Gal kas gero ar blogo parašys, nes pirkt planuoju 2009 metų
QUOTE(antrakartmamyte @ 2012 04 12, 13:58)
Gal kas gero ar blogo parašys, nes pirkt planuoju 2009 metų
Yra vienas zodis siam "automobiliui" apibudinti - piguva. Indiskas-pakistanietiskas Maruti-Suzuki gaminys. "Variklis" 3 cilindru. Oficialiai Lietuvoje niekad nebuvo pardavinejamas.
QUOTE(Matomas @ 2012 04 12, 15:38)
Yra vienas zodis siam "automobiliui" apibudinti - piguva. Indiskas-pakistanietiskas Maruti-Suzuki gaminys. "Variklis" 3 cilindru. Oficialiai Lietuvoje niekad nebuvo pardavinejamas.
labai ačių už nuomonę, daug skaičiau jūsų atsiliepimų apie auto, patiko
Suprantu kad piguva, bet ar verta pirkt? Nes baugina ir variklis 1.0 . Kažin ar eis autostrada nors 120 km/val važiuot ?
Dar mastau apie Citroen C3 2003 m benzinas/dujos 1,1 ltr. Ką manot apie jį ?
QUOTE(antrakartmamyte @ 2012 04 12, 22:41)
labai ačių už nuomonę, daug skaičiau jūsų atsiliepimų apie auto, patiko
Suprantu kad piguva, bet ar verta pirkt? Nes baugina ir variklis 1.0 . Kažin ar eis autostrada nors 120 km/val važiuot ?
Dar mastau apie Citroen C3 2003 m benzinas/dujos 1,1 ltr. Ką manot apie jį ?
Suprantu kad piguva, bet ar verta pirkt? Nes baugina ir variklis 1.0 . Kažin ar eis autostrada nors 120 km/val važiuot ?
Dar mastau apie Citroen C3 2003 m benzinas/dujos 1,1 ltr. Ką manot apie jį ?
Mano nuomone abu variantai nera geri. Sunku lyginti siuos automobiliukus, nes ju dydziai skiriasi. Korektiskiau butu lyginti A segmento Citroen C1 su Nissan Micra arba B segmente Nissan Note su Citroen C3. O Pixo net nezinau kaip pozicionuoti, nors tose salyse, kur yra parduodamas, konkurentais yra laikoma cekiska "sesuciu" trijule - Citroen C1, Toyota Aygo ir Peugeot 107.
Pixo minusai - dydis, nuline bagazine, nesaugi, tragiskos salono apdailos medziagos, nuline garso izoliacija, praeito simtmecio konstrukcijos archaiskas triju cilindru variklis - neekonomiskas, silpnas ir triuksmingas. Teoriskai isibegeja iki 155 km/h, bet nelabai tuo tikiu Pliusai: nors pagamintas Indijoje Maruti gamykloje, nebloga surinkimo kokybe. Na ir, suprantama, KAINA.
Cirtroen C3 nepalyginamai geresnis auto. Tik Jusu pasirinktas variklis labai jau netinkamas siam masiniukui. Ryskiai per silpnas. Kazkadaise teko pasivazineti su toki varikli turinciu Peugeot 206 (ta pati baze kaip ir Citroen C3). Prisiminimai nekokie - tai pati "bukiausia" masina kokia teko vairuoti. Po miesta dar nieko, tik apsukas aukstas laikyti tenka, o jau uzmiesty tikrai nekaip - apie joki lenkima net kalbos negali buti. Tikrai labai nesaugu - bandai lenkti ir nezinai - spesi grizti ar ne. Po jo pavaziavus su Peziuku 1,4 varikliuku, tai kaip i raketa persedus pasirode Paradoksas, bet 1,4 variklis ir daug ekonomiskesnis. O su dujomis 1,1 isvis neisivaizduoju.
Isvada. Jei tik galite nepirkti siu automobiliu - nepirkite
QUOTE(Matomas @ 2012 04 13, 22:28)
Mano nuomone abu variantai nera geri. Sunku lyginti siuos automobiliukus, nes ju dydziai skiriasi. Korektiskiau butu lyginti A segmento Citroen C1 su Nissan Micra arba B segmente Nissan Note su Citroen C3. O Pixo net nezinau kaip pozicionuoti, nors tose salyse, kur yra parduodamas, konkurentais yra laikoma cekiska "sesuciu" trijule - Citroen C1, Toyota Aygo ir Peugeot 107.
Pixo minusai - dydis, nuline bagazine, nesaugi, tragiskos salono apdailos medziagos, nuline garso izoliacija, praeito simtmecio konstrukcijos archaiskas triju cilindru variklis - neekonomiskas, silpnas ir triuksmingas. Teoriskai isibegeja iki 155 km/h, bet nelabai tuo tikiu Pliusai: nors pagamintas Indijoje Maruti gamykloje, nebloga surinkimo kokybe. Na ir, suprantama, KAINA.
Cirtroen C3 nepalyginamai geresnis auto. Tik Jusu pasirinktas variklis labai jau netinkamas siam masiniukui. Ryskiai per silpnas. Kazkadaise teko pasivazineti su toki varikli turinciu Peugeot 206 (ta pati baze kaip ir Citroen C3). Prisiminimai nekokie - tai pati "bukiausia" masina kokia teko vairuoti. Po miesta dar nieko, tik apsukas aukstas laikyti tenka, o jau uzmiesty tikrai nekaip - apie joki lenkima net kalbos negali buti. Tikrai labai nesaugu - bandai lenkti ir nezinai - spesi grizti ar ne. Po jo pavaziavus su Peziuku 1,4 varikliuku, tai kaip i raketa persedus pasirode Paradoksas, bet 1,4 variklis ir daug ekonomiskesnis. O su dujomis 1,1 isvis neisivaizduoju.
Isvada. Jei tik galite nepirkti siu automobiliu - nepirkite
Pixo minusai - dydis, nuline bagazine, nesaugi, tragiskos salono apdailos medziagos, nuline garso izoliacija, praeito simtmecio konstrukcijos archaiskas triju cilindru variklis - neekonomiskas, silpnas ir triuksmingas. Teoriskai isibegeja iki 155 km/h, bet nelabai tuo tikiu Pliusai: nors pagamintas Indijoje Maruti gamykloje, nebloga surinkimo kokybe. Na ir, suprantama, KAINA.
Cirtroen C3 nepalyginamai geresnis auto. Tik Jusu pasirinktas variklis labai jau netinkamas siam masiniukui. Ryskiai per silpnas. Kazkadaise teko pasivazineti su toki varikli turinciu Peugeot 206 (ta pati baze kaip ir Citroen C3). Prisiminimai nekokie - tai pati "bukiausia" masina kokia teko vairuoti. Po miesta dar nieko, tik apsukas aukstas laikyti tenka, o jau uzmiesty tikrai nekaip - apie joki lenkima net kalbos negali buti. Tikrai labai nesaugu - bandai lenkti ir nezinai - spesi grizti ar ne. Po jo pavaziavus su Peziuku 1,4 varikliuku, tai kaip i raketa persedus pasirode Paradoksas, bet 1,4 variklis ir daug ekonomiskesnis. O su dujomis 1,1 isvis neisivaizduoju.
Isvada. Jei tik galite nepirkti siu automobiliu - nepirkite
labai ačiu, supratau, nieko gero apie juos neišgirstu,manau nepirksiu Dabar jau link Audi A2 linkstu, arba Oper Meriva nes man labai sunku bus iš auto su 2,4 varikliu persėst į mažutę