Įkraunama...
Įkraunama...

Ekonomiškas garderobas

QUOTE(mergaiciukas1 @ 2012 06 01, 14:31)
Prisiminkit, kad Dontstop ir ziema nesluoksniuoja  4u.gif


Tai suprantu, tiesiog sakau, kad man taip būtų baisiai nepatogu. Pasikeitus temperatūrai būna arba per karšta, arba per šalta, kai nieko negali nusivilkti/apsivilkti. Beje, aš tai šaltmirė, bet didelio karščio visiškai nepernešu.
Atsakyti
QUOTE(Amarcord @ 2012 06 01, 14:25)
Kol sėdi prie stalo visai nieko apsisiausti, bet vaikščiot taip po ofisą - nea  unsure.gif

Pas mus open space - visi sėdi vienoj didžiulėj salėj biggrin.gif doh.gif Tai aš pakylu tik iki tuliko. Bet ir jis ten pat laugh.gif
Atsakyti
ar teko kam nors susidurti, kad nepriimtu grazinti prekes? blink.gif preke tvarkinga, su etikete (tik viena karta pasimatuota namuose ir vel gulejusi maisiuke), su cekiu, praejus tik kazkur 2-3 dienom nuo pirkimo.. grazinau, nes vistik nusprendziau, kad nevykes pirkinys.. taciau atejusi pardaveja pareiske, kad nekeis, nes mazdaug nera priezasties, o priezastis netiko nera priezastis, galiu keisti i kita dydi ar spalva. ar kita gamini blink.gif blink.gif as dirbusi pardavimu srityje, puikiai zinau savo teises, taciau neturejau laiko ir nuotaikos aiskintis blink.gif kazin ka daryti, jeigu vel ji pasitaikys? kviestis vadovybe? g.gif
Atsakyti
QUOTE(buurbuulis @ 2012 06 05, 12:06)
ar teko kam nors susidurti, kad nepriimtu grazinti prekes?  blink.gif  preke tvarkinga, su etikete (tik viena karta pasimatuota namuose ir vel gulejusi maisiuke), su cekiu, praejus tik kazkur 2-3 dienom nuo pirkimo.. grazinau, nes vistik nusprendziau, kad nevykes pirkinys.. taciau atejusi pardaveja pareiske, kad nekeis, nes mazdaug nera priezasties, o priezastis netiko nera priezastis, galiu keisti i kita dydi ar spalva. ar kita gamini  blink.gif  blink.gif  as dirbusi pardavimu srityje, puikiai zinau savo teises, taciau neturejau laiko ir nuotaikos aiskintis  blink.gif  kazin ka daryti, jeigu vel ji pasitaikys? kviestis vadovybe?  g.gif

Rašyti pretenziją pagąsdinti vartotojų teisėmis, jei nepadės rašyti vartitjų tiesėms.
Atsakyti
QUOTE(Gute444 @ 2012 06 05, 12:09)
Rašyti pretenziją pagąsdinti vartotojų teisėmis, jei nepadės rašyti vartitjų tiesėms.


drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif Cia bendroves politika, matomai. As kai dirbau toje srityje, tai irgi budavom "prigrasintos" bet kokia kaina iklabeti klienta negrazinti prekes... Nu tokia jau pas mus tvarka...
Atsakyti
Kai turėjau problemų su negeranoriškais pardavėjais (beje, prekė buvo brokuota - sumaišė kodo neatitinkančią dažų spalvą) ir šie atsisakė priimti prekę atgal, padariau labai paprastai. Parašiau oficialų prašymą grąžinti pinigus į tokią tai sąskaitą per tiek tai dienų. Su prierašu, kad jei per tokį tai laiko jie nesiteiks pranešti man sprendimo, tai kreipsiuos į nemaisto inspekciją. Prisegiau čekį, pasirašiau, nuskenavau ir e-paštu jiems nusiunčiau (nes važinėti dešimt kartų ir ginčytis man ir laiko, ir benzino, ir nervų gaila). Prieš skambindami, matyt, liežuvius pasiplonino, nes kalbėjo jau visai kitaip nei kai pirmą kartą buvau nuvažiavusi. Paverkė truputį, bet kai vėl paminėjau inspekciją (sakiau, labai gerai, jūs tik pasakykit, kad atsisakot priimti prekę ir inspekcija išspręs mūsų ginčą), pasakė, kad tokius klausimus stengiasi spręsti taikiai. Be problemų pasiėmė dažus ir atidavė pinigus.
Atsakyti
QUOTE(buurbuulis @ 2012 06 05, 11:06)
ar teko kam nors susidurti, kad nepriimtu grazinti prekes?  blink.gif 

O kokia prekė? Nes yra prekių sarašas, kurių vien todėl kad nepatiko grąžinti negalima. pvz. apatiniai 4u.gif
Šiaip aš grąžindama su didelėm problemom nesu susidūrusi.
O pretenzija pateikta el.paštu, nelabai pretenzija. Galėtų teisme apsimesti, kad negavo, jei jau iki jo prieitų.
Aš jei būčiau prekybininkas ir gaučiau pretenziją el.paštu, ir matyčiau, kad galiu užvilkinti laiką tiek, kad oficialios pretenzijos pirkėjas iki sueis 14 dienų nespės pateikti, taip ir padaryčiau tongue.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Loxxy: 05 birželio 2012 - 12:05
QUOTE(Loxxy @ 2012 06 05, 13:02)
O kokia prekė? Nes yra prekių sarašas, kurių vien todėl kad nepatiko grąžinti negalima. pvz. apatiniai  4u.gif
Šiaip aš grąžindama su didelėm problemom nesu susidūrusi.
O pretenzija pateikta el.paštu, nelabai pretenzija. Galėtų teisme apsimesti, kad negavo, jei jau iki jo prieitų.
Aš jei būčiau prekybininkas ir gaučiau pretenziją el.paštu, ir matyčiau, kad galiu užvilkinti laiką tiek, kad oficialios pretenzijos pirkėjas iki sueis 14 dienų nespės pateikti, taip ir padaryčiau  tongue.gif


