QUOTE(trr @ 2012 10 25, 20:00)
žinoma atsimenu
žiūriu, nors motyvai ir technikos tie patys, bet darbai vis sudėtingėja ir gerėja
, mažėja susikaustymo, daugėja dinamikos, išraiškingumo etc.
pirmojo gražios spalvos, ir tos laisvos formos šaknys labai gerai atrodo. antrame irgi puiki dinamika ir emocionalumas, tik vienas minusėlis, krenta į akis viršuje esančio kitos spalvos gabalėlio ta vertikali linija - labai pernelyg griežta ir tiesi, reikėjo ją sušvelninti ir kažkaip banguoti, šiek tiek maskuoti raukšlėse, kaip ir horizontalioji to lopo kraštinė, ji žymiai gražiau integruota. ir bažnyčios bokštai, nelabai išlaikytas vertikalumas, lyg tai svyra vienas į kitą, čia gal išsigaubė stovintis paveikslas? beje, ant ko klijuojat visa tai, ant kartono ar ant medžio plokštės kokios? gal jau klausiau, nepamenu..
Na va, pagaliau smagu sulaukti kritikos, nes visi pasako "grazu, labai grazu ir t.t.", o pakritikuoti niekas nekritikuoja
Taip, zinau, vaizdeli gadina tas odos lopelis. Pritrukau tos pacios odos...
Siaip gyvai jis taip nekrinta i akis kaip nuotraukoje. Nezinau, gal dar ka sugalvosiu kaip cia uzmaskavus, gal ant virsaus uzklijuosiu ka.
O del baznucios, tai ji pati daryta gal pries kokius 4 metus is nuotraukos. Na toje nuotraukoje is zemai fotografuota, tad perspektyvoje tie bokstai tokie atrodo kylantys ir siaurejantys, bandziau tai perteikti paveiksle, bet... nesigavo...
Na kolkas kitokiu techniku nelabai moku ir ismanau, tad stengiuosi sita gerai ivaldyti. Palyginus kokie buvo pirmieji mano paveikslai, tai beveik geda, kad juos viesai rodziau
Visus paveikslus darau be remu, tai ir parodos pavadinimas bus "be remu", tai tures ir perkeltine prasme ir realia tiesiogine
Tai dabar mano ieskojimai paveiksluose ir yra sitoj vietoj - kaip kuo israiskingiau leisti paveikslui ir fantazijai "islipti" is remo