Įkraunama...
Įkraunama...

Šildymas granulėmis

O Viespatie su viespaciukais, o kur sita spilka gaut? blink.gif Aukstoji matematika man.
Atsakyti
QUOTE(ptashka @ 2012 03 19, 17:12)
O Viespatie su viespaciukais, o kur sita spilka gaut?  blink.gif Aukstoji matematika man.


tai yra paprastas varsciukas jeigu ka smile.gif
Atsakyti
Jei rytoj ziniose isgirsit apie buitine nelaime, kai zmogu uzmuse katilas, zinokit, kad zuvo SM narys ptashka cool.gif
Atsakyti
Ptashka, ta spilka tik skamba ziauriai... net as pati sugebejau pasikeisti smile.gif
Atsakyti
Nežinau, man gal skamba žiauriai, todėl, kad aš nelabai suvokiu, kokiu būdu iki to sraigto patekti? Ranka neįlis, kažkoks kištukas irgi. Nu ką gi, bandau toliau skaityti instrukciją... Akivaizdžiai verstą google translatorium.
Atsakyti
[quote=ptashka,2012 03 19, 20:43]
Labas. Nežinau kokiam mieste gyvenate, bet negi pas jus nėra arti kas turi supratimo
apie gr katilus arba bent apie variklius ir reduktorius, pavaišintumėt kava ir problemos kaip nebuve.
Atsakyti
[quote=tttzenius,2012 03 20, 15:32]
[quote=ptashka,2012 03 19, 20:43]
Labas. Nežinau kokiam mieste gyvenate, bet negi pas jus nėra arti kas turi supratimo
apie gr katilus arba bent apie variklius ir reduktorius, pavaišintumėt kava ir problemos kaip nebuve.
[/quote]

Deja, bet nera.

Siaip tai paskambinau uosviui, papasakojau situacija, uzsirase tos firmos numeri. Nezinau, ka jis jam sake, bet vat meistras jau atvaziavo. Ir isvaziavo parsivezti KUVALDOS, nes be jos sake neiseina kazko nuimti. Hm, o pagal pardaveja as lengvai turejau viska pasidaryti pati.

Siaip tai neuzpykit, Paliukai ir kiti "katilistai", bet man tai kaip pirkejui ir vartotjui dzin giliai, garantinis, negarantinis aptarnavimas. Nusipirkusi daikta as neprivalau mokytis jo isardyti, keisti kazkokiu spilku. Yra parasyta aiskiai "24 menesiu garantija tinkamam katilo veikimui" neissikrstant, kada tas tinkamas veikimas apsiriboja tuo, kad as pati turiu i ji listi. Ok, jei tai mano klaida - atvaziuok, pataisyk, israsyk saskaita ir PAAISKINK. Nes po frazes "tai negarantinis", as labai rimtai svarstau galimybe pasiklausti pas vartotoju teises, ar as viena taip durnai suprantu auksciau pacituota fraze. Klausimas tik, ar jie man nepritartu.

Atsiprasau, issiliejau, bet labai pikta esu ant VIHENDOS ir jos savininko. Ir pasikartosiu: net savo priesui nerekomenduociau su jais tureti jokiu reikalu. Jau vien del to, kaip jie bendrauja, kaip laikosi pazadu ir kuo laiko klienta.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ptashka: 20 kovo 2012 - 16:09
QUOTE(ptashka @ 2012 03 20, 15:55)
Deja, bet nera.

Siaip tai paskambinau uosviui, papasakojau situacija, uzsirase tos firmos numeri. Nezinau, ka jis jam sake, bet vat meistras jau atvaziavo. Ir isvaziavo parsivezti KUVALDOS, nes be jos sake neiseina kazko nuimti. Hm, o pagal pardaveja as lengvai turejau viska pasidaryti pati.

Siaip tai neuzpykit, Paliukai ir kiti "katilistai", bet man tai kaip pirkejui ir vartotjui dzin giliai, garantinis, negarantinis aptarnavimas. Nusipirkusi daikta as neprivalau mokytis jo isardyti, keisti kazkokiu spilku. Yra parasyta aiskiai "24 menesiu garantija tinkamam katilo veikimui" neissikrstant, kada tas tinkamas veikimas apsiriboja tuo, kad as pati turiu i ji listi. Ok, jei tai mano klaida - atvaziuok, pataisyk, israsyk saskaita ir PAAISKINK. Nes po frazes "tai negarantinis", as labai rimtai svarstau galimybe pasiklausti pas vartotoju teises, ar as viena taip durnai suprantu auksciau pacituota fraze. Klausimas tik, ar jie man nepritartu.

Atsiprasau, issiliejau, bet labai pikta esu ant VIHENDOS ir jos savininko. Ir pasikartosiu: net savo priesui nerekomenduociau su jais tureti jokiu reikalu. Jau vien del to, kaip jie bendrauja, kaip laikosi pazadu ir kuo laiko klienta.


Neįsižeiskit, tikrai nežinau konkrečiai Jūsų situacijos, bet jei problema tik "nulaužta špilka", tai pateiksiu pavyzdį: nusipirkot MERSĄ už 200 kLt ir bevažiuojant į duobę prakirtot padangą, sulankstėt ratlankį... Irgi kaltas bus pardavėjas???
P.S. Kitas klausimas, kaip pardavėjas bendrauja su klientu (net jei tas ir yra neteisus).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo silainiai: 20 kovo 2012 - 16:12
QUOTE(silainiai @ 2012 03 20, 16:10)
Neįsižeiskit, tikrai nežinau konkrečiai Jūsų situacijos, bet jei problema  tik "nulaužta špilka", tai pateiksiu pavyzdį: nusipirkot MERSĄ už 200 kLt ir bevažiuojant į duobę prakirtot padangą, sulankstėt ratlankį... Irgi kaltas bus pardavėjas???


