Kad galiniai varomieji, ziema nelabai privalumas... Siaip man tai patinka galas varomas, nes masina manevringesne (posukiuose, parkuojant galu).
Benzino tai valgo nemazai, nes varikliai galingi ir pati automobilio mase nemaza. Dyzelio, beje, nepasakyciau, kad daug valgo. Mieste sutelpu i 8-9 l.
tikrai, žiema tai nėra privalumas, kas nepripratęs važiuoti , o privaumas kad manevringesnė
O dėl kuro, jei galingas variklis tai ir daugiau ryja, bet ir kitos markės didesnio litražo varikliai praktiškai tiek pat "suvalgo". Turiu BMW 525 TDS ir tikrai mieste išsisuku su 8l.
O dėl kuro, jei galingas variklis tai ir daugiau ryja, bet ir kitos markės didesnio litražo varikliai praktiškai tiek pat "suvalgo". Turiu BMW 525 TDS ir tikrai mieste išsisuku su 8l.
QUOTE(violetik @ 2006 11 14, 18:38)
hmmm neisivaizduoju saves ziema su priekiniais varomaisiais nebent kai sniego nera taigi kaip jus pravaziuosit nuo namo, anksti ryte, kai uzpustas kelias!?mane tik galiniai ir gelbejo tokioj situacijoj
p.s.gal visgi mieste to nepajausyt, bet uzmiesty gera ziema su priekiniais -
p.s.gal visgi mieste to nepajausyt, bet uzmiesty gera ziema su priekiniais -
Tai, kad su galiniais varančiaisiais ratais sniege yra lengviau "užsėsti" Priekinių varančiųjų ratų pranašumas atsiranda todėl, kad priekyje juos slegia variklio svoris. Galinių varančiųjų ratų privalumas atsiranda tada, kai tenka "užlipti" į kalną. Elementarioji fizika.
Išvis, geriausia visi varantieji ratai, gaila, kad nevisi automobiliukai tai turi
Beje su galiniais varančiaisias ratais varomu automobiliu labai sudėtinga turėtų būti nepatyrusiems vairuotojams - slidžiame kelyje spust aksceleratorių ir nešasi "subinė" į kurią nors pusę
Bet ant ledo paslidinėt su galiniais ratais varomu automobiliuku - vienas malonumas... Ir ant asfalto smagu "padriftint"
QUOTE(Jurlin @ 2006 11 14, 21:23)
neseniai pardaviau savo bemsa. turejau 5m. na minusai tokie, kad valgo nemazai, ir kad bemsu pagrindine liga, kad rudys linkusios kauptis aplink ta vieta, kur benzas pilamas. o siaip tai man liuks masinyte
nu dėl rūdžių aplink "tą vietą" tai galėtum nespręs pagal savo. Tai gall ne benziną pili???
QUOTE(Jurlin @ 2006 11 14, 21:23)
neseniai pardaviau savo bemsa. turejau 5m. na minusai tokie, kad valgo nemazai, ir kad bemsu pagrindine liga, kad rudys linkusios kauptis aplink ta vieta, kur benzas pilamas. o siaip tai man liuks masinyte
ne vieną bmw turėjau ir rūdžių ten tikrai nebuvo
+2006 11 14, 17:58-->
Visada maniau, jog lengviau traukt negu stumt..ir ypac i kalna.
QUOTE(Vytautas @ 2006 11 14, 17:58)
Tai, kad su galiniais varančiaisiais ratais sniege yra lengviau "užsėsti" Priekinių varančiųjų ratų pranašumas atsiranda todėl, kad priekyje juos slegia variklio svoris. Galinių varančiųjų ratų privalumas atsiranda tada, kai tenka "užlipti" į kalną. Elementarioji fizika.
Išvis, geriausia visi varantieji ratai, gaila, kad nevisi automobiliukai tai turi
Beje su galiniais varančiaisias ratais varomu automobiliu labai sudėtinga turėtų būti nepatyrusiems vairuotojams - slidžiame kelyje spust aksceleratorių ir nešasi "subinė" į kurią nors pusę
Bet ant ledo paslidinėt su galiniais ratais varomu automobiliuku - vienas malonumas... Ir ant asfalto smagu "padriftint"
Išvis, geriausia visi varantieji ratai, gaila, kad nevisi automobiliukai tai turi
Beje su galiniais varančiaisias ratais varomu automobiliu labai sudėtinga turėtų būti nepatyrusiems vairuotojams - slidžiame kelyje spust aksceleratorių ir nešasi "subinė" į kurią nors pusę
Bet ant ledo paslidinėt su galiniais ratais varomu automobiliuku - vienas malonumas... Ir ant asfalto smagu "padriftint"
Visada maniau, jog lengviau traukt negu stumt..ir ypac i kalna.
Cia tai jau netrukumas, kad rudys atsiranda, ar kad ratai galiniai varomi, pagrindinis bembiu trukumelis, kad elektronika, ypac priekiniame skydelyje, pareina, kazkaip nelabai ryskiai tie skaiciukai matosi... O siaip tai man, tai pati nuostabiausia masinyte pasaulyje! Ir padragint gali, ir komforta pajaust, vienu zodziu visapusiskai ideali Tik turbut ne i ta tema pataikiau, cia gi chebryte pasiruosusi sudirbt sia marke
QUOTE(solerna @ 2006 11 15, 12:57)
Cia tai jau netrukumas, kad rudys atsiranda, ar kad ratai galiniai varomi, pagrindinis bembiu trukumelis, kad elektronika, ypac priekiniame skydelyje, pareina, kazkaip nelabai ryskiai tie skaiciukai matosi... O siaip tai man, tai pati nuostabiausia masinyte pasaulyje! Ir padragint gali, ir komforta pajaust, vienu zodziu visapusiskai ideali Tik turbut ne i ta tema pataikiau, cia gi chebryte pasiruosusi sudirbt sia marke
ši temikė tam ir buvo sukurta kad sudirbt, bet bmw gerbėjų atsirado daugiau, tad... mes laimėjom
QUOTE(zhmonijus @ 2006 11 15, 02:29)
Visada maniau, jog lengviau traukt negu stumt..ir ypac i kalna.
Šiuo atveju (kalbant apie automobilius) į kalną geriau liptų galiniais ratais varomas automobilis. Ne dėl to, kad varikliui lengviau, o todėl, kad ratai turės mažiau šansų prasisukti (juos slėgs dalis variklio kėbulo bei variklio svorio, kartu).