QUOTE(Mergelė @ 2012 04 23, 18:11)
Dar norėjau paklausti visų, kaip jūs atliekate pamokos įsivertinimą?
Buvau viename seminare, kur buvo pateiktos kelios idėjos įsivertinimui.
Viena idėja. Buvo pasiūlyta nupiešti apskritimą, tai veidas. Nupiešti kairę akį tokio dydžio, kiek matė mokytoją, dešinę - kiek matė draugą, burną reikia nupiešti tokio dydžio, kiek kalbėjo, ausis - kiek klausė mokytojos, plaukus - kiek naujo sužinojo.
Antra idėja darbo grupėj įsivertinimui. Kiekvienas vaikas gauna obuolį ir padalina į tiek dalių, kiek grupėj narių. Dalis - kiekvieno nario indėlis į grupės veiklą.
Trečia idėja žinomesnė - šviesoforas. Vaikai pakelia korteles. Žalia - suprato, geltona - dar pasimokyt, raudona - raudona - nesuprato.
Ketvirta idėja panaši į trečią, tik pakelia nykščius. Aukštyn - viską suprato, žemyn - daug kas neaišku.
Dar viena idėja parašyti lape 3 dalykus, ko išmoko, 2 dalykus, ko pasimokyti, 1 - ko nesuprato.
Na, gal kas pravers
P.s. dideliausi sveikimai Vildingos sūnui. Nesupratau, negi tas gražusis tortas tikras?