Ne, pas mane nedega...
laikrodis atlieka 2 funkcijas- laika rodo ir nuspaudus mygtuka- oro temperatura. Bet nei ant to nei ant ano paliktas- nesviecia isjungus degimo rakteli.
Pas mane irgi uzgesta po kurio laiko
Mano vaikinas pirko savo mamai Mersiuka , ir jam generatorius sugedo tuoj pat, remontas apie 400 atsiejo, beje drauges mersiukui irgi generatorius sugedo. Taip kad Mersiuku jautrioji vieta yra generatoriai.. Nes jie zemai yra, o apacioj jokios apsaugos, todel vaziuojant per lietu, jei gauna vandens, tai ir kencia butent generatoriai. Bet masiniukas tai visai liuks, greitas, manevringas, ir moteriskas
QUOTE(Laola @ 2009 03 15, 21:45)
Mano vaikinas pirko savo mamai Mersiuka , ir jam generatorius sugedo tuoj pat, remontas apie 400 atsiejo, beje drauges mersiukui irgi generatorius sugedo. Taip kad Mersiuku jautrioji vieta yra generatoriai.. Nes jie zemai yra, o apacioj jokios apsaugos, todel vaziuojant per lietu, jei gauna vandens, tai ir kencia butent generatoriai. Bet masiniukas tai visai liuks, greitas, manevringas, ir moteriskas
Apie generatoriu ir as girdejau, ir remonto kaina man panasia nusake, patare kaip maro vengti giliu balu.
QUOTE(dije @ 2009 03 15, 09:48)
Ne, pas mane nedega...
laikrodis atlieka 2 funkcijas- laika rodo ir nuspaudus mygtuka- oro temperatura. Bet nei ant to nei ant ano paliktas- nesviecia isjungus degimo rakteli.
laikrodis atlieka 2 funkcijas- laika rodo ir nuspaudus mygtuka- oro temperatura. Bet nei ant to nei ant ano paliktas- nesviecia isjungus degimo rakteli.
Pas mane taip pat dvi funkcijos, tačiau šiandien išjungusi degimą kokias 8 minutes laukiau ir stebėjau, tačiau šviesa neišsijungė Ir tai iškrauna man akumuliatoriu, nes jei neužgęsta laikrodis, tai po savaitgalio mašiną užkurti mažai šansų Kaip dabar suprasti, nuo ko man tas laikrodukas kartais užgęsta, kartais neužgęsta
QUOTE(sonela @ 2009 03 16, 10:43)
Pas mane taip pat dvi funkcijos, tačiau šiandien išjungusi degimą kokias 8 minutes laukiau ir stebėjau, tačiau šviesa neišsijungė Ir tai iškrauna man akumuliatoriu, nes jei neužgęsta laikrodis, tai po savaitgalio mašiną užkurti mažai šansų Kaip dabar suprasti, nuo ko man tas laikrodukas kartais užgęsta, kartais neužgęsta
taip išeina kad del to akumas išsikrauna...
o priežastį tai gal jau elektrikas paskytų... kodėl jis neužgęsta..
QUOTE(sonela @ 2009 03 14, 21:43)
Todėl sumaniau paklausti, ar jūsų laikrodžiai šviečia kai išjungiate degimą? Kiek laiko praeina kol užgęsta?
Kai tik įsigijau mašiniuką visada stebėdavau išlipus iš mašinos, kada užges tas laikrodis ir visada užgesdavo, o tąkart degė... Draugas sako keista, neturetu taip būti, bet ir kur čia bėda nesugalvoja
Kai tik įsigijau mašiniuką visada stebėdavau išlipus iš mašinos, kada užges tas laikrodis ir visada užgesdavo, o tąkart degė... Draugas sako keista, neturetu taip būti, bet ir kur čia bėda nesugalvoja
isjungus degima dar kuri laika dega, bet kazkaip niekad neatkreipiau demesio, kada issijungia Tikrai reiktu elektrikui parodyt.
Sveikos gerbiamos vairuotojos Aš gal ir nelalabai į temą , bet būčiau labai dėkinga už sugaištas kelias minutes pildant anketą
http://www.publika.l...b0e33c6f8c.html
http://www.publika.l...b0e33c6f8c.html
QUOTE(JMB @ 2009 03 17, 12:08)
Sveikos gerbiamos vairuotojos Aš gal ir nelalabai į temą , bet būčiau labai dėkinga už sugaištas kelias minutes pildant anketą
http://www.publika.l...b0e33c6f8c.html
http://www.publika.l...b0e33c6f8c.html
"apklausa nerasta arba jau baigėsi"
...sveikos mersų gerbėjos.
Nutariau biskutį pasisakyt jūsų temoj.Nors pats merso nevaldau...
