sveiki, nezinau, ar i sia tema pataikiau, bet reikalingas teisininko patarimas del atleidimo is darbo. kai vyksta imones restrukturizacija ir mazinamas etatu skaicius, kaip yra su atleidimu? sakykime, dirbu vilniuje, ir etatu skaicius yra mazinamas, man pasiuloma vieta klaipedoje. as atsisakau (del savaime suprantamu priezasciu - tolimos darvo vietos). kaip yra siuo atveju? mane gali atleisti, jei nesutinku? ar kompensacijos priklauso? auginu vaika iki 3 metu (ne viena, taciau vaikas iki 3 metu, didesnes garantijos, kaip suprantu, priklauso?). lauksiu ziniu ir is anksto dekoju
QUOTE(*leila* @ 2013 03 18, 14:24)
Laba diena,noriu patarimo.Turejau parduotuve-komisa,bet jau keli metai nebedirbu sioje srityje.Atsirado kliente,kuri beveik pries 4 metus buvo palikusi preke.Esme ta,kad prekes pardavimo iraso senuose dok.neradau,gali buti kad ji likusi neparduota,bet negaliu isitikint,nes tokiu neatsiradusiu daiktu savininku buvo daugiau,todel kuri laika prekes laikiau namu rusyje,o veliau isvezem i pazystamo garaza,bet jo nera LT,o ta garaza jau pardave ir greiciausiai,kad naujas savininkas tuos daiktus ismete,neturiu jokiu kontaktu.Kaip issprest situacija?Komiso sutarty nebuvo irasytas komiso sutarties galiojimo terminas ir nebuvo numatyta perkainavimas ar nuvertejimas,procentai uz saugojima.Bet kiek zinau,nebutinai viskas turi buti itraukta i punktus,nes galima remtis kodeksu.Teiravausi kituose komisuose,tai daugumoj atveju preke butu utilizuota ar perkainuota + dar saugojimo % ir gayutusi,kad jau klientas nieko negali reikalauti.Jei atsakyti negalit,gal bent zinote kur kreiptis tokios info?
O sunku paskambinti jeigu užsidarote? Juk sutartyje sudarant užsirašote tel. nr. Gal žmogus ilgai ieškojo kur jūs dingote? Taip pat reikėjo registruotu laišku pranešti kad pasiimtų prekes. Jei jūs to nepadarėte, joks teismas nebus jūsų pusėje. Uždarinėjau pati parduotuvę. Tai reikėjo su visais atsiskaityti. Viena firma iki šiol nepasiima stovų. Bet turiu juos saugoti. Gerai kad priminėte tokį atveją. Reiks parašyti registruotą laišką kad nebesaugosiu jų daigtų.
Taip kad teks atiduoti pinigus jei neturite prekės gražinti.
Pagalvojau, nešu ir aš į komisą vaikų gerus rūbus, kurie kainuoja dar nemažai. Kasdien netikrinu ar dar neužsidariusi parduotuvė. Būtų siurprizas, jei rasčiau uždarytą.
QUOTE(Minutėlė @ 2013 03 20, 10:13)
O sunku paskambinti jeigu užsidarote? Juk sutartyje sudarant užsirašote tel. nr. Gal žmogus ilgai ieškojo kur jūs dingote?
Pagalvojau, nešu ir aš į komisą vaikų gerus rūbus, kurie kainuoja dar nemažai. Kasdien netikrinu ar dar neužsidariusi parduotuvė. Būtų siurprizas, jei rasčiau uždarytą.
Pagalvojau, nešu ir aš į komisą vaikų gerus rūbus, kurie kainuoja dar nemažai. Kasdien netikrinu ar dar neužsidariusi parduotuvė. Būtų siurprizas, jei rasčiau uždarytą.
