Įkraunama...
Įkraunama...

Ką kas žinot blogo apie BMW?

Kad galiniai varomieji, ziema nelabai privalumas... Siaip man tai patinka galas varomas, nes masina manevringesne (posukiuose, parkuojant galu).
Benzino tai valgo nemazai, nes varikliai galingi ir pati automobilio mase nemaza. Dyzelio, beje, nepasakyciau, kad daug valgo. Mieste sutelpu i 8-9 l.
Atsakyti
tikrai, žiema tai nėra privalumas, kas nepripratęs važiuoti ax.gif , o privaumas kad manevringesnė thumbup.gif
O dėl kuro, jei galingas variklis tai ir daugiau ryja, bet ir kitos markės didesnio litražo varikliai praktiškai tiek pat "suvalgo". Turiu BMW 525 TDS ir tikrai mieste išsisuku su 8l. thumbup.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Laumėnė: 14 lapkričio 2006 - 17:26
hmmm g.gif neisivaizduoju saves ziema su priekiniais varomaisiais doh.gif nebent kai sniego nera unsure.gif taigi kaip jus pravaziuosit nuo namo, anksti ryte, kai uzpustas kelias!?mane tik galiniai ir gelbejo tokioj situacijoj thumbup.gif
p.s.gal visgi mieste to nepajausyt, bet uzmiesty gera ziema su priekiniais - doh.gif schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(violetik @ 2006 11 14, 18:38)
hmmm g.gif neisivaizduoju saves ziema su priekiniais varomaisiais doh.gif nebent kai sniego nera unsure.gif taigi kaip jus pravaziuosit nuo namo, anksti ryte, kai uzpustas kelias!?mane tik galiniai ir gelbejo tokioj situacijoj thumbup.gif
p.s.gal visgi mieste to nepajausyt, bet uzmiesty gera ziema su priekiniais - doh.gif  schmoll.gif



Tai, kad su galiniais varančiaisiais ratais sniege yra lengviau "užsėsti" g.gif Priekinių varančiųjų ratų pranašumas atsiranda todėl, kad priekyje juos slegia variklio svoris. Galinių varančiųjų ratų privalumas atsiranda tada, kai tenka "užlipti" į kalną. Elementarioji fizika. rolleyes.gif
Išvis, geriausia visi varantieji ratai, gaila, kad nevisi automobiliukai tai turi verysad.gif doh.gif
Beje su galiniais varančiaisias ratais varomu automobiliu labai sudėtinga turėtų būti nepatyrusiems vairuotojams - slidžiame kelyje spust aksceleratorių ir nešasi "subinė" į kurią nors pusę doh.gif lotuliukas.gif
Bet ant ledo paslidinėt su galiniais ratais varomu automobiliuku - vienas malonumas... Ir ant asfalto smagu "padriftint" thumbup.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Vytautas :): 14 lapkričio 2006 - 18:06
neseniai pardaviau savo bemsa. turejau 5m. na minusai tokie, kad valgo nemazai, ir kad bemsu pagrindine liga, kad rudys linkusios kauptis aplink ta vieta, kur benzas pilamas. o siaip tai man liuks masinyte thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(Jurlin @ 2006 11 14, 21:23)
neseniai pardaviau savo bemsa. turejau 5m. na minusai tokie, kad valgo nemazai, ir kad bemsu pagrindine liga, kad rudys linkusios kauptis aplink ta vieta, kur benzas pilamas. o siaip tai man liuks masinyte  thumbup.gif

nu dėl rūdžių aplink "tą vietą" tai galėtum nespręs pagal savo. Tai gall ne benziną pili??? lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Jurlin @ 2006 11 14, 21:23)
neseniai pardaviau savo bemsa. turejau 5m. na minusai tokie, kad valgo nemazai, ir kad bemsu pagrindine liga, kad rudys linkusios kauptis aplink ta vieta, kur benzas pilamas. o siaip tai man liuks masinyte  thumbup.gif


ne vieną bmw turėjau ir rūdžių ten tikrai nebuvo g.gif
Atsakyti
smile.gif+2006 11 14, 17:58-->
QUOTE(Vytautas smile.gif @ 2006 11 14, 17:58)
Tai, kad su galiniais varančiaisiais ratais sniege yra lengviau "užsėsti"  g.gif  Priekinių varančiųjų ratų pranašumas atsiranda todėl, kad priekyje juos slegia variklio svoris. Galinių varančiųjų ratų privalumas atsiranda tada, kai tenka "užlipti" į kalną. Elementarioji fizika.  rolleyes.gif
Išvis, geriausia visi varantieji ratai, gaila, kad nevisi automobiliukai tai turi  verysad.gif  doh.gif
Beje su galiniais varančiaisias ratais varomu automobiliu labai sudėtinga turėtų būti nepatyrusiems vairuotojams - slidžiame kelyje spust aksceleratorių ir nešasi "subinė" į kurią nors pusę  doh.gif  lotuliukas.gif
Bet ant ledo paslidinėt su galiniais ratais varomu automobiliuku - vienas malonumas... Ir ant asfalto smagu "padriftint"  thumbup.gif


Visada maniau, jog lengviau traukt negu stumt..ir ypac i kalna.
Atsakyti
Cia tai jau netrukumas, kad rudys atsiranda, ar kad ratai galiniai varomi, pagrindinis bembiu trukumelis, kad elektronika, ypac priekiniame skydelyje, pareina, kazkaip nelabai ryskiai tie skaiciukai matosi... O siaip tai man, tai pati nuostabiausia masinyte pasaulyje! Ir padragint gali, ir komforta pajaust, vienu zodziu visapusiskai ideali biggrin.gif Tik turbut ne i ta tema pataikiau, cia gi chebryte pasiruosusi sudirbt sia marke schmoll.gif
Atsakyti
QUOTE(solerna @ 2006 11 15, 12:57)
Cia tai jau netrukumas, kad rudys atsiranda, ar kad ratai galiniai varomi, pagrindinis bembiu trukumelis, kad elektronika, ypac priekiniame skydelyje, pareina, kazkaip nelabai ryskiai tie skaiciukai matosi... O siaip tai man, tai pati nuostabiausia masinyte pasaulyje! Ir padragint gali, ir komforta pajaust, vienu zodziu visapusiskai ideali  biggrin.gif  Tik turbut ne i ta tema pataikiau, cia gi chebryte pasiruosusi sudirbt sia marke  schmoll.gif


ši temikė tam ir buvo sukurta kad sudirbt, bet bmw gerbėjų atsirado daugiau, tad... mes laimėjom thumbup.gif tongue.gif
Atsakyti
aj, prietaisu skydelis turi savybe "iseit atostogu". Pas mane tachometras su ekonomaizeriu taip daznai padaro. Servise sake , kad pataisyt neimanoma, reikia keist visa panele. mandagiai atsisakiau smile.gif
Atsakyti
QUOTE(zhmonijus @ 2006 11 15, 02:29)
Visada maniau, jog lengviau traukt negu stumt..ir ypac i kalna.


Šiuo atveju (kalbant apie automobilius) į kalną geriau liptų galiniais ratais varomas automobilis. Ne dėl to, kad varikliui lengviau, o todėl, kad ratai turės mažiau šansų prasisukti (juos slėgs dalis variklio kėbulo bei variklio svorio, kartu).
Atsakyti