QUOTE(Jolkė @ 2007 04 13, 11:49)
Aš dėl remono nežinau, bet ko norėt, taigi mersedesas
Nenorėk, kad būtų ir gerai, ir pigu.
O dėl minkštumo tai ginčyčiaus, man visai komfortiškas jis tuo klausimu (palyginus ir su kitom šeimos mašinom). Tai nuo kiekvienos mašinos dar priklauso, kokia pakaba, ar kas ten.
P.S. aš tai labai norėčiau šito mašiniuko, bet išmokau su mechanine dėže, o mamos, draugės jie visi automatai. Ir kiek per skelbimus žiūrėjau
O nesinori dar užmiršt įgūdžių. Gal kada nors, kai jau būsiu ilgiau su mechanine pavažinėjus.
Jungiuosi ir aš prie MB A turėtųjų
O išsirinkau šitą mašiniuką, nes buvau nusistačiusi kelis kriterijus: 1. automatas, 2. dyzelis, 3. vienatūris, 4. "neuždrožtas", ... na ir labai norėjau "navarotno" - kondicionierius, odinis salonas ir t.t, bet čia jau kaip pasisektų, svarbiau buvo, kad auto būtų tecniškai tvarkinga.
Rinkausi su vyro pagalba iš REMAULT SCENIC, MB, TOYOTA YARIS, MTSUBISCHI COLT (čia tie nauji modeliukai) CITROEN PIKASSO, dar akį užmesdavau į PEUGEOT 307...
O "lietuviškuosius" AUDI ir WV, ignoravau, nes turim skaudžios patirties dėl vagystės, tai tiesiog nenorių galvos skausmo...
Tai va, tiek uždrožtų automobilių ypač Renault, peugeot dyzelių automatų dar nemačiau... Su mechaninėm paprasčiau, jų pasirinkimas žymiai didesnis... Pikasas pasirodė per didelis, Toyotos ir brangios ir salonai labai prasti... mitsubishiuku dyzeliuku neradom, o ir pgl. masiniuka - kaina
Nu žo, visus mano punktus "įvykdė" MB A, įskaitant ir pilną "navarotą"
Na, o dėl techninių parametrų - tai visos nedidelės mašinos turi panašių minusų
Stebėjau savo darbo kieme tokį patį MB, tai per 2 metus, kaip supratau nieko rimto neatsitiko, per tą laiką visada kieme stovėdamas nei prarudijo, nei ten kur nugriuvo... Nu žo, žiūrėsim