Paskambint nesunku,visiems skambinome,o kas buvo nepasiekiami,siunciau sms,bet to tai neivyko per men.daikta paliko vasara,mes issikelelem vasario men ir iskart veiklos nenutraukem dar gerus metus dirbome kitoje vietoje.Bet pasikeite aplinkybes ir veikla nutraukiau.Esme juk tame,kad jei dabar mane rado po beveik 4 metu,tai gal galejo anksciau pasirupint?nes mano buvusiose darbo vietose ir dave mano tel.kontaktus,be to ir ant sutarties yra mano tel.nr.jis beja nepasikeites.Ar sisivaizduojat,kad tukstancius turejau moket,kad beveik po 4 kazkas teiktusi ateit atsiimt preke?
QUOTE(*leila* @ 2013 03 20, 10:38)
Paskambint nesunku,visiems skambinome,o kas buvo nepasiekiami,siunciau sms,bet to tai neivyko per men.daikta paliko vasara,mes issikelelem vasario men ir iskart veiklos nenutraukem dar gerus metus dirbome kitoje vietoje.Bet pasikeite aplinkybes ir veikla nutraukiau.Esme juk tame,kad jei dabar mane rado po beveik 4 metu,tai gal galejo anksciau pasirupint?nes mano buvusiose darbo vietose ir dave mano tel.kontaktus,be to ir ant sutarties yra mano tel.nr.jis beja nepasikeites.Ar sisivaizduojat,kad tukstancius turejau moket,kad beveik po 4 kazkas teiktusi ateit atsiimt preke?
Aš suprantu. Bet toks tas verslas ir yra. Viskas turi būti apgalvota ir paskaičiuota net ir iki registruotų laiškų.
QUOTE(Minutėlė @ 2013 03 20, 10:41)
Aš suprantu. Bet toks tas verslas ir yra. Viskas turi būti apgalvota ir paskaičiuota net ir iki registruotų laiškų.
Taip,bet sutarty kliento adreso nereikalaujama,tai kur ta reg.laiska siust?Jus ziurit is kliento puses?O mano,kaip pardavejo teises pamirstat,nes uz saugojima taip pat reik moket,as neisipareigoju su tuo daiktu "apsizenyt"ir 4 metai manau nemazas laiko tarpas pasirupint savo daiktais? Uztai ir klausiu patarimo,kad gal kas zino kokie yra terminai pagal CK?Kaip reiktu teisingai issprest susidariusia situacija?
QUOTE(*leila* @ 2013 03 20, 12:37)
Taip,bet sutarty kliento adreso nereikalaujama,tai kur ta reg.laiska siust?Jus ziurit is kliento puses?O mano,kaip pardavejo teises pamirstat,nes uz saugojima taip pat reik moket,as neisipareigoju su tuo daiktu "apsizenyt"ir 4 metai manau nemazas laiko tarpas pasirupint savo daiktais? Uztai ir klausiu patarimo,kad gal kas zino kokie yra terminai pagal CK?Kaip reiktu teisingai issprest susidariusia situacija?
Aukščiau keliais postais rašiau kad aš ir pati kaip pardavėja uždarinėjau parduotuvę. Ir žinau kaip yra.
O tai niekas sudarinėdamas sutartis nereikalauja adreso? Gaila neturiu antro egzemplioriaus komiso. Įdomu pasidarė. Reiks nuvykus pasiteirauti jų kaip būtų, jei jie užsidarytų.
Sveiki visi,
Gal kam pades sitas skundas, PRASOM PASKAITYTI LABAI NAUDINGA INFORMACIJA TUO KLAUSIMU.
4D-2011/4-476
PAŽYMA DĖL SKUNDO PRIEŠ KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĘ
I. SKUNDO ESMĖ
1. Seimo kontrolierius gavo X (arba toliau - pareiškėja) skundą dėl Kauno miesto savivaldybės (arba toliau - Savivaldybė) administracijos pareigūnų veiksmų, sprendžiant piniginės socialinės paramos skyrimo jai klausimą.
