QUOTE(saintlina @ 2009 03 18, 08:02)
aciu uz isvardintus ir minusus, ir pliusus. Paprastai vyriokai tik paniekinamai numykia kai kalba apie sia auto uzeina.
Kad variklio remontas - sudetingas reikalas, cia jau suprantama. Bet gal varikliu problemos nera daznos? Ir aplamai, man rodos, sie mersiukai nera probleminiai. Bent jau prie salia darbo esanciu penkiu autoservisu as ju niekad nematau. O ir maniskis per metus servise tebuvo padangu pakeist. Ir Dije sako, kad su savo auto jau du metus vargo nemato.
Del autonominio sildymo - siaip bent jau man poreikio nera. Bet jei ir butu - o kur ikisti toki daikta sitam automobilyje? Man kazkaip atrodo, kad ten taip kompaktiskai viskas isdeliota, kad papildomai irangai paprasciausiai ner vietos.
tikrai ačiū už tokią objektyvią nuomonę.
Aš dabar kelios dienos VWTransporteriui ieškau poros detalių- tai kelis autolaužynus teko apvažiuoti- mersiukų ardomų neteko užmatyti...
nei servisuose jie dažni, nei "šrotuose"...negenda ir nelūžta nepataisomai..
Na maniškis tai- 3* tfu- bijau ir besidžiaugti- bet kaip bitutė...
O dėl šildymo- gal kažko nesuprantu- bet pas mane lyg taip pardavėjas teigė- "yra autonominis". Ir man pvz išjungus auto- dar kelias min kažkas ūžia (garsas eina ties mašinos viduriu, iš apačios) ..nusprendėm kad tai ir yra tas autonominis pečiukas. (nors kaip suprantu- autonominis turėtų šildyti mašinos saloną kažkokį tai laiką- valandą, dvi- kai išjungtas variklis). Pas mane tikrai išjungtu varikliu mašinoje niekas nešildo..
salone autonominis įjungiamas mygtuku, esančiu prie rankinio. Jei ji išjungiu- sakykim ir vasara kondicionierius dirba per pus blogiau ir žiemą pats pečius šyla lėčiau....tai vuo kas ten pas mus mersiuke per daiktas???