Man atrodo gerokai per daug tikitės iš tų +4 kurie per betonines grindis turėtų sušildyti garažą. Jei nebus kitų šilumos šaltinių, tai šildymo efektas bus minimalus.
Nešildomas garažas turi dar vieną bėdą - drėgmę, kuri automobiliui darys daug didesnę žalą nei šaltis. Jei jau esate pasiruošę aukoti kelias dešimtis tūkstančių garažui, reikėtų numatyti ir kelis šimtus per metus bent minimaliam pašildymui.
Ekonominis variantas - pastogė. Ji užtikrins, kad automobilis neapsnigs ir neapšals. O ar temperatūra automobilio viduje bus -20 (pastogės atveju) ar -15 (nešildomame garaže), manau labai menkas skirtumas.
Jei šaltas automobilis jums sukelia didelį diskomfortą, galima pamąstyti apie autonominį automobilio šildytuvą arba nuotolinį užvedimą. Tokiu atveju šiltą automobilį turėsite netik ryte važiuodami į darbą, bet ir po darbo važiuodami namo. Šildomas garažas šiltą automobilį garantuoja tik iš važiuojant iš namų. Tačiau už šį malonumą reikia netik gan brangiai mokėti, bet ir iškuopti automobilio parvežtą purvą. Bent jau man tikrai lengviau pašildyti automobilį, nei nuolat plauti garažą.
QUOTE(mamakarolina @ 2012 02 07, 10:53)
sveiki pasyviu namu statytojai
as dar labai zalia sioje temoje, bet intensyviai bandau dometis PN statybom, kadangi pavasari butent toki planuojame statyt
turiu klausima is ko rekomenduojama statyt PN: plytos, blokeliai? ir butent kokiu? is ko jus statete, kurie jau paistatete?
is anksto aciu uz jusu nuomones
as dar labai zalia sioje temoje, bet intensyviai bandau dometis PN statybom, kadangi pavasari butent toki planuojame statyt
turiu klausima is ko rekomenduojama statyt PN: plytos, blokeliai? ir butent kokiu? is ko jus statete, kurie jau paistatete?
is anksto aciu uz jusu nuomones
Keista logika. Jei jau pavasarį žadate statyti, tai vadinasi turi statybos leidimą, t.y. paruoštą projektą. Jei taip, tai jame jau turi būti nuspręsta iš ko ir ką statysite, dar projekto stadijoje turi būti suskaičiuoti nuostoliai, apsispręsta dėl langų ploto, namo orientacijos, architektūros ir visų kitų PN standartų.
Jei elgiatės priešingai, vadinasi buriate iš kavos tirščių, t.y. norite pastatyti šiltą, bet jokiu būdu ne pasyvų namą.
Papildyta:
QUOTE(DEU @ 2012 02 07, 11:23)
Man atrodo gerokai per daug tikitės iš tų +4 kurie per betonines grindis turėtų sušildyti garažą. Jei nebus kitų šilumos šaltinių, tai šildymo efektas bus minimalus.
Nešildomas garažas turi dar vieną bėdą - drėgmę, kuri automobiliui darys daug didesnę žalą nei šaltis. Jei jau esate pasiruošę aukoti kelias dešimtis tūkstančių garažui, reikėtų numatyti ir kelis šimtus per metus bent minimaliam pašildymui.
Ekonominis variantas - pastogė. Ji užtikrins, kad automobilis neapsnigs ir neapšals. O ar temperatūra automobilio viduje bus -20 (pastogės atveju) ar -15 (nešildomame garaže), manau labai menkas skirtumas.
Jei šaltas automobilis jums sukelia didelį diskomfortą, galima pamąstyti apie autonominį automobilio šildytuvą arba nuotolinį užvedimą. Tokiu atveju šiltą automobilį turėsite netik ryte važiuodami į darbą, bet ir po darbo važiuodami namo. Šildomas garažas šiltą automobilį garantuoja tik iš važiuojant iš namų. Tačiau už šį malonumą reikia netik gan brangiai mokėti, bet ir iškuopti automobilio parvežtą purvą. Bent jau man tikrai lengviau pašildyti automobilį, nei nuolat plauti garažą.
Nešildomas garažas turi dar vieną bėdą - drėgmę, kuri automobiliui darys daug didesnę žalą nei šaltis. Jei jau esate pasiruošę aukoti kelias dešimtis tūkstančių garažui, reikėtų numatyti ir kelis šimtus per metus bent minimaliam pašildymui.
Ekonominis variantas - pastogė. Ji užtikrins, kad automobilis neapsnigs ir neapšals. O ar temperatūra automobilio viduje bus -20 (pastogės atveju) ar -15 (nešildomame garaže), manau labai menkas skirtumas.
Jei šaltas automobilis jums sukelia didelį diskomfortą, galima pamąstyti apie autonominį automobilio šildytuvą arba nuotolinį užvedimą. Tokiu atveju šiltą automobilį turėsite netik ryte važiuodami į darbą, bet ir po darbo važiuodami namo. Šildomas garažas šiltą automobilį garantuoja tik iš važiuojant iš namų. Tačiau už šį malonumą reikia netik gan brangiai mokėti, bet ir iškuopti automobilio parvežtą purvą. Bent jau man tikrai lengviau pašildyti automobilį, nei nuolat plauti garažą.
Auksinės mintys.
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 00:34)
Ne, kambario grindys turi būti šiltintos ne prasčiau nei lauko sienos
Papildyta:
Omeny turėjau išoriniai paketo stiklai, bet ant kurios plokštumos užnešta - nežinau.
Papildyta:
Omeny turėjau išoriniai paketo stiklai, bet ant kurios plokštumos užnešta - nežinau.
uznesta paprastai ant vidines puses, bet keista kad du isoriniai selektyvai, pas save su degtuko atspindziu patