Įkraunama...
Įkraunama...

Ką kas žinot blogo apie BMW?

QUOTE(Oxen @ 2008 04 17, 16:57)
Ufff...nu ir prisiskaičiau....
Pirmiausiai įstrigo temos pradžioj vienos ponečkos pasakymas: "patinka vokiškos mašinos, aišku jei tai ne opeliai"...Praleido puikią progą patylėt, tsakant...

Dabar važinėju su OPEL Omega, kad ir senoka (1995m) bet sutvarkyta ir aš ja pilnai patenkintas. Ko gi kišuosi į šitą temą? Ogi to, kad Omega kaip ir BMW yra galiniais ratais varoma....Ir man tas patinka.
Taigi, o opel  Omegos gamybą kažkodėl nutraukė....Kai manoji pasens.....belieka BMW....

Tai, kad Omega yra visai smagi mašina, o jų nebegamina todėl, kad nebesugebėjo konkuruoti su kitom tos klasės auto. Taip sakant perkant turbūt visada suveikia principas: tik ne Opelį. Nors šiaip jau Opeliai tikrai geros mašinos. Kas turėjo nesiskundžia.
Atsakyti
QUOTE(DAIVESITA @ 2006 04 10, 15:39)
galvojam pirkti bmw  penktuką 95m., dyzelis, automatas.
gal kas turėtų kokių komentarų?
ačiū  4u.gif

Sveikinu jei nusipirkote mirksiukas.gif . Mano manymu auto blogu nera tik seimininkai nekokie buna.
Atsakyti
BMW tai yra tikra masina. Nes rimti auto visi yra galiniais arba visais varomais ratais. Ziema vazineju jokiu problemu nera su nesiojimu nes auto yra stabilumo sistema. Del remonto : jeigu normal auto issirenki tai maziausiai gendanti,bet jei reikia remontukas ir dalys pakainuoja. Bet manau taisant kas du metus tai kainos lieka juokingos,panasiai kaip taisant golf ,audi ar kita franse auto kas menesi lotuliukas.gif . BMW yra BMW kalbekite apie ja gerai arba nieko, nes mano manymu, kiek skaiciau siu auto minusu forume zmones nelabai turi suvokima apie automobilius apskritai. thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Aronija @ 2008 08 21, 10:16)
Nes rimti auto visi yra galiniais arba visais varomais ratais.


O kokie yra galu varomų mašinų privalumai? Nes tik du gamintojai gamina visas galu varomas ir keletą sportinių modelių kiti gamintojai.
Atsakyti
QUOTE(pikkolo @ 2008 08 21, 10:35)
O kokie yra galu varomų mašinų privalumai? Nes tik du gamintojai gamina visas galu varomas ir keletą sportinių modelių kiti gamintojai.


Privalumas toks galiniu vedamu kad soperelis turi tureti galva,moketi vairuoti, tureti mechanikos ziniu bei supratima. Nes galiniai arba quatro auto yra rimtiems,o ne megejams. Kiek maciau tokiu auto megeju rankose, jos veliau tik ant daliu tinka ir tai ne visos. biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Aronija @ 2008 08 22, 13:23)
Privalumas toks galiniu vedamu kad soperelis turi tureti galva,moketi vairuoti, tureti mechanikos ziniu bei supratima. Nes galiniai arba quatro auto yra rimtiems,o ne megejams. Kiek maciau tokiu auto megeju rankose, jos veliau tik ant daliu tinka ir tai ne visos. biggrin.gif

Nu nu, mokėt vairuot turi su bet kokia mašina. Mano pirma mašina yra galu varoma, vairuot su ja ir išmokau tongue.gif Mechaninių žinių 0, supratimas toks pat kaip ir apie kitas mašinas. Jau greit metai bus kaip važinėju, bet avarijų neturėjau.
O quatro tai kaip tik yra tiems, kurie nori mažiau galvoti važiuot, ji daug stabilesnė ant kelio, pravažumas didelis, neužklimbsi.
Norėčiau išgirsti rimtų argumentų.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 22 rugpjūčio 2008 - 13:05
QUOTE(pikkolo @ 2008 08 22, 14:04)
Nu nu, mokėt vairuot turi su bet kokia mašina. Mano pirma mašina yra galu varoma, vairuot su ja ir išmokau  tongue.gif Mechaninių žinių 0, supratimas toks pat kaip ir apie kitas mašinas. Jau greit metai bus kaip važinėju, bet avarijų neturėjau.
O quatro tai kaip tik yra tiems, kurie nori mažiau galvoti važiuot, ji daug stabilesnė ant kelio, pravažumas didelis, neužklimbsi.
Norėčiau išgirsti rimtų argumentų.

Labai klysti jei galvoji kad quattro vaziuoti- maziau galvoti. Ekseliaratoriaus pedala spausti bet kas gali,bet saugiai ,greitai jauciant automobilio galimybes iki kokios ribos galima ji issunkti tai tikrai nekiekvienam duota. O kad metus vazineji ir nesi turejusi autoivykiu tai pagirtina , bet cia labai maza atkarpa kad galima butu vertinti vairavimo igudzius. Jeigu pas tave 0 ziniu tai man labai idomu kokiu tu cia argumentu nori isgirsti. Cia gi ne agurkus marinuoti. Na o jai vazinejai ziema su galiniais varomais ir buvai uztikrinta savimi ir auto stabilumu tai labai gerai. ( Tik aisku ne per slapia danga druska pabarscius, o per sniega,leda ir ne 20km/h) Bet siaip cia i lankas nusigribavome tema tai apie BMW thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Aronija @ 2008 08 22, 19:31)
Jeigu pas tave 0 ziniu tai man labai idomu kokiu tu cia argumentu nori isgirsti. Cia gi ne agurkus marinuoti. Na o jai vazinejai ziema su galiniais varomais ir buvai uztikrinta savimi ir  auto stabilumu tai labai gerai. ( Tik aisku ne per slapia danga druska pabarscius, o per sniega,leda ir ne 20km/h) Bet siaip cia i lankas nusigribavome tema tai apie BMW  thumbup.gif

