Įkraunama...
Įkraunama...

Mitsubishi Colt

Kompektacija svori didina, taciau vistiek mineti japonai neisipaiso i B1. Yra tas minetas aixamas, bet jo kaina nesvietiska, o ir seip, ten totalus kibiras.
Atsakyti
QUOTE(Ruta1992 @ 2008 12 29, 19:57)
Saugumo Smarte nėra.Nėviena maža mašina nėra saugi,nes visiškai nesvarbu iš kurios pusės į tave trinktels,visa smūgio jėga į vairuotoją eina...Mačiau įdomią avariją vilniuj ant vieno tilto,susidūrusios 5 mašinos ir viena iš jų-smartas....Pati mašina atrodė beveik sveika,o vairuotojas-negyvas.Smartui tik durelių trūko ir šonas įlenktas buvo,bet kadangi mašina maža-į vairuotoją visas smūgis nuėjo ir pražudė...

Dydis nera taip svarbus. Svarbesnis yra svoris ir pati konstrukcija, kuri lemia kaip ta smugio energija pasiskirsto,bet ir sunki masina gali visa smugio energija perduoti vairuotojui ir liks visiskai sveika, priesingai nei vairuotojas. Smartas yra labai kietas, kad avarijos metu vairuotojo ir keleivio neuzspaustu, o variklio perkelimas i gala uztikrina, kad butu maksimaliai isnaudojamas labai trumpas priekis ir sugertu ta energija. Smugis i sona yra visai kitas reikalas. Jis yra zymiai pavojingesnis, nei smugis i prieki. Jokios plienines konstrukcijos ir oro pagalviu uzuolaidos cia nepadeda. Cia ir naujo vidutinio dydzio automobilio vairuotojas gali neisgyventi jei greitis buvo nemazas. http://www.youtube.c...h?v=k3ygYUYia9I

QUOTE(acuktuvaz @ 2008 12 30, 09:30)
ten totalus kibiras.

Ko jus norit is masinos, kuri sveria 550kg.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo F1y3r: 30 gruodžio 2008 - 08:36
QUOTE(F1y3r @ 2008 12 30, 10:33)
Dydis nera taip svarbus. Svarbesnis yra svoris ir pati konstrukcija, kuri lemia kaip ta smugio energija pasiskirsto,bet ir sunki masina gali visa smugio energija perduoti vairuotojui ir liks visiskai sveika, priesingai nei vairuotojas. Smartas yra labai kietas, kad avarijos metu vairuotojo ir keleivio neuzspaustu, o variklio perkelimas i gala uztikrina, kad butu maksimaliai isnaudojamas labai trumpas priekis ir sugertu ta energija. Smugis i sona yra visai kitas reikalas. Jis yra zymiai pavojingesnis, nei smugis i prieki. Jokios plienines konstrukcijos ir oro pagalviu uzuolaidos cia nepadeda. Cia ir naujo vidutinio dydzio automobilio vairuotojas gali neisgyventi jei greitis buvo nemazas. http://www.youtube.c...h?v=k3ygYUYia9I
Ko jus norit is masinos, kuri sveria 550kg.


geras postas

o šiaip gal ir gerai, kad nėra pas mus tų B1... įvertinant tai, kad atsakomybės jausmas atsiranda tik su metais (kai kam - supylus kelis automobilius, čia geriausiu atveju, kai kam gal visai neatsiranda), tai nesinorėtų gatvėje susitikti šešiolikinių už vairo. man irgi kažkada tiek buvo, prisimenu tą maksimalizmą blush2.gif nors... iš pasisakiusių merginų drąsos galima spręsti, kad mažesnių kibiriukų reikia pradėt bijotis ir vaikų į gatvę neišleist.

nežinau kokiam mieste ruošiasi važinėti, bet teko girdėti, kad mažesniuose miesteliuose populiarus tarp nepilnamečių žinėjimas tėvų mašinom. išsitaško į griovius nemažai, kai kurie ir kitus žmonės sužeidžia. vis tas maksimalizmas ir savo galimybių pervertinimas...

nieko, paaugs - supras lotuliukas.gif nors dabar, žinoma, labai supyks, kad seniai čia pamokslauja. šiaip ko gero kuo mažiau patirties, tuo didesnis asas ir tuo geresnis vairuotojas žmogus ajučiasi (lyg man taip nebūtų buvę drinks_cheers.gif ) o su metais... supranti, kad ne taip jau viską moki - ir kuo toliau, tuo sudėtingesnis dalykas tas vairavimas atrodo
Atsakyti
Butent. 16 metu dar tikrai per anksti i gatves lysti.
Atsakyti
Su tėčio automobiliais po miestą nelakstau,nes momentaliai mentai pričiuptų.Taisyklių stengiuos nepažeidinėt.Tėčio mašina nebent užmiesty,kur mentų nėr važinėju,nes pati planuoju policininke būt ir nenoriu įskaiton patekti,nes mano norai tapt policininke nueitų šuniui ant uodegos... O dėl amžiaus...toli gražu ne viskas priklauso nuo amžiaus,nes kiti ir 16 metų geriau eismo taisykles ir vairuot moka,nei 25,35,45 ar 60 metų žmonės. mirksiukas.gif
Atsakyti
apie tai ir kalbama. tas "moku vairuoti" - labai jaunų ir nepatyrusių vairuotojų šūkis.

beje, gatvėje reikalingas ne tik eismo taisyklių žinojimas ir vadinamasis "mokėjimas vairuoti". čia kalba apie atsakomybės jausmą. jis paaugliams nebūdingas - niekada nebuvo ir nebus kitaip, jį atneša patirtis. ir ne tik vairavimo patirtis.

parašyk, kur su ta tėčio mašina važinėji. žinosim kur saugotis. jaučiu, netrukus ir į savo dievinamą didžiulį automobilį sėsi.

beje, "moku vairuoti" pabandyk pasakyti po 10, 20 metų nuolatinio važiavimo. pamatysi - gėda bus už tai, kad būdama šešiolikinė malalietka sakei, kad moki vairuoti.
Atsakyti
QUOTE(ahaa @ 2008 12 30, 13:46)
apie tai ir kalbama. tas "moku vairuoti" - labai jaunų ir nepatyrusių vairuotojų šūkis.

beje, gatvėje reikalingas ne tik eismo taisyklių žinojimas ir vadinamasis "mokėjimas vairuoti". čia kalba apie atsakomybės jausmą. jis paaugliams nebūdingas - niekada nebuvo ir nebus kitaip, jį atneša patirtis. ir ne tik vairavimo patirtis.

parašyk, kur su ta tėčio mašina važinėji. žinosim kur saugotis. jaučiu, netrukus ir į savo dievinamą didžiulį automobilį sėsi.

beje, "moku vairuoti" pabandyk pasakyti po 10, 20 metų nuolatinio važiavimo. pamatysi - gėda bus už tai, kad būdama šešiolikinė malalietka sakei, kad moki vairuoti.

Nenoriu pyktis,bet mano atsakomybės jausmas toks kokio daug kas neturi.Aš su vaikais jau 3,5 metų dirbu,tad mano atsakomybės jausmas......
Saugokis manęs visur... box.gif
lotuliukas.gif
Atsakyti
na po paskutinio posto tikrai teks tavęs saugotis ir vaikus saugoti lotuliukas.gif na bet tu ne vienintelė tokia, per gerus 10 metų pripratau
Atsakyti
QUOTE(acuktuvaz @ 2008 12 30, 09:30)
Kompektacija svori didina, taciau vistiek mineti japonai neisipaiso i B1. Yra tas minetas aixamas, bet jo kaina nesvietiska, o ir seip, ten totalus kibiras.

Pažįstamų sūnus važinėjo su B1, vairavo Suzuki Swift. Svoris nevisai įsipaišė į duotus rėmus, tai mažino komplektaciją - nuėmė lietus ratlankius ir dar kažką pakeitė (dabar tiksliai nepamenu ką), po to servise svėrė - išėjo sutaupyti devyniasdešimt kilogramų smile.gif
Papildyta:
QUOTE(acuktuvaz @ 2008 12 30, 10:32)
Butent. 16 metu dar tikrai per anksti i gatves lysti.

Nepalaikau nei vienos, nei kitos pusės, bet, mano nuomone, metai - tikrai nėra didžiausias vairavimo kokybės rodiklis smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Justelė: 30 gruodžio 2008 - 14:54

Nepalaikau nei vienos, nei kitos pusės, bet, mano nuomone, metai - tikrai nėra didžiausias vairavimo kokybės rodiklis smile.gif
[/quote]
Metai yra vienas is rodikliu. Juk ir istatymuose numatyta, kad pilnai veiksnus zmogus tampa sulaukes 18.
Atsakyti
Aš kalbėjau apie VAIRAVIMO KOKYBĘ, o ne apie įstatymus smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Justelė: 30 gruodžio 2008 - 14:58
vairavimo kokybė tiesiogiai susijusi su PATIRTIMI (tai, žinoma, nėra tas laikas, kurį teisės guli stalčiuje), nors kol kas mergaitės dar to nesuvokia.

aukščiau išsakyti panelių argumentai ir įrodo mano aukščiau paminėtą JAUNATVIŠKĄ MAKSIMALIZMĄ ir SAVO GEBĖJIMŲ PERVERTINIMĄ.

užsiseivinkit savo dabartinius postus ir perskaitykit po kokių 10 metų biggrin.gif kai buvau jūsų metų, man tėtis panašiai sakydavo - irgi netikėjau tuo
Atsakyti