QUOTE(Edi22 @ 2012 01 20, 11:26)
As kaip klientas nesu susipazines su visais niuansais, nesu ekonomistas, todel banko pareiga yra paaiskinti visas manes laukiancias proceduras. O gal naivu yra to tiketis?
Esme ka noriu pasakyti, kad kai as, eilinis klientas, klausiu kaip bus keiciamos fiksuotos palukanos i kintamas, man banko atstovas turi paaiskinti visas lauksiancias proceduras, galimas islaidas ir pan., o ne trumpai numekenti, kad tai yra sutarties salygu pakeitimas
O patikekit, koks procentas klientu net nepasidomi, net kai pirstu baksnoji. Akys dega, dzin, kai sakai, kad zmogau, tu neismokesi, tau bus sunku. Reikia tuo metu, uzpakalyje dega, mato tik kad dabar palukanos tokios ir jas ismoketi realu, nepasvarsto, nei kad jos gali kilti, nei kitko.
Ne, ne naivu tiketis, kad informuos, bet is tos puses jis teisus pasakydamas, kad tai yra sutarties salygu keitimas. Kaip jis gali zinoti, kad po n metu finansavimo procentas bus kitoks, busto pardavimu rinkoje prasiubuos krize ir klausimas del uzstatyto turto kainos bus pakibes ore?
Jis fiziskai negali numatyti visu laukianciu proceduru ir galimu gresmiu. Todel trumpa informacija - sutarties salygu keitimas. O kad tai kainuoja, informuoja, mano galva, kiekvienas bankas.