QUOTE(Amarcord @ 2012 06 05, 12:42)
Jei jau kapstyti giliau, tai negalėtumėt taip lengvai apsimesti
Daugiau neoftopinsiu, bet neatsakius išsisukčiau
Jūsų pašto dėžutė, ne argumentas, kad aš prašymą gavau. Niekur net nėra įpareigojimo gautus e-laiškus skaityti
QUOTE(buurbuulis @ 2012 06 05, 12:43)
Negrazinamu prekiu sarasa zinau, nes pati esu dirbusi
todel ir savo teises puikiai zinau
tai yra kelnes. Ir nesiruosiu nusileisti, tiesiog butent ta diena uzvaziavau pro sona, labai skubedama, galvodama, kad kaip visada viens du ir viskas baigta
su vartotoju teisemis jau esu viena karta sprendusi problema, tik ten buvo su saskaitomis susije.. nezinau gal tokius atvejus jie sprendzia greiciau, bet siaip uztrunka apie ~20dienu.. tai gal poto jeigu nusprendzia, grazina pinigus ir po termino ar kaip
14 dienų terminas yra jums įteikti oficialų prašyma dėl prekės priėmimo atgal ir pinigų grąžinimo. Tolimesni procesai į šį laiką neįsiskaičiuoja. Bet jei jūs paklausiusi, kad neprims tiesiog apsisukot ir išėjot, jūsų laikas tiksi
Kilus nesklandumams aš pildyčiau du prašymo variantus, ir vieną įteikus, kitą su priėmusio žmogaus parašu, pareigomis ir priėmimo data neščiaus namo
Gali prireikt....