Jei jau kapstyti giliau, tai negalėtumėt taip lengvai apsimesti, kad nieko negavot. Laiškai saugomi ne tik jūsų dėžutėje, bet ir serveriuose, jie tolimą kelią nukeliauja, kol iš mano dėžutės pasiekia jūsiškę. Be to, parašiau, kad jei nepraneš sprendimo per kelias dienas, tai atvyksiu į parduotuvę su atspausdintu prašymu ir vis tiek jiems įteiksiu. Kitaip tariant, daviau suprasti, kad nenusikratys taip lengvai. Ir mano atveju taip buvo optimaliausia, nes didžiulio dažų kibiro tasyt po visą miestą nežinant, priims jį ar ne, nenorėjau. Bet čia off topic, aš savo postu tik norėjau pasakyti, kad paminėjus inspekciją ir pamojavus pretenzija su prisegta čekio kopija, kitaip pardavėjai ima kalbėti.
Atsakyti
QUOTE(Loxxy @ 2012 06 05, 12:02)
O kokia prekė? Nes yra prekių sarašas, kurių vien todėl kad nepatiko grąžinti negalima. pvz. apatiniai  4u.gif

Negrazinamu prekiu sarasa zinau, nes pati esu dirbusi 4u.gif todel ir savo teises puikiai zinau biggrin.gif tai yra kelnes. Ir nesiruosiu nusileisti, tiesiog butent ta diena uzvaziavau pro sona, labai skubedama, galvodama, kad kaip visada viens du ir viskas baigta ax.gif
su vartotoju teisemis jau esu viena karta sprendusi problema, tik ten buvo su saskaitomis susije.. nezinau gal tokius atvejus jie sprendzia greiciau, bet siaip uztrunka apie ~20dienu.. tai gal poto jeigu nusprendzia, grazina pinigus ir po termino ar kaip g.gif
Atsakyti
As kiek grazianu, niekad nebuvo jokiu problemu. g.gif
Atsakyti
QUOTE(Amarcord @ 2012 06 05, 12:42)
Jei jau kapstyti giliau, tai negalėtumėt taip lengvai apsimesti

Daugiau neoftopinsiu, bet neatsakius išsisukčiau cool.gif Jūsų pašto dėžutė, ne argumentas, kad aš prašymą gavau. Niekur net nėra įpareigojimo gautus e-laiškus skaityti cool.gif

QUOTE(buurbuulis @ 2012 06 05, 12:43)
Negrazinamu prekiu sarasa zinau, nes pati esu dirbusi  4u.gif  todel ir savo teises puikiai zinau  biggrin.gif  tai yra kelnes. Ir nesiruosiu nusileisti, tiesiog butent ta diena uzvaziavau pro sona, labai skubedama, galvodama, kad kaip visada viens du ir viskas baigta  ax.gif
su vartotoju teisemis jau esu viena karta sprendusi problema, tik ten buvo su saskaitomis susije.. nezinau gal tokius atvejus jie sprendzia greiciau, bet siaip uztrunka apie ~20dienu.. tai gal poto jeigu nusprendzia, grazina pinigus ir po termino ar kaip  g.gif

14 dienų terminas yra jums įteikti oficialų prašyma dėl prekės priėmimo atgal ir pinigų grąžinimo. Tolimesni procesai į šį laiką neįsiskaičiuoja. Bet jei jūs paklausiusi, kad neprims tiesiog apsisukot ir išėjot, jūsų laikas tiksi 4u.gif Kilus nesklandumams aš pildyčiau du prašymo variantus, ir vieną įteikus, kitą su priėmusio žmogaus parašu, pareigomis ir priėmimo data neščiaus namo cool.gif Gali prireikt....
Atsakyti
QUOTE(Loxxy @ 2012 06 05, 14:50)
*Daugiau neoftopinsiu, bet neatsakius išsisukčiau  cool.gif Jūsų pašto dėžutė, ne argumentas, kad aš prašymą gavau. Niekur net nėra įpareigojimo gautus e-laiškus skaityti  cool.gif
**14 dienų terminas yra jums įteikti oficialų prašyma dėl prekės priėmimo atgal ir pinigų grąžinimo. Tolimesni procesai į šį laiką neįsiskaičiuoja. Bet jei jūs paklausiusi, kad neprims tiesiog apsisukot ir išėjot, jūsų laikas tiksi  4u.gif Kilus nesklandumams aš pildyčiau du prašymo variantus, ir vieną įteikus, kitą su priėmusio žmogaus parašu, pareigomis ir priėmimo data neščiaus namo  cool.gif Gali prireikt....


* Galima uzsisakyt, kad gautumete automatiska pranesima kad perskaite. Bet vistiek nesu tikra, ar el pastu siurtas prasymas yra dokumentas...
** drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti