Mergaites, gal kas galetu pakomentuoti situacija-
Pardaviau ebay preke, aprasyme buvo pamineta, kad issiusiu 2eju d.d. begyje. Preke buvo parduota sestadienio vakara, o jau antradieni per pietus pirkejas paliko neutralu feedbacka- MY ITEM STILL NOT DISPATCHED AWFULL!!!! su desimtcia sauktuku.
Preke buvo issiusta antradieni po piet, sistemoj iskart pazymejau, kad issiunciau ir nurodziau tracking nr.
To neutralaus feedbacko tiesa sakant net iskart nepastebejau, ir tik siandien uzejau ir pamaciau. Pasidare pikta- kodel zmogus palieka toki feedbacka, juk listinge aiskiai parasyta- will dispatch
in 2 working days. T.y. viska padariau teisingai, issiunciau laiku, daviau trackinga. Pirkejas nieko neatraso, nors parasiau jam laiskeli su klausimu, kodel paliko neutralu, ir taip ir kaba tas feedbackas.
Klausimas- ar galeciau kreiptis i ebay, kad sitas feedbackas butu istrintas? Nes nebuvo jokio pagrindo pirkejui ji toki palikti.
Siaip, stebiuos aisku kai kuriais aukciojono dalyviais
Papildyta:
QUOTE(spiglys @ 2012 11 22, 12:18)
Mūsų paštas mato, bet kas iš to ? Jei australė iškels bylą, kad negavo siuntinuko, tai ir aš nesu tikra ji gavo ar ne, nes nematau jų pašto puslapyje
As tai visada galvojau, jog svarbiausia tureti irodyma, kad preke issiuntet. O jusu atveju irodyma turit, pagal trackinga matosi kad preke issiusta.
ar as neteisi
nes kitaip gaunasi, kad bet koks nesaziningas pirkejas teigs, jog siuntinuko negavo, ir sieks atgauti pinigus per paypal. cia jau reketas kazkoks gausis, ir pardavejo teisiu pazeidimas. Trackingas tam ir reikalingas, kad irodyti, jog jus esate sazininga pardaveja ir preke issiuntet