Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas - 12 tema, Statome PN

QUOTE(DEU @ 2012 02 07, 12:27)
Šiaip variantas pamąstymui.
Yra automobilinės apsaugos sistemos su nuotoline automobilio užvedimo funkcija. Kainuoja gal kokia pora šimtų brangiau už įprastą.
Automobilis stovėdamas suvartoje 2 - 3 litrus degalų. Laikykime, kad per valandą stovintis automobilis suvartos kuro už 12 lt. 10 minučių pašildymas kainuotų 2 lt. Per 100 dienų, šildant automobilį tokiu būdu, susidarytų 200 lt suma.

nesamone - cia uzkurimas salto variklio visu pirma, kuris gali ir nepavykt prie -30, beto dyzelis nifiga nesyla ant tusciu apsuku. Arba Webasto arba skandinaviska sistema su tenu. O sita solplietvorienije tai tik sau paguost.
Atsakyti
QUOTE(==== @ 2012 02 07, 14:39)
Hmmm...  g.gif

norisi prislieto prie namo garazo del patogumo vaiksciojant i/is nama.

tuomet svarstytini keletas variantu:

- tiek namas, tiek prislietas garazas ant tos apcios PP ir is tu paciu liktiniu klojiniu - tokiu atveju reikalingas bent minimalus sildymas garaze

- namas ant PP is liktiniu klojiniu, prislietas garazas is blokeliu ir ant kitokio pamato - tokiu atveju garazas gali buti nesildomas, bet atsiranda papildoma sliejamoji prie namo garazo siena ir tarpas tarp namo ir garazo turi buti papildomai apsiltintas

ar as teisingai mastau?
aciu uz jusu nuomones

Jau buvo daug kartu isdiskutuota: Jei statotes PN arba labai silta nama tada garazas ir namas tarytum 2 atskiri pastatai tik sujungti. Namas apsiltinamas is visu pusiu (net ir kur lieciasi su garazu) vienodai. garazo jei nenorite sildomo tai darote is principo pavesine tik uzdaryta is visu pusiu. jei norite minimalios teigiamos temperaturo tai ji apsisiltinat pagal minimalius STR reikalavimus ir nesildot grindu (del geotermines silumos).
garaza islaikyt silta (15-20 C) kainuos tikrai daug energijos jau vien del to kad vartai nera ytin sandari, be silumos tilteliu, konstrukcija.
Atsakyti
QUOTE(madwifi @ 2012 02 07, 14:34)
idomu kiek ta klaida pakainavo? cia aisku ne apie 5 flakonus putu, bet apie pamatus ir tt.

Paprasta paskaičiuoti, 5 flakonų kaina + perfo nuomos kaina + perfininko triūsas 4u.gif
Papildyta:
QUOTE(madwifi @ 2012 02 07, 14:40)
beto dyzelis nifiga nesyla ant tusciu apsuku.

Dyzelis dyzeliui nelygu: merso CDI nešyla nors tu ką, tam ir deda šlapias Webasto, o Audi 2.0TDI stovint pasišildyti įmanoma 4u.gif
Kažkaip krypstam nuo statybų į auto smile.gif
Papildyta:
QUOTE(And11 @ 2012 02 07, 14:24)
Pigiausia konstrukcija yra karkasas. statosi greitai. blokeliu nedeciau nes su apsiltinimu bus kur kas brangiau.

Taip,labai teisingai 4u.gif
Bet lietuviui tai ne tiks - ateis vagys ir kirviu sienoj skylę prasikirs, jei mašina per tą skylę netilps tai dvyrką tikrai nufysdins lotuliukas.gif reikia mūro, atlaikančio min 400g trotilo lotuliukas.gif

Papildyta:
QUOTE(==== @ 2012 02 07, 14:39)

- tiek namas, tiek prislietas garazas ant tos apcios PP ir is tu paciu liktiniu klojiniu - tokiu atveju reikalingas bent minimalus sildymas garaze

- namas ant PP is liktiniu klojiniu, prislietas garazas is blokeliu ir ant kitokio pamato - tokiu atveju garazas gali buti nesildomas, bet atsiranda papildoma sliejamoji prie namo garazo siena ir tarpas tarp namo ir garazo turi buti papildomai apsiltintas


Galima ir garažą ant PP statyti, tik šliejamoji siena turi stovėti ant EPS, per EPS reiktų praverti armatūrą, kuri surištų iš esmės dvi PP, kad PP1 ir PP2 neišsiskirtų kaip laivai jūroj. Analogiškai tekstų ir sutvirtinti sienas - jei liktiniai ir namas ir garažas analogiškai keletu strypų armatūros. Tiesinis šalčio tiltas, bet nuostoliai per tiek net PN yra mizeris.
Dėl garažo ant polių šliejimo prie namo ant PP gali būti bėdų, sandūras reiktų daryti tamprias nes skirtingi pamatai gali duoti skirtingas deformacijas dėl šalčio. Karkaso atveju viskas daug paprasčiau, medis iškęs, šiltinimas irgi 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 16:29)
Paprasta paskaičiuoti, 5 flakonų kaina + perfo nuomos kaina + perfininko triūsas

o pamatai negalejo but kitokie ir pigesni jei iskart atskiri butu buve projektuoti?
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 16:29)
Karkaso atveju viskas daug paprasčiau, medis iškęs, šiltinimas irgi 4u.gif


nelabai supratau, ka jus turite omeny sakydamas "karkasas" (karkasinis garazas?..) - gal galetumet truputi placiau? aciu
Atsakyti
QUOTE(==== @ 2012 02 07, 18:43)
nelabai supratau, ka jus turite omeny sakydamas "karkasas" (karkasinis garazas?..) - gal galetumet truputi placiau? aciu