Pareiškėja skunde nurodė, kad:
- 2011-05-02 kreipėsi į Kauno miesto Šilainių seniūniją dėl piniginės socialinės paramos skyrimo, tačiau jai buvo paaiškinta, kad, norėdama gauti piniginę socialinę paramą, turės dirbti visuomenei naudingus darbus, o nesutikus atlikti šių darbų - parama bus teikiama maisto produktais iš Iki" ir Ikiuko" parduotuvių;
- turėdama viešojo administravimo bakalaurą, pagal kurį turėčiau dirbti tarptautinėse organizacijose ar valstybės tarnyboje, turiu eiti šluoti gatvių" (taip skunde; citatų kalba netaisyta);
Pareiškėja prašo Seimo kontrolieriaus išaiškinti ar tokia situacija nepažeidžia jos orumo.
II. TYRIMAS IR IŠVADOS
Tirdamas pareiškėjos skundą, Seimo kontrolierius kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę, prašydamas pateikti išsamią informaciją apie socialinės paramos skyrimo pareiškėjai klausimo sprendimą bei pateikti paaiškinimą dėl jos skunde nurodytų aplinkybių.
Tyrimui reikšmingos aplinkybės
2. Iš Savivaldybės ir pareiškėjos pateiktos informacijos bei dokumentų nustatyta, kad pareiškėja 2011 m. gegužės 2 d. pateikė prašymą-paraišką piniginei socialinei paramai gauti. Kreipimosi metu ji turėjo užpildyti sutikimą dėl visuomenei naudingų darbų atlikimo". Pareiškėja, pildydama sutikimą pažymėjo: Aš, X, nesutinku atlikti visuomenei naudingus darbus, esu informuota, kad atsisakius atlikti Visuomenei naudingus darbus socialinė pašalpa bus teikiama nepinigine forma".
Tyrimui reikšmingos teisės aktų nuostatos
3. Lietuvos Respublikos 2006 m. lapkričio 21d. (Nr. X-916) priimtame piniginės socialinės paramos nepasiturinčioms šeimoms ir vieniems gyvenantiems asmenims įstatymo (toliau - Įstatymas), 21 straipsnyje buvo nustatyta, kad socialinė pašalpa gali būti teikiama:
1) pinigais;
2) nepinigine forma (maisto produktais, drabužiais ir kitomis reikalingomis prekėmis, kortelėmis, skirtomis pirkti maisto parduotuvėse, maitinimo talonais, apmokant vaikų maitinimo išlaidas mokyklose ar dienos centruose ir kt.).
Įstatymo 24 straipsnio 1 dalies 5 punktas - piniginę socialinę paramą gaunanti šeima ir vienas gyvenantis asmuo privalo: <...> dalyvauti savivaldybės administracijos pagal Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytą tvarką organizuojamose visuomenei naudinguose darbuose.
Įstatymo 22 straipsnis - savivaldybės administracija, teikdama piniginę socialinę paramą, privalo:
1) socialinę pašalpą teikti nepinigine forma savivaldybės tarybos nustatyta tvarka socialinės rizikos šeimoms ar asmenims ir tais atvejais, kai bent vienas šeimos narys ar vienas gyvenantis asmuo nevykdo šio įstatymo 24 straipsnio 1 dalies 5 punkte nustatytų pareigų (dalyvauti savivaldybės administracijos pagal Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytą tvarką organizuojamose visuomenei naudinguose darbuose;
4. Pagal 2011-12-01 (Nr. XI-1772) naujai priimto Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo, (kuris įsigalios 2012-01-01), 23 straipsnio 2 dalį -Savivaldybės administracija, teikdama piniginę socialinę paramą, turi teisę:
1) darbingus nedirbančius ar nesimokančius darbingo amžiaus asmenis, gaunančius piniginę socialinę paramą bendra šio įstatymo nustatyta tvarka ilgiau kaip 6 mėnesius arba gaunančius piniginę socialinę paramą, nustatytą šio straipsnio 3 ir (ar) 4 dalyse, ir nedalyvaujančius aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse, Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka pasitelkti visuomenei naudingai veiklai atlikti.
