QUOTE(smilga1972 @ 2012 04 16, 14:26)
Gal gyva, tik visa nelaiminga
, nes pas mane buvo ta Dudzinskienė, kurios aš labai bijojau
. Po jos aptarimo nesinori gyvent ir eit į darbą
...
Žodžiu, visą mano pamoką apvertė aukštyn kojom. Nesikabino nei prie tikslų, nei prie vertinimo, bet jai nepatiko, kad aš vaikams pasakojau apie Australiją, o ne jie patys per pamoką iš kokių nors šaltinių sužinoję man pasakojo
. Suprantu, kad galima ir taip daryti, bet reikia tuos šaltinius turėti, ir dar tiek, kad užtektų pakankamai, o kai turi vos porą enciklopedijų ir vieną kompiuterį, tai neprivaidinsi labai... Pliusas, kad naudoju IKT, bet reikėjo, kad daugiau vaikai dirbtų. Čia suma sumarum. Rytoj neisiu į darbą, nenoriu, bijau, kad vėl bus kas nors negerai... Arba vaikus taip užkrausiu darbu, kad galvos nepakels
Papildyta:
Ar gali tas pats auditorius ateiti kelis kartus?
QUOTE(smilga1972 @ 2012 04 16, 14:46)
Man tai keista, kai žmogus atėjęs, nežinodamas klasės, duoda tokias rekomendacijas - mano klasėje (dariau tyrimą) daugiausiai pagal mokymosi stilius yra regimasis ir girdimasis, o kinestetinio tik 3, tai kodėl aš negaliu rodydama ir su jais aptardama aiškintis pamokos? Kodėl būtinai taip, kaip madinga, nors nenaudinga šiuo atveju??? Nu viskas, rytoj jie man ars nosimis
(ir kitas auditorius prisikabins, kad perdaug dirbo
)...
Tu tik nusiramink ir nekreipk dėmesio ką pasakė viena bobutė. Dirbk kaip dirbai ir viskas. Pasakyti turi. Juk 3 pliusai+2 minusai. Viskas tvarkoj. Aš irgi gavau pastabą, kad negerai jog pati sukabinau klausimus, o ne patys vaikai. Kitą dieną administracijai sakė, kad pamoka gera. Čia jų nesuprasi.
Pas mane buvo skirtingos auditorės.
Einu skaityti kuo gi ypatinga ta auditorė, kuri apsilankė pas tave.
, bet skaityti jūsų prirašytas žinutes pradedu nuo antro galo kaip žydas. Ir žurnalus taip skaitau.
Papildyta:
QUOTE(b.s @ 2012 04 16, 15:20)
Gali. O dabar galvok tik apie rytdieną ir geriau niekada
auditoriam neprieštarauk, nes vis tiek jų atžvilgiu mes niekada nesame teisūs.
100 proc. Geriau duok jiems kelią ...............