Esi mates karkasini nama? Medini? Tas ir tureta minty.
Atsakyti
QUOTE(biesas66 @ 2012 02 07, 20:13)
Esi mates karkasini nama? Medini? Tas ir tureta minty.

Medinis gali buti ir rastinis bet kalbeta apie karkasini
4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 20:24)
Medinis gali buti ir rastinis bet kalbeta apie karkasini
4u.gif



parasiau kad medinis,kad negalvotu jog metalinis.. pvz angaro tipo ar kazkas panasaus.. Pas zmones laki fantazija ir kartais tai as tau savaime aisku ,neaisku kitam smile.gif
Atsakyti
QUOTE(biesas66 @ 2012 02 07, 20:41)
parasiau kad medinis,kad negalvotu jog metalinis.. pvz angaro tipo ar kazkas panasaus.. Pas zmones laki fantazija ir kartais tai as tau savaime aisku ,neaisku kitam smile.gif

drinks_cheers.gif 4u.gif biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 19:24)
Medinis gali buti ir rastinis bet kalbeta apie karkasini
4u.gif


na, suprasti galima ivairiai - as supratau, kad jus turit omeny karkasini garaza, slieta prie liktiniu klojiniu namo, kai abu vienetai ant bendros PP, o jus kalbejot apie karkasini tiek nama, tiek garaza and bendros PP.

kazkaip imu linkti prie Evoy minties apie atskira garaza... g.gif
Atsakyti
QUOTE(==== @ 2012 02 07, 20:05)

kazkaip imu linkti prie Evoy minties apie atskira garaza...  g.gif



Tai geriausias sprendimas bet kokiam namui. O pasyviam namui netgi būtinas. Atkris skirtingų pamatų, skirtingų sienų medžiagų sujungimų, šildymo ir visi kiti klausimai. Jei tik sklypas leidžia, būtinai darykite atskirą garažą.

Mano galva, namas sujungtas su garažu yra paskutinių 20 metų pramanas. Tokį sprendimą lėmė du dalykai:

1. Komfortas. Pvz., ponios (tinka ir variantas "pnios") nenori savo balinių suknelių sušlapti eidamos į atskirą garažą, todėl nori garažo prie namo.
2. Mažoki sklypai. Taupydami erdvę žmonės ėmė daryti "du viename".

Antras variantas dar suprantamas, tačiau pirmas - daugiau pižoniškumas.

P.S. Jei mano sklypas leistų, aš tikrai daryčiau atskirą garažą. Beje, man keista kodėl Vilienė nedarė atskiro garažo: dėl pirmo ar dėl antro varianto? Žinoma, jei galima sužinoti.
Atsakyti
QUOTE(cibulis @ 2012 02 07, 21:29)
Tai geriausias sprendimas bet kokiam namui. O pasyviam namui netgi būtinas. Atkris skirtingų pamatų, skirtingų sienų medžiagų sujungimų, šildymo ir visi kiti klausimai. Jei tik sklypas leidžia, būtinai darykite atskirą garažą.

Mano galva, namas sujungtas su garažu yra paskutinių 20 metų pramanas. Tokį sprendimą  lėmė du dalykai:

1. Komfortas. Pvz., ponios (tinka ir variantas "pnios") nenori savo balinių suknelių sušlapti eidamos į atskirą garažą, todėl nori garažo prie namo.
2. Mažoki sklypai.  Taupydami erdvę žmonės ėmė daryti "du viename".

Antras variantas dar suprantamas, tačiau pirmas - daugiau pižoniškumas.

P.S. Jei mano sklypas leistų, aš tikrai daryčiau atskirą garažą. Beje, man keista kodėl Vilienė nedarė atskiro garažo: dėl pirmo ar dėl antro varianto? Žinoma, jei galima sužinoti.



O as prijungiau prie namo garaza,tik tarp namo ir garazo siena tokia pat kaip laukine,tad vienintele silpna vieta mano name,durys is garazo i nama. Garazas prijungtas prie namo ti ne ponu ismislas o patogumas. Pagal tavo teigini reiktu tada ir lauko tualetus statytis,juk nebaisu kad uzpakalis pasals,svarbu kvapo name negbus.. Zmones netik gyvena,zmones ir galvoja kaip patogiau gyventi.... Na bet musu daug ir numoniu taippat del to.
Atsakyti