5. Siekiant skatinti gyventojų iniciatyvumą ir pilietiškumą, jų dalyvavimą bendruomenės veikloje, Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003-12-16 įsakymu Nr. A1-203 patvirtinta Telkimo visuomenei naudingiems darbams tvarka (toliau - toliau Tvarka).
Tvarkos 2 punkte nustatyta: visuomenei naudingi darbai - telktinės neapmokamos nedidelės visuomeninės paslaugos, kurias savivaldybės teritorijoje gyventojai atlieka bendruomenės labui. Šių darbų sąrašus, atsižvelgus į bendruomenės poreikius tvirtina savivaldybės institucija."
6. Kauno miesto savivaldybės tarybos 2009-07-16 sprendimu Nr. T-412 patvirtintame <..> Gyventojų telkimo visuomenei naudingiems darbams tvarkos apraše nustatyta: jei asmuo atsisako atlikti visuomenei naudingus darbus arba be pateisinamos priežasties neatvyksta į visuomenei naudingų darbų organizavimo vietą, tais kalendoriniais metais piniginė socialinė parama jam teikiama tik paslaugomis.
Išvados
7. Atsižvelgus į faktines aplinkybes ir į nurodytą teisinį reguliavimą konstatuotina, kad Savivaldybė turėjo teisę pareiškėjai neskirti piniginės socialinės paramos, kadangi ji atsisakė atlikti visuomenei naudingus darbus.
Tačiau atkreiptinas dėmesys į tai, kad nebuvo ir iki šiol nėra priimtas teisės aktas, kurio nustatoma asmenų pasitelkimo visuomenei naudingiems darbams (veiklai atlikti tvarka. Pastebėtina, kad Tvarka nebuvo ir nėra skirta Piniginės socialinės paramos nepasiturintiem gyventojams įstatymui
įgyvendinti ir ja reglamentuojami ne tie santykiai, kurių reglamentavimo poreikis kyla iš minėto įstatymo.
Atsižvelgiant į tai, Vyriausybei siūlytina imtis priemonių, kad neatidėliojant būtų patvirtinta tvarka, pagal kurią asmenys pasitelkiami visuomenei naudingai veiklai atlikti.
Atsižvelgiant į visa tai, X skundas pripažintinas pagrįstu.
III. SEIMO KONTROLIERIAUS SPRENDIMAS
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo 22 straipsnio 1 dalimi, Seimo kontrolierius nusprendžia X skundą dėl Kauno miesto savivaldybės pareigūnų veiksmų, pripažinti pagrįstu
IV. SEIMO KONTROLIERIAUS REKOMENDACIJOS
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo 19 straipsnio nuostatomis, Seimo kontrolierius rekomenduoja Vyriausybei imtis priemonių, kad būtų patvirtinta tvarka, pagal kurią asmenys pasitelkiami visuomenei naudingai veiklai atlikti.
Seimo kontrolierius Augustinas Normantas
Paskutinis atnaujinimas: 2012-04-04 14:41:49
Papildyta:
Taip pat esu besimokantis dieniniu studiju studentas ir mane nori siusti dirbti visuomenei naudinga darba. Taciau neuzkibkite ant kabliuko! jie remiasi niekuom! Jei jums taip bus siulau nusiusti laiska registruota uzduoti siuos klausimus.
1. Pagal kokį oficialų dokumentą ar teisės aktą yra ribojama teisė i mokslą?
2. Kokiuose teisės aktuose yra reglamentuojama, kad dieninėse studijose besimokantis asmuo turi eiti atidirbti už socialinę pašalpą (350Lt) ?
arba tiesiog kreiptis i seimo kontrolierius kad issprestu sia nesamone.
Gal kam pades sitas skundas, PRASOM PASKAITYTI LABAI NAUDINGA INFORMACIJA TUO KLAUSIMU.