As nezinau, ar problema tik spilka. Bet nulauzus ratlanki as kreipsiuosi i servisa, kur man mersa suremontuos ir as sumokesiu, nes tai mano klaida. Nes pati as nemoku ir net nenoriu ismokti, nes dirbantys servise nemoka to, ka dirbu as, tai yra skirtingos profesijos.

O dabar isivaizduokit, kad jus nusipirkot leptopa, nieko apie juos nenusimanot ir del patekusio i vidu skyscio, jis sugedo. O servise jums pasakys: PASISKAITYK GARANTIJA, cia negarantinis aptarnavimas ir KLIENTAS TAI TURI PADARYTI PATS.

Dar kitas klausimas: o jei darydama nemoksiskai pati as ka nors sulauzysiu, tai man dvigubai tuomet bus nebe garantinis aptarnavimas? Puiki logika.

Tai i ka man daugiau kreiptis, jei ne i pardavejus?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ptashka: 20 kovo 2012 - 16:15
QUOTE(ptashka @ 2012 03 20, 16:12)
As nezinau, ar problema tik spilka. Bet nulauzus ratlanki as kreipsiuosi i servisa, kur man mersa suremontuos ir as sumokesiu. Nes pati as nemoku ir net nenoriu ismokti, nes dirbantys servise nemoka to, ka dirbu as, tai yra skirtingos profesijos.

Tai i ka man daugiau kreiptis, jei ne i pardavejus?


Jei savas vyras "menininkas" ar jo visai nėra, tada lieka kreiptis į kaimyną... biggrin.gif
Nepykit, Jums dabar ne iki bajeriu... drinks_cheers.gif
Pats keičiau "špilką" jau kokį 3 kartus, nieko sudėtingo vyriškiui prie technikos ten nėra.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo silainiai: 20 kovo 2012 - 16:16
QUOTE(silainiai @ 2012 03 20, 16:14)
Jei savas vyras "menininkas" ar jo visai nėra, tada lieka kreiptis į kaimyną...  biggrin.gif
Nepykit, Jums dabar ne iki bajeriu...  drinks_cheers.gif


Vyras yra ir ne menininkas, bet taip sutapo, kad butent sia ziema jis yra labai toli ir as visa laika sedejau ant adatu, nes tas katilas jau pirma savaite sustojo veikti (jau pasakojausi).

O kodel as turiu kreiptis ir kankinti kaimyna, kai man pardave igalioti ATSTOVAI, kurie ir turi suteikti servisa?

Sveikas humoras yra gerai ir as ji suprantu, tai kad viskas ok.
Papildyta:
QUOTE(silainiai @ 2012 03 20, 16:14)
Pats keičiau "špilką" jau kokį 3 kartus, nieko sudėtingo vyriškiui prie technikos ten nėra.


Butent. Tikiu, akd ir bent karta maciusiai, kaip tai daroma moteriskei sudetingo ir kosmisko nieko nera. Dabar gi man tas terminas spilka yra tas pats, kas jum kokie astronominiai ar aukstosios matematikos terminai (jei butent ta baiget, busiu nepataikiusi su palyginimu smile.gif)

Dar gi palyginimui, kai jau pasakojausi, kaip katile nukrito spaudimas - tuoj pat paskambinau santechnika montavusiai firmai. Ir neisgirdau NEI VIENO mekenimo, buuuu, meee, negarantinis, nevaziuojam, neturim, nezinom. Atsiprase, kad butent ta diena meistrai visi uzimti, o rytoj ryte problema jau buvo isspresta (taip, buvo siek tiek atsilaisvines vienas ventilis, kurio pati net nemaciau).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ptashka: 20 kovo 2012 - 16:22
QUOTE(ptashka @ 2012 03 20, 16:18)
Vyras yra ir ne menininkas, bet taip sutapo, kad butent sia ziema jis yra labai toli ir as visa laika sedejau ant adatu, nes tas katilas jau pirma savaite sustojo veikti (jau pasakojausi).

O kodel as turiu kreiptis ir kankinti kaimyna, kai man pardave igalioti ATSTOVAI, kurie ir turi suteikti servisa?

Sveikas humoras yra gerai ir as ji suprantu, tai kad viskas ok.
Papildyta:
Butent. Tikiu, akd ir bent karta maciusiai, kaip tai daroma moteriskei sudetingo ir kosmisko nieko nera. Dabar gi man tas terminas spilka yra tas pats, kas jum kokie astronominiai ar aukstosios matematikos terminai (jei butent ta baiget, busiu nepataikiusi su palyginimu smile.gif)


Pilnai sutinku, kad pardavėjas TURI REAGUOTI į kliento signalą ir tik išsiaiškinęs gedimo priežastį bei ją pašalinęs gali Jums išrašyti sąskaitą už negarantinį katilo remontą. O atsikalbinėti ir pasiūlyti susiremontuoti pačiam, jei klientas sutinka apmokėti, pardavėjui tiesiog nerimta.
Atsakyti