daug pricitavau, bet perskaičius visą diskusija iki galo supratau., kad beprasmiška kažką čia įrodinėti., parašysiu tik kelis atsakymus ir tęskime čią temą apie tai apie ką ji ir yra.
Niekas šaltinių nenurodys, nes kiekviena kompanija turi savo patentuotas formules ir ,,visagaliam'' google to nerasite.
tikrai juokinga
ką beparašys gi vistiek netiks. jei sakoma, kad yra tai sakopt, kon kretinkit, jei parašo konkretš, sakot, kad čia š... salonas
niekas nesiginčyja, kad nėra
taip, taip, konsultantės ir prijaučiančios čia viską tik meluoja, o va visos kitos tai teisios. Tikrai klausykit jų, nes jos apie MK išmano viską!
Nu kaip Čia pasakius.... ar grįžtumėte dar kartą [pirkti produkto, jei Jums netiktų, bet pardavėjas būtų labai psichologiškai pasikaustes, fantastiškai aptarnauti irpan. Sutinku, kad tai gali būti sprendimo paskatinimas, pirmas pirkimas, bet tikrai ne k;liento grįžimo priežastis. Lojalumas atsiranda tik iš pasirinkto produkto ar prekės tinkamumo.
Ar aš antrą kart pirksiu tą patį automobilį, jei jis man nepatiko, bet salonas labai geras?.... tas pats ir su kosmetika...
Ateikite į konsultraciją ir pabandysite, kam pirkti katę maiše.
Nu čia tai liuks, vos perkam įvairią kosmetiką, bet jei yra galimybė pabandyti tai kodėl gi ne,