4D-2011/4-476
PAŽYMA DĖL SKUNDO PRIEŠ KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĘ
I. SKUNDO ESMĖ
1. Seimo kontrolierius gavo X (arba toliau - pareiškėja) skundą dėl Kauno miesto savivaldybės (arba toliau - Savivaldybė) administracijos pareigūnų veiksmų, sprendžiant piniginės socialinės paramos skyrimo jai klausimą.
Pareiškėja skunde nurodė, kad:
- 2011-05-02 kreipėsi į Kauno miesto Šilainių seniūniją dėl piniginės socialinės paramos skyrimo, tačiau jai buvo paaiškinta, kad, norėdama gauti piniginę socialinę paramą, turės dirbti visuomenei naudingus darbus, o nesutikus atlikti šių darbų - parama bus teikiama maisto produktais iš Iki" ir Ikiuko" parduotuvių;
- turėdama viešojo administravimo bakalaurą, pagal kurį turėčiau dirbti tarptautinėse organizacijose ar valstybės tarnyboje, turiu eiti šluoti gatvių" (taip skunde; citatų kalba netaisyta);
Pareiškėja prašo Seimo kontrolieriaus išaiškinti ar tokia situacija nepažeidžia jos orumo.
II. TYRIMAS IR IŠVADOS
Tirdamas pareiškėjos skundą, Seimo kontrolierius kreipėsi į Kauno miesto savivaldybę, prašydamas pateikti išsamią informaciją apie socialinės paramos skyrimo pareiškėjai klausimo sprendimą bei pateikti paaiškinimą dėl jos skunde nurodytų aplinkybių.
Tyrimui reikšmingos aplinkybės
2. Iš Savivaldybės ir pareiškėjos pateiktos informacijos bei dokumentų nustatyta, kad pareiškėja 2011 m. gegužės 2 d. pateikė prašymą-paraišką piniginei socialinei paramai gauti. Kreipimosi metu ji turėjo užpildyti sutikimą dėl visuomenei naudingų darbų atlikimo". Pareiškėja, pildydama sutikimą pažymėjo: Aš, X, nesutinku atlikti visuomenei naudingus darbus, esu informuota, kad atsisakius atlikti Visuomenei naudingus darbus socialinė pašalpa bus teikiama nepinigine forma".
Tyrimui reikšmingos teisės aktų nuostatos
3. Lietuvos Respublikos 2006 m. lapkričio 21d. (Nr. X-916) priimtame piniginės socialinės paramos nepasiturinčioms šeimoms ir vieniems gyvenantiems asmenims įstatymo (toliau - Įstatymas), 21 straipsnyje buvo nustatyta, kad socialinė pašalpa gali būti teikiama:
1) pinigais;
2) nepinigine forma (maisto produktais, drabužiais ir kitomis reikalingomis prekėmis, kortelėmis, skirtomis pirkti maisto parduotuvėse, maitinimo talonais, apmokant vaikų maitinimo išlaidas mokyklose ar dienos centruose ir kt.).
Įstatymo 24 straipsnio 1 dalies 5 punktas - piniginę socialinę paramą gaunanti šeima ir vienas gyvenantis asmuo privalo: <...> dalyvauti savivaldybės administracijos pagal Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytą tvarką organizuojamose visuomenei naudinguose darbuose.
Įstatymo 22 straipsnis - savivaldybės administracija, teikdama piniginę socialinę paramą, privalo:
1) socialinę pašalpą teikti nepinigine forma savivaldybės tarybos nustatyta tvarka socialinės rizikos šeimoms ar asmenims ir tais atvejais, kai bent vienas šeimos narys ar vienas gyvenantis asmuo nevykdo šio įstatymo 24 straipsnio 1 dalies 5 punkte nustatytų pareigų (dalyvauti savivaldybės administracijos pagal Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytą tvarką organizuojamose visuomenei naudinguose darbuose;
4. Pagal 2011-12-01 (Nr. XI-1772) naujai priimto Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo, (kuris įsigalios 2012-01-01), 23 straipsnio 2 dalį -Savivaldybės administracija, teikdama piniginę socialinę paramą, turi teisę:
1) darbingus nedirbančius ar nesimokančius darbingo amžiaus asmenis, gaunančius piniginę socialinę paramą bendra šio įstatymo nustatyta tvarka ilgiau kaip 6 mėnesius arba gaunančius piniginę socialinę paramą, nustatytą šio straipsnio 3 ir (ar) 4 dalyse, ir nedalyvaujančius aktyvios darbo rinkos politikos priemonėse, Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka pasitelkti visuomenei naudingai veiklai atlikti.