Kažkur temos gilumoj buvo klausimas apie autonominį šildymą...ir liko be atsakymo.
Aš tokį daiktą pats suinstaliavau į savo opeliuką omegą, tai jaučiuosi biskį daugiau žinantis už eilinį vartotoją. Turiu pasakyt, liuks dalykas.
Taigi va. Ar mersas, ar ne, principas visur tas pats.
Populiariausios markės - WEBASTO ir EBERSHPERCHER.
Kuro rūšis - benzinas arba dyzelinis kuras.
Veikimo principas - panašus kaip namo centrinio šildymo katilo: ugnis šildo skystį, siurblys jį varinėja po sistemą.
Kad degtų, reikalingas kuro slėgis į purkštuką, ir oras. Visa tai dirba pilnai automatiškai, be jokio žmogaus įsikišimo, visam procesui vadovauja elektronika.
Yra dvi rūšys: Tai; 1) autonominis šildytuvas ir 2) pašildytuvas.
Pirmasis dirba nepriklausomai nuo automobilio variklio, nes turi nuosavą skysčio siurblį.
Gali būti įjungiamas programuojamu taimeriu, radijo ryšio moduliu, signalizacijos pulteliu, ar tiesiog jungikliu...
Antrasis gali dirbti tik kartu su varikliu, nes neturi siurblio.Jį įjungia variklio kompas, jei variklis šaltas, ir oras taip pat...Paprastai naudojamas tik dyzeliuose, nes jie del savo ekonomiškumo pagamina per mažai šilumos...Jis nepadeda užvest variklio, tik padeda greičiau jam (ir draiveriui) sušilt...
Abu šie aparatai turi savus oro siurbliukus...O elektroninis valdiklis turi kietą logiką uždegimui, liepsnos kontrolei ir gesinimui - kitaip būtų labai nesaugu... Todėl po jo išjungimo, dar apie minutę girdisi švilpimas - prapūtinėjama oru degimo kamera, kad nesikauptų degalų garai....Kartais tai girdisi po variklio išjungimo...ir glumina nežinančius...
Apie A klasės mercedesiuką....Tai įdomi mašina. Gerokai skiriasi nuokitų. Sendviču ji vadinama del dvigubo dugno.
Dvigubo dugno pliusai: gera garso izoliacija, aukšta sėdėsena, daug vietos tarp grindų elektros įrangai ir kt dalykams.
minusai - apsunkintas priėjimas prie važiuoklės, svorio centras - aukštai, del ko polinkis virst.Del to šis auto ir neišlaikė "briedžio" testo, ir po to buvo modernizuotas - posvyrius reguliuoja elektronika - o elektronika kaip bebūtų patikimumo nedidina. Saugumą - taip.
Dar vienas dalykas - variklis. jis sumontuotas pasviręs 60 laipsnių kampu ir "pleištu" įkištas po salonu. Pliusai: užima mažai vietos, trumpas kapotas,...ir svarbiausia - smūgio atveju variklis nesulys salonan, o pleištu lys po mašina. Saugu.
Minusai - variklio aptarnavimas laaabai sudėtingas.Praktiškai bet kokiam darbui reikia išsiimt variklį. Kad jį išimt - išardyt visą priekį... Jums sudėtingumas, suprantu, kad nerūpi, bet rūpi kainos...O sudėtingų darbų pigiai niekas nedaro...
Nutariau biskutį pasisakyt jūsų temoj.Nors pats merso nevaldau...
Kažkur temos gilumoj buvo klausimas apie autonominį šildymą...ir liko be atsakymo.
Aš tokį daiktą pats suinstaliavau į savo opeliuką omegą, tai jaučiuosi biskį daugiau žinantis už eilinį vartotoją. Turiu pasakyt, liuks dalykas.
Taigi va. Ar mersas, ar ne, principas visur tas pats.
Populiariausios markės - WEBASTO ir EBERSHPERCHER.
Kuro rūšis - benzinas arba dyzelinis kuras.
Veikimo principas - panašus kaip namo centrinio šildymo katilo: ugnis šildo skystį, siurblys jį varinėja po sistemą.
Kad degtų, reikalingas kuro slėgis į purkštuką, ir oras. Visa tai dirba pilnai automatiškai, be jokio žmogaus įsikišimo, visam procesui vadovauja elektronika.
Yra dvi rūšys: Tai; 1) autonominis šildytuvas ir 2) pašildytuvas.
Pirmasis dirba nepriklausomai nuo automobilio variklio, nes turi nuosavą skysčio siurblį.
Gali būti įjungiamas programuojamu taimeriu, radijo ryšio moduliu, signalizacijos pulteliu, ar tiesiog jungikliu...
