QUOTE(oldas @ 2012 03 13, 22:26)
Kiekviena prekė ir prekyviete orientuota į savo pirkėju grupę.Na nėra pirkėjas
visiškai bukas ir puikiai supranta kad naujas BMW iš salono geriau už supuvusi Opeli
briliantas geriau už Svarovskio kristalus,natūrali medvilnė geriau už poliesterį. Bet jeigu jus atidarysite Kalvarijų turgavietėje kioską su originaliais Roberto Cavalli ir
Versace gaminiais tai gretimoje Humanoje pirkėju bus žymiai daugiau.
Gera kokybė
negali būti pigi tai puikiai žino turgaviečiu ir Humanu pirkėjai o ieškantis aukštos kokybės ne važiuoja į Gariūnus. Sabalų kailiai aišku geriau už sena striukę bet Didžiasalyje nėra kailiu salono.
Šiuolaikinis pirkėjas labai normalus ir pragmatiškas.
Na kam pirkti brangu rūbą ar batus? Taip jie labai kokybiški ir ilgai tarnaus bet jau sekančiais metais tai atrodys nemadinga seniena kaip atsitiko savo laiku su vyriškais
raudonais švarkais.Tai nuostabus laikas įvairiu rankdarbiu kūrėjams ir pardavėjams.
Pirkėjas nori pigiu ir originaliu megztuku,rankinuku,auskarėliu ir t.t.
Jis nori būti visada madingas,originalus už prieinama kaina todėl perka daugiau ir dažniau.Gamintojas turi orientuotis į pirkėjo norą nes paklausa formuoja pasiūlą o ne atvirkščiai.
kažkaip čia tokie argumentai nuėjo į pievas ir beto visai manęs neįtikino.
niekas negali išmanyti visko ir visų prekių
o į tas jūsų griežtai apibrėžtas "pirkėjų grupes" natūraliai ir neišvengiamai papuola ir žmonės visai iš kitų "grupių".
. tuo ir naudojasi neprofesionalai (blogaja prasme), sukčiai ir chaltūrščikai. ir ypač tada, kai prekė yra paklausi. bobutė samdanti meistrą rozetei suremontuot ar taburetei pagamint tikrai nieko tame nesigaudo, bet žino kaip užaugint didelius svogūnus ar numegzti patogų megztuką. arba tarkim žmogus pirkdamas mašiną gal ir išmano ką perka, bet tas pats žmogus galbūt neišmano pirkdamas vaistus, drabužį vaikui ar dažus namo sienai. o tikroji prekės ar paslaugos kokybė dažniausiai pasimato tik pavartojus, o ne perkant. iš to ir kaupiasi mūsų patirtis bei supratimas apie daiktus ir paslaugas.
o aš tik norėjau pasakyt, nepainiokim komercinės sėkmės ir profesionalumo, ne viskas kas profesionalu yra komerciškai sėkminga ir ne viskas kas komerciškai sėkminga yra profesionalu. kas manau ir taip akivaizdu, nes pavyzdžių apstu bet kurioj srity..
paskutinis jūsų sakinys, ar norite pasakyti, kad pasaulyje egzistuoja tik tie dalykai, kurie turi paklausą?