5. Siekiant skatinti gyventojų iniciatyvumą ir pilietiškumą, jų dalyvavimą bendruomenės veikloje, Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003-12-16 įsakymu Nr. A1-203 patvirtinta Telkimo visuomenei naudingiems darbams tvarka (toliau - toliau Tvarka).
Tvarkos 2 punkte nustatyta: visuomenei naudingi darbai - telktinės neapmokamos nedidelės visuomeninės paslaugos, kurias savivaldybės teritorijoje gyventojai atlieka bendruomenės labui. Šių darbų sąrašus, atsižvelgus į bendruomenės poreikius tvirtina savivaldybės institucija."
6. Kauno miesto savivaldybės tarybos 2009-07-16 sprendimu Nr. T-412 patvirtintame <..> Gyventojų telkimo visuomenei naudingiems darbams tvarkos apraše nustatyta: jei asmuo atsisako atlikti visuomenei naudingus darbus arba be pateisinamos priežasties neatvyksta į visuomenei naudingų darbų organizavimo vietą, tais kalendoriniais metais piniginė socialinė parama jam teikiama tik paslaugomis.
Išvados
7. Atsižvelgus į faktines aplinkybes ir į nurodytą teisinį reguliavimą konstatuotina, kad Savivaldybė turėjo teisę pareiškėjai neskirti piniginės socialinės paramos, kadangi ji atsisakė atlikti visuomenei naudingus darbus.
Tačiau atkreiptinas dėmesys į tai, kad nebuvo ir iki šiol nėra priimtas teisės aktas, kurio nustatoma asmenų pasitelkimo visuomenei naudingiems darbams (veiklai atlikti tvarka. Pastebėtina, kad Tvarka nebuvo ir nėra skirta Piniginės socialinės paramos nepasiturintiem gyventojams įstatymui
įgyvendinti ir ja reglamentuojami ne tie santykiai, kurių reglamentavimo poreikis kyla iš minėto įstatymo.
Atsižvelgiant į tai, Vyriausybei siūlytina imtis priemonių, kad neatidėliojant būtų patvirtinta tvarka, pagal kurią asmenys pasitelkiami visuomenei naudingai veiklai atlikti.
Atsižvelgiant į visa tai, X skundas pripažintinas pagrįstu.
III. SEIMO KONTROLIERIAUS SPRENDIMAS
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo 22 straipsnio 1 dalimi, Seimo kontrolierius nusprendžia X skundą dėl Kauno miesto savivaldybės pareigūnų veiksmų, pripažinti pagrįstu
IV. SEIMO KONTROLIERIAUS REKOMENDACIJOS
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo 19 straipsnio nuostatomis, Seimo kontrolierius rekomenduoja Vyriausybei imtis priemonių, kad būtų patvirtinta tvarka, pagal kurią asmenys pasitelkiami visuomenei naudingai veiklai atlikti.
Seimo kontrolierius Augustinas Normantas
Paskutinis atnaujinimas: 2012-04-04 14:41:49
Papildyta:
Taip pat esu besimokantis dieniniu studiju studentas ir mane nori siusti dirbti visuomenei naudinga darba. Taciau neuzkibkite ant kabliuko! jie remiasi niekuom! Jei jums taip bus siulau nusiusti laiska registruota uzduoti siuos klausimus.
1. Pagal kokį oficialų dokumentą ar teisės aktą yra ribojama teisė i mokslą?
2. Kokiuose teisės aktuose yra reglamentuojama, kad dieninėse studijose besimokantis asmuo turi eiti atidirbti už socialinę pašalpą (350Lt) ?
arba tiesiog kreiptis i seimo kontrolierius kad issprestu sia nesamone.
