
Nelabai supratau kas noreta pasakyti. Aisku jei vazineti su II golfu, garaza del jo statyti juokinga. Bet jei perki pvz nauja auto (o daugelis besistatanciu kaip taisykle atnaujina ir savo auto-parka) tai ramiai leisti jam 10 metu lauke drekti salti rudyti kazin ar geras sprendimas.
Valdžia kalba, kad Lietuva turi priklausyti ir lygiuotis į Skandinaviją, bet lietuvių mintys mus gręžia į cholchozinę Rusiją.
Mašinos prigimtis - gyventi lauke ir tik lauke. Ne esmė ar tai nauja mašina, ar sena. Jai daug geriau stovėti tik lauke. Išimtis: retos, kolekcinės, antikvarinės mašinos. Joms reikia garažo.
Įsivaizduok. Žiema. Rytą iš sauso, šildomo garažo išvarai mašiną į darbą. Ji 8-10 val. stovi po atviru dangumi. Per tą laiką oro temperatūra pasikeičia kelis kartus, papusto, plikledis ir pan. Su pusiau valyta, pusiau apšerkšnijusia mašina grįžtate namo į šiltą garažą.
Sniegas, druskos, smėlis ir kitas kelininkų gėris pradeda tirpti, garuoti, braižyti kėbulą laką ir t.t. Kitą dieną procedūrą kartojame. Tai tęsiasi apie 100 dienų, t,y, gerus 3 žiemos mėnesius. Laukę -15 ar -20, garaže: +5 ar +12.
Dabar įsivaizduok, kad ta pati mašina stovi tik lauke ir nepatiria tokių staigių temperatūrinių šuolių. Akivaizdu, kad lauke stovinti mašina (nesvarbu ar nauja, ar sena) mažiau rudys ir ilgiau išlaikys savo prekinę vertę.
Šiaip klausimas visiems: ar dažnai plaunate savo mašiną žiemą? Pasirodo, kad mašiną žiemą reikia plauti dažniau nei vasarą, bet taip nesielgia dauguma vairuotojo. Jie gal net nežino, kad žiemą reikia plauti mašiną. O kam ir taip bus greitai purvina? Bet vat garažo tai tikrai reikia.