Įkraunama...
Įkraunama...

Kokiais būdais taupote pinigus?

QUOTE(Sophi @ 2012 03 08, 23:34)
Teko gyventi vienam iš atokesnių jau tikro Vilniaus rajonų - grįžt nesinorėtų unsure.gif Viena iš priežasčių - būtent susisiekimas. Bet tai buvo pamoka ateičiai - dabar nuo namų durų iki darbo stalo - 30 min. viešuoju transportu.

kaip ir nesudaro tai daug problemu, bet uz tat bent jau kamsciuose netenka stoveti, kaip kad vaziuojant i justiniskes, seskine, fabijoniske,s jeruzale... nei ryte, nei vakare nepatiriu nepatogumu, jeigu ziureti marsruta darbas - namai. Kiekvienoje vietoje savi pliusai savi minusai, tik kai pasako, kad vilniuje yra patogus ir gerai isvystytas visuomeninio transporto tinklas, tai aiskiai matosi, kad zmogus nesupranta apie ka kalba.

QUOTE(denaxa @ 2012 03 09, 13:02)
Tas pats drinks_cheers.gif Gyvenam Fabijoniskese,tai susisiekimas be problemu i bet kuri miesto gala  smile.gif

net nezinau - mama gyvena justiniskese, o dirba siaures miestelyje ( prie socialiniu mokslu kolegijos), tai norint grizti namo, tenka kulniuoti iki kalvariju/ozo sankryzos - nepasakyciau kad mazas atstumas.
Vasara nieko, bet kitu metu laiku tikrai nera malonu tamsoje tiek bastytis.
Ir nuo namu duru iki darbo duru viesuoju transportu tikrai trisdesimt minuciu neuztenka - apie valanda laiko kelione trunka.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Bekasė: 09 kovo 2012 - 15:11
QUOTE(Bekasė @ 2012 03 09, 14:59)
Kiekvienoje vietoje savi pliusai savi minusai, taik kai pasako, kad vilniuje yra patogus ir gerai visuomeninio transporto tinklas, tai aiskiai matosi, kad zmogus nesupranta apie ka kalba.

Čia beprote švelniai išvadinote? laugh.gif
Manau, kad per keturiasdešimt gyvenimo Vilniuje metų jau šį bei tą supratau... Keičiau gyvenamąsias vietas ir darbus, dirbau ir prie oro uosto, ir Aukštuosiuose Paneriuose, ir Pašilaičiuose, studijavau - žodžiu, važinėt yra tekę daug ir įvairiai. Ir tai niekada neatrodė problema. Gal daug kas priklauso nuo požiūrio? Ar savo laiko planavimo? g.gif
Atsakyti
Galbut priklauso nuo poziurio...man,pvz.,niekad nebuvo problema nors ir kelias stoteles pesciom paeit ,oro salygos kazkaip irgi nelabai svarbios atrodo,nelabai kreipiu demesi... ax.gif Su transportu viskas normaliai atrodo,kazkaip visur kur noriu nuvaziuoju be didesniu problemu... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2012 03 09, 14:59)
vilniuje yra patogus ir gerai isvystytas visuomeninio transporto tinklas, tai aiskiai matosi, kad zmogus nesupranta apie ka kalba.

Priklauso nuo lokacijos ir poreikių. Važinėju kiekvieną dieną ir pagal savo patirtį rašau 9 balus iš 10. -1 dėl keleivių - ne paties transporto. Užkampiuose retai tenka lankytis, bet per vos ne 20 gyvenimo Vilniuj metų nėra buvę, kad nepasiekčiau kokios reikiamos vietos viešuoju transportu. Renkantis vietą gyvenimui labai svarbus kriterijus buvo susisiekimas viešuoju transportu - besąlygiškai atmestos vietos, kur susisiekimas prastas.
QUOTE
Vasara nieko, bet kitu metu laiku tikrai nera malonu tamsoje tiek bastytis.
Ir nuo namu duru iki darbo duru viesuoju transportu tikrai trisdesimt minuciu neuztenka - apie valanda laiko kelione trunka.