QUOTE(dzekis1 @ 2013 04 03, 20:28)
Sveiki visi,
1. Pagal kokį oficialų dokumentą ar teisės aktą yra ribojama teisė i mokslą?
2. Kokiuose teisės aktuose yra reglamentuojama, kad dieninėse studijose besimokantis asmuo turi eiti atidirbti už socialinę pašalpą (350Lt) ?
arba tiesiog kreiptis i seimo kontrolierius kad issprestu sia nesamone.
1. Pagal kokį oficialų dokumentą ar teisės aktą yra ribojama teisė i mokslą?
2. Kokiuose teisės aktuose yra reglamentuojama, kad dieninėse studijose besimokantis asmuo turi eiti atidirbti už socialinę pašalpą (350Lt) ?
arba tiesiog kreiptis i seimo kontrolierius kad issprestu sia nesamone.
Arba susirasti darbą, jei netinka pašalpos mokėjimo forma.
Galų gale ir iki Kauno daėjo toks pašalpų mokėjimas. Pas mus senai tas yra. Nu ką, pradžioje bandė aiškinti pašalpiniai kad taip negalima, tai gavo maisto talonais. Dabar visi tvarkingai eina valyti sniego, rinkti šiukšles. Nors dabar švaru visur ir šaligatviai nuvalyti.
Nemanau kad jau taip blogai yra atidirbti tas kelias valandas per savaitę. Bent mes, mokesčių mokėtojai, iš kurių yra mokama ta pašalpa, galime vaikščioti švariomis gatvėmis.
QUOTE(Minutėlė @ 2013 04 03, 20:08)
Arba susirasti darbą, jei netinka pašalpos mokėjimo forma.
Galų gale ir iki Kauno daėjo toks pašalpų mokėjimas. Pas mus senai tas yra. Nu ką, pradžioje bandė aiškinti pašalpiniai kad taip negalima, tai gavo maisto talonais. Dabar visi tvarkingai eina valyti sniego, rinkti šiukšles. Nors dabar švaru visur ir šaligatviai nuvalyti.
Nemanau kad jau taip blogai yra atidirbti tas kelias valandas per savaitę. Bent mes, mokesčių mokėtojai, iš kurių yra mokama ta pašalpa, galime vaikščioti švariomis gatvėmis.
Galų gale ir iki Kauno daėjo toks pašalpų mokėjimas. Pas mus senai tas yra. Nu ką, pradžioje bandė aiškinti pašalpiniai kad taip negalima, tai gavo maisto talonais. Dabar visi tvarkingai eina valyti sniego, rinkti šiukšles. Nors dabar švaru visur ir šaligatviai nuvalyti.
Nemanau kad jau taip blogai yra atidirbti tas kelias valandas per savaitę. Bent mes, mokesčių mokėtojai, iš kurių yra mokama ta pašalpa, galime vaikščioti švariomis gatvėmis.
visiškai Jums pritariu... jei asmuo nėra neįgalus, koks gali būti orumo žeminimas dirbant darbą? tai taip išeina, kiemsargis ar moterėlė prižiūrinti gyvenamojo daugiabučio namo aplinką ir gauntys už sunkų darbą pinigėlius yra be orumo, mokslų nebaigęs asmenys???? niekam karūna nebuvo uždėta, kad ją darbas nuimtų - juk ne vogti ar žudyti siunčiama...