kiek laiko su Bmw vazineji? smile.gif nes kol rimtos ziemos nera, tai ir zinios ir igudziau su galu varomais yra 0 smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Braškutė @ 2008 08 22, 20:27)
kiek laiko su Bmw vazineji?  smile.gif  nes kol rimtos ziemos nera, tai ir zinios ir igudziau su galu varomais yra 0  smile.gif

Trys metai diena dienon, i diena maziausiai 100 km. Vien per atostogas 10% nuo metines ridos.Nevazineju kaip kiti, tiktais sestadieniais ir sekmadieniais. Stazas 15 metu. mirksiukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Aronija: 23 rugpjūčio 2008 - 07:41
QUOTE(Aronija @ 2008 08 22, 19:31)
Labai klysti jei galvoji kad quattro vaziuoti- maziau galvoti. Ekseliaratoriaus pedala spausti bet kas gali,bet saugiai ,greitai jauciant automobilio galimybes iki kokios ribos galima ji issunkti tai tikrai nekiekvienam duota. O kad metus vazineji ir nesi turejusi autoivykiu tai pagirtina , bet cia labai maza atkarpa kad galima butu vertinti vairavimo igudzius. Jeigu pas tave 0 ziniu tai man labai idomu kokiu tu cia argumentu nori isgirsti. Cia gi ne agurkus marinuoti. Na o jai vazinejai ziema su galiniais varomais ir buvai uztikrinta savimi ir  auto stabilumu tai labai gerai. ( Tik aisku ne per slapia danga druska pabarscius, o per sniega,leda ir ne 20km/h) Bet siaip cia i lankas nusigribavome tema tai apie BMW  thumbup.gif

Kaip matau argumentų nėra. Kaip gali sakyti, kad galu varoma mašina tik rimtiem vairuotojam, jei nei vieno privalumo neišvardinai. Aš pakolkas matau tik minusus. O dėl quattro nesutinku, turėjom tokią, teko pavažinėt, tikrai mažiau galvot reikėdavo, nei slysta, nei klimpsta. Tik deja ne visi gamintojai tokias gamina. O saugiai važinėti reikia visiem, nesvarbu kuriais ratais varoma. Jei galvoj košės nėra, tai ir dviratis gali tapti pavojingu.
Na tai pasakyk nors vieną privalumą. Bet privalumą, o ne išvedžiojimus. Kuom čia dėtos mano žinios? Ar tau tai trukdo argumentuoti? Ir čia ne į lankas, nes BMW vis tik galu varoma mašina, išskyrus keletą modelių.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 25 rugpjūčio 2008 - 09:48
Jums leidus, aš pasakysiu vieną privalumą....Tik iškart įspėju - šį privalumą kad pajust, reikia nemažos patirties ir labai jaust mašiną....
Tai -" ŠVARUS VAIRAS"
Kur varomas priekis - varantieji ratai kartu yra ir vairuojantys...Esant pagreičiui, nesvarbu, ar bėgėjantis, ar stabdant varikliu, į vairą persiduoda tam tikros jėgos...Konstruktoriai daug gudrybių pridarė su priekinės pakabos geometrija, kad tos jėgos kuo mažiau jaustūsi, bet visai jų išvengti neįmanoma...
O kai galas varomas, jokių gudrybių nereikia, pakaba paprasta, vairas visais režimais "švarus" ir leidžia tiksliai jausti ir koreguoti mašinos trajektoriją visais režimais....Beje, ir posūkio spindulys pas RWD gerokai mažesnis...
Kam tas nesuprantama - nesigilinkit...Jums yra pakankamai mašinų su FWD.
Iki tam tikro laiko jos tikrai yra lengviau suvaldomos....
Atsakyti
QUOTE(Oxen @ 2008 08 25, 11:07)
Jums leidus, aš pasakysiu vieną privalumą....Tik iškart įspėju - šį privalumą kad pajust, reikia nemažos patirties ir labai jaust mašiną....
Tai  -" ŠVARUS VAIRAS"
Kur varomas priekis - varantieji ratai kartu yra ir vairuojantys...Esant pagreičiui, nesvarbu, ar bėgėjantis, ar stabdant varikliu, į vairą persiduoda tam tikros jėgos...Konstruktoriai daug gudrybių pridarė su priekinės pakabos geometrija, kad tos jėgos kuo mažiau jaustūsi, bet visai jų išvengti neįmanoma...
O kai galas varomas, jokių gudrybių nereikia, pakaba paprasta, vairas visais režimais "švarus" ir leidžia tiksliai jausti ir koreguoti mašinos trajektoriją visais režimais....Beje, ir posūkio spindulys pas RWD gerokai mažesnis...
Kam tas nesuprantama  - nesigilinkit...Jums yra pakankamai mašinų su FWD.
Iki tam tikro laiko jos tikrai yra lengviau suvaldomos....

Nu nors vienas rimtas argumentas thumbup.gif
Atsakyti