30 min. grynai mano asmeninis atvejis, bet darbas pačiam centre, o namai ne per toliausiai nuo centro. Nuo namų iki stotelės 3 min., nuo stotelės iki darbo irgi 3 min. Nors, kai ne šalta, tai paprastai lipu keliom stotelėm anksčiau ir pėdinu pėstute - gerai dienos pradžiai thumbup.gif Vakarais irgi kelias stoteles papėdinu ir tik tada lipu pavažiuot rolleyes.gif
Papildyta:
QUOTE(denaxa @ 2012 03 09, 20:28)
Galbut priklauso nuo poziurio...man,pvz.,niekad nebuvo problema nors ir kelias stoteles pesciom paeit ,oro salygos kazkaip irgi nelabai svarbios atrodo,nelabai kreipiu demesi... ax.gif Su transportu viskas normaliai atrodo,kazkaip visur kur noriu nuvaziuoju be didesniu problemu... ax.gif

drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
QUOTE(Miaška @ 2012 03 09, 15:13)
Ir tai niekada neatrodė problema. Gal daug kas priklauso nuo požiūrio?

Pritariu. Is vis keistai nuskambejo - tie , kas naudojasi viesojo transporto paslaugomis, nesupranta, apie ka sneka, o tie, kas juo nesinaudoja - zino visuis pliusus ir trukumus biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Pireja @ 2012 03 10, 01:13)
Pritariu. Is vis keistai nuskambejo - tie , kas naudojasi viesojo transporto paslaugomis, nesupranta, apie ka sneka, o tie, kas juo nesinaudoja - zino visuis pliusus ir trukumus  biggrin.gif

sakyta ne taip buvo.
Paskutinis karta naudojausi pries menesi ir butent todel, kad reikia valanda ar pusantros laukti autobuso, kad galetumei grizti namo, nesinaudoju dazniau ( o ieskau kitu alternatyvu).

QUOTE(Sophi @ 2012 03 09, 21:44)
Priklauso nuo lokacijos ir poreikių.

na taip poreikia pas mus visus skirtingi, bet kalbant apie lokacija ir visuomenini transporta netureti buti skirtumo is kur vaziuoti. Normalu susisiekima jisai turetu uztikrinti visiems - kitam kuriu galu jisai yra reikalingas ir dar gaunantis subsidijas is valstybes.
Kalbant apie centra, gal ir parasyciau 8 - bala nuimciau ir pacio transporto vidaus ir isores isvaizda ( ziema salta, vasara troksti, daznai nesvaru... ) ir bala uz vairuotoju ir kontrolieriu elgesi.
o jeigu nagrineti ne centra, o bendrai vilniaus miesta - na tai kokie 6 gal temptu.
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2012 03 10, 13:18)
Normalu susisiekima jisai turetu uztikrinti visiems - kitam kuriu galu jisai yra reikalingas ir dar gaunantis subsidijas is valstybes.

O kodel turetu? Viesasis transportas yra absoliuciai nuostolingas. Juk nuo Grigiskiu irgi yra kazkoks transportas, tai minimalus poreikiai zmonems, neturintiems masinu ar nemokantiems vairuoti, yra uztikrinti. Yra gyvenvieciu, kur nera is viso jokio transporto jau desimtmeciais, va ten tai suprasciau, jei nusprestu koki autobusa per diena ar pusantros paleisti.
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2012 03 10, 13:18)
na taip poreikia pas mus visus skirtingi, bet kalbant apie lokacija ir visuomenini transporta netureti buti skirtumo is kur vaziuoti. Normalu susisiekima jisai turetu uztikrinti visiems - kitam kuriu galu jisai yra reikalingas ir dar gaunantis subsidijas is

Visų pirma LT tai finansiškai nerealu dėl labai banalios priežasties - per mažas keleivių srautas. Iš esmės juo naudojasi kai kurie studentai, pensininkai ir dar tie, kuriems karūna ant galvos netrukdo įlipt per duris. Kaip sakiau, važiuoju kasdien ir ne po kartą, todėl žinau, ką kalbu. Ir tai, ką matau laukdama stotelėj - virtinės automobilių su vienu žmogum jame - vairuotoju. Šiaip tai visi a la skurde gyvena ax.gif
Antra - viešojo transporto ne ta paskirtis, kad vežtų nuo durų iki durų. Kiek suprantu, šito jums trūksta unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(Pireja @ 2012 03 10, 15:55)
O kodel turetu? Viesasis transportas yra absoliuciai nuostolingas. Juk nuo Grigiskiu irgi yra kazkoks transportas, tai minimalus poreikiai zmonems, neturintiems masinu ar nemokantiems vairuoti, yra uztikrinti. Yra gyvenvieciu, kur nera is viso jokio transporto jau desimtmeciais, va ten tai suprasciau, jei nusprestu koki autobusa per diena ar pusantros paleisti.