QUOTE(Gabrieliaus mama @ 2013 03 19, 16:16)
sveiki, nezinau, ar i sia tema pataikiau, bet reikalingas teisininko patarimas del atleidimo is darbo. kai vyksta imones restrukturizacija ir mazinamas etatu skaicius, kaip yra su atleidimu? sakykime, dirbu vilniuje, ir etatu skaicius yra mazinamas, man pasiuloma vieta klaipedoje. as atsisakau (del savaime suprantamu priezasciu - tolimos darvo vietos). kaip yra siuo atveju? mane gali atleisti, jei nesutinku? ar kompensacijos priklauso? auginu vaika iki 3 metu (ne viena, taciau vaikas iki 3 metu, didesnes garantijos, kaip suprantu, priklauso?). lauksiu ziniu ir is anksto dekoju
ką siūlo įmonė? Kol jūsų vaikas neturi 3 m. darbdavys savo iniciatyva negali nutraukti sutarties. Bet šalių susitarimu, galite derėtis dėl išeitinės kompensacijos- už darbo stažą ir t.t.
QUOTE(Vike @ 2013 04 08, 12:25)
ką siūlo įmonė? Kol jūsų vaikas neturi 3 m. darbdavys savo iniciatyva negali nutraukti sutarties. Bet šalių susitarimu, galite derėtis dėl išeitinės kompensacijos- už darbo stažą ir t.t.
o reorganizacijos metu tai galioja? kol kas nieko nesiulo, noriu tiksliai zinoti savo teises, kad sulaukus pasiulymo (nes yra zinoma, kad taip bus) galeciau atitinkamai kalbetis
Sveiki,
Turiu klausima.
Situacija:
Vatybineje istaigoje vykdoma reorganizacija. Valstybes tarnautojas, turintis tris vaikus, kuriu vienam nera net 2 m. Turintis reikalavimus atitinkanti issilavinima, organizacijoje dirbantis seniausiai is visu darbuotoju. Jo pareigybe nori naikinti.
Pagal VTI 44 str. 7. Nėščia valstybės tarnautoja, taip pat valstybės tarnautojas, auginantis vaiką (vaikus) iki trejų metų, negali būti atleisti iš pareigų šio straipsnio 1 dalies 4, 9 (išskyrus atvejus, kai valstybės ar savivaldybės institucija ar įstaiga likviduojama), 10, 12, 15 ir 21 (išskyrus atvejus, kai valstybės tarnautojas pateikia pasiūlymą jį į pareigas priėmusiam asmeniui dėl atleidimo iš pareigų šalių susitarimu) punktuose, 2 dalyje nurodytais pagrindais.
Atleisti negali pagal 44.9. valstybės tarnautojo pareigybė panaikinama;
Klausimas: Gal tegu atleidineja (vis vien tokioje itampoje jau nebesinori dirbti, nes vyksta susidorojimas, pasikeitus valdziom). O kai atleist paduot i teisma? Tada prisiteist uz prastovas, neteiseta atleidima ir tt.
Ir gal galit advokata parekomenduot.
Turiu klausima.
Situacija:
Vatybineje istaigoje vykdoma reorganizacija. Valstybes tarnautojas, turintis tris vaikus, kuriu vienam nera net 2 m. Turintis reikalavimus atitinkanti issilavinima, organizacijoje dirbantis seniausiai is visu darbuotoju. Jo pareigybe nori naikinti.
Pagal VTI 44 str. 7. Nėščia valstybės tarnautoja, taip pat valstybės tarnautojas, auginantis vaiką (vaikus) iki trejų metų, negali būti atleisti iš pareigų šio straipsnio 1 dalies 4, 9 (išskyrus atvejus, kai valstybės ar savivaldybės institucija ar įstaiga likviduojama), 10, 12, 15 ir 21 (išskyrus atvejus, kai valstybės tarnautojas pateikia pasiūlymą jį į pareigas priėmusiam asmeniui dėl atleidimo iš pareigų šalių susitarimu) punktuose, 2 dalyje nurodytais pagrindais.
Atleisti negali pagal 44.9. valstybės tarnautojo pareigybė panaikinama;
Klausimas: Gal tegu atleidineja (vis vien tokioje itampoje jau nebesinori dirbti, nes vyksta susidorojimas, pasikeitus valdziom). O kai atleist paduot i teisma? Tada prisiteist uz prastovas, neteiseta atleidima ir tt.
Ir gal galit advokata parekomenduot.