QUOTE(R.@usra @ 2012 04 16, 17:56)
Smilgute, mes tikrai tik už tave ir puikų tavo darbą.
O dėl tų auditorių, tai kaip ir daugelis sakė, reikia duoti"durniui kelią". Prieš mėnesį sesės gimnazijoje irgi vyko auditas. Sakė, kad varė visus iš proto ir aiškiai rėžtelėjo: neprieštarauti ir nesiteisinti, nes jie VERTINA TAI KĄ MATO ČIA IR DABAR. Jei protingi vadovai, tai į tas auditorių pastabas reaguoja labai atsargiai, nes jie savo darbuotojus tikrai pažįsta ir žino kaip kas dirba
Mūsų direktorius mėgsta pamokyti ir pabarti
. Bet po vieną gal nekvies, nebent per posėdį paskalbs kitą savaitę
. Sėdžiu dabar ir galvoju: kaip organizuoti darbo diferencijavimą matematikos pamokoje? Tema diagramos ir grafikai? Užduočių pilna vadovėlyje ir pratybų sąsiuvinyje, dirbam kolektyviai, kad išsiaiškintume viską. Tai patarkit, kurioj vietoj galima diferencijuoti? Jau visai nieko nebemoku............. Dažniausiai porose dirba, aiškinasi, bet ne atskirus uždavinius, o tą patį, paskui aptariam. O kur diferencijavimas???????