Dėkojame Jums už laišką. Jūsų prašymą perdavėme Pretenzijų nagrinėjimo skyriui, kurio darbuotojai, išsamiai išnagrinėję situaciją, pateiks Jums atsakymą.
Jei kiltų papildomų klausimų, rašykite arba skambinkite, mielai Jums atsakysime.
Dėkojame, kad kreipiatės. Dėl rezervacijos panaikinimo anksčiau nei po 15 dienų Jūsų prašymą perdavėme Pretenzijų nagrinėjimo skyriui.
Rezervuotos lėšos sąskaitoje gali būti iki 15 dienų. Jei per tą laiką gaunamas patvirtinimas iš įmonės apie atsiskaitymą, lėšos nurašomos iš sąskaitos. Jei pranešimas neatsiunčiamas, lėšos nenurašomos.
Atkreipiame dėmesį, kad ir panaikinus rezervaciją anksčiau, nei po 15 dienų, lėšos vis tiek gali būti nurašytos, jei įmonė atsiunčia patvirtinimą apie atsiskaitymą.
Siūlome Jums kreiptis į įmonę ir pranešti, kad Jūs nepageidaujate atsiskaityti ir kad Jūsų rezervacija nebūtų patvirtinta.
Jei kils klausimų, rašykite, atsakysime.
Stai ka man bankas atrase, tai teks kreiptis i ryanair'a, bet as labai abejoju, kad pavyks susitart.