drinks_cheers.gif O kiek dar yra marsrutu,kurie 100 proc. i minusa eina,praktiskai tuscia masina gainiojama,del keliu zmoniu...o kur dar vazinejantys su nuolaidom...Ir nereikia isivaizduoti kad tos priklausancios subsidijos mokamos,savivaldybe parkams kiaurai prasiskolinus,jei jos butu mokamos,tai ir autobusu isvaizda grazesne butu,aplamai naujesni vazinetu...
Beje,su Grigiskem susisiekimas tikrai geras,cia jau nereikia Dievo i medi varyti-paleistas dar vienas autobusas iki Santariskiu,praktiskai pasiekti bet kuria miesto vieta jokiu problemu.Kad ir 29 iki Savanoriu atvaziavus-ten jau transporto pilna i bet kur,tikrai nera problemu nuvaziuot kur reikia...tuo labiau,kad veza uz talonus,nereikia uz kilometrus moketi...ir tikrai ne valanda vaziuoja... ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Pireja @ 2012 03 10, 15:55)
O kodel turetu?

o tai kam dar jisai yra reikalingas?
QUOTE(Pireja @ 2012 03 10, 15:55)
Juk nuo Grigiskiu irgi yra kazkoks transportas, tai minimalus poreikiai zmonems, neturintiems masinu ar nemokantiems vairuoti, yra uztikrinti.

na tai galima daryti isvada, kad bet kuriame vilniaus mikrorajone visuomeninis transportas nera reikalingas, nes kazkoks transportas is visur vaziuoja - kad ir mikriukai, tai neturintiems masinu ar nemokantiems vairuoti minimalus poreikiai yra uztikrtinti.

QUOTE(Sophi @ 2012 03 10, 16:35)
Visų pirma LT tai finansiškai nerealu dėl labai banalios priežasties - per mažas keleivių srautas.

nezinau skaiciu, kiek turi vaziuoti autousu keleiviu, kad tai nesiskaitytu nuostolingas marsrutas, bet paziurejus i vaziuojanti autobusa neatrodo, kad tas srautas butu mazas, nes rytais ir vakarais jisai buna pilnas.
Savaitgaliais, taip srautas sumazejes, kaip ir visur kitur


QUOTE(Sophi @ 2012 03 10, 16:35)
Antra - viešojo transporto ne ta paskirtis, kad vežtų nuo durų iki durų. Kiek suprantu, šito jums trūksta unsure.gif

kur tai buvo rasyta? Man truksta normalaus visuomeninio transporto, o ne vilniaus mieste vaziuojancio karta i valanda ar i pusantros.


QUOTE(denaxa @ 2012 03 10, 17:45)
tuo labiau,kad veza uz talonus,nereikia uz kilometrus moketi...ir tikrai ne valanda vaziuoja... ax.gif

na jeigu tu sakai, kad visuomeninis transportos internetiniame puslapyje pateikia klaidinancia situacija, tai gal ir tureciau patiketi ju darbuotu.
O as kvaile buvau linkusi tiketi.
pvz
toks butu antradienio puse marsruto
Atsakyti
reziumuojam diskusiją - kas nori muštis, pagalį visada randa ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2012 03 10, 21:14)
na jeigu tu sakai, kad visuomeninis transportos internetiniame puslapyje pateikia klaidinancia situacija, tai gal ir tureciau patiketi ju darbuotu.
O as kvaile buvau linkusi tiketi.
pvz
toks butu antradienio puse marsruto


Naa...ryte nuo Egliu st. iki Grigiskiu 25 min... valandos begyje trys autobusai...tai cia kas negerai? g.gif
Atsakyti