Antrasis gali dirbti tik kartu su varikliu, nes neturi siurblio.Jį įjungia variklio kompas, jei variklis šaltas, ir oras taip pat...Paprastai naudojamas tik dyzeliuose, nes jie del savo ekonomiškumo pagamina per mažai šilumos...Jis nepadeda užvest variklio, tik padeda greičiau jam (ir draiveriui) sušilt...
Abu šie aparatai turi savus oro siurbliukus...O elektroninis valdiklis turi kietą logiką uždegimui, liepsnos kontrolei ir gesinimui - kitaip būtų labai nesaugu... Todėl po jo išjungimo, dar apie minutę girdisi švilpimas - prapūtinėjama oru degimo kamera, kad nesikauptų degalų garai....Kartais tai girdisi po variklio išjungimo...ir glumina nežinančius...
Apie A klasės mercedesiuką....Tai įdomi mašina. Gerokai skiriasi nuokitų. Sendviču ji vadinama del dvigubo dugno.
Dvigubo dugno pliusai: gera garso izoliacija, aukšta sėdėsena, daug vietos tarp grindų elektros įrangai ir kt dalykams.
minusai - apsunkintas priėjimas prie važiuoklės, svorio centras - aukštai, del ko polinkis virst.Del to šis auto ir neišlaikė "briedžio" testo, ir po to buvo modernizuotas - posvyrius reguliuoja elektronika - o elektronika kaip bebūtų patikimumo nedidina. Saugumą - taip.
Dar vienas dalykas - variklis. jis sumontuotas pasviręs 60 laipsnių kampu ir "pleištu" įkištas po salonu. Pliusai: užima mažai vietos, trumpas kapotas,...ir svarbiausia - smūgio atveju variklis nesulys salonan, o pleištu lys po mašina. Saugu.
Minusai - variklio aptarnavimas laaabai sudėtingas.Praktiškai bet kokiam darbui reikia išsiimt variklį. Kad jį išimt - išardyt visą priekį... Jums sudėtingumas, suprantu, kad nerūpi, bet rūpi kainos...O sudėtingų darbų pigiai niekas nedaro...
QUOTE(Oxen @ 2009 03 17, 22:25)
...sveikos mersų gerbėjos.
aciu uz isvardintus ir minusus, ir pliusus. Paprastai vyriokai tik paniekinamai numykia kai kalba apie sia auto uzeina.
Kad variklio remontas - sudetingas reikalas, cia jau suprantama. Bet gal varikliu problemos nera daznos? Ir aplamai, man rodos, sie mersiukai nera probleminiai. Bent jau prie salia darbo esanciu penkiu autoservisu as ju niekad nematau. O ir maniskis per metus servise tebuvo padangu pakeist. Ir Dije sako, kad su savo auto jau du metus vargo nemato.
Del autonominio sildymo - siaip bent jau man poreikio nera. Bet jei ir butu - o kur ikisti toki daikta sitam automobilyje? Man kazkaip atrodo, kad ten taip kompaktiskai viskas isdeliota, kad papildomai irangai paprasciausiai ner vietos.
QUOTE(saintlina @ 2009 03 18, 08:02)
aciu uz isvardintus ir minusus, ir pliusus. Paprastai vyriokai tik paniekinamai numykia kai kalba apie sia auto uzeina.
Kad variklio remontas - sudetingas reikalas, cia jau suprantama. Bet gal varikliu problemos nera daznos? Ir aplamai, man rodos, sie mersiukai nera probleminiai. Bent jau prie salia darbo esanciu penkiu autoservisu as ju niekad nematau. O ir maniskis per metus servise tebuvo padangu pakeist. Ir Dije sako, kad su savo auto jau du metus vargo nemato.
Del autonominio sildymo - siaip bent jau man poreikio nera. Bet jei ir butu - o kur ikisti toki daikta sitam automobilyje? Man kazkaip atrodo, kad ten taip kompaktiskai viskas isdeliota, kad papildomai irangai paprasciausiai ner vietos.
Kad variklio remontas - sudetingas reikalas, cia jau suprantama. Bet gal varikliu problemos nera daznos? Ir aplamai, man rodos, sie mersiukai nera probleminiai. Bent jau prie salia darbo esanciu penkiu autoservisu as ju niekad nematau. O ir maniskis per metus servise tebuvo padangu pakeist. Ir Dije sako, kad su savo auto jau du metus vargo nemato.
Del autonominio sildymo - siaip bent jau man poreikio nera. Bet jei ir butu - o kur ikisti toki daikta sitam automobilyje? Man kazkaip atrodo, kad ten taip kompaktiskai viskas isdeliota, kad papildomai irangai paprasciausiai ner vietos.
Maniske ir taip kurena kaip liuciperis, penkis kilus pravaziavus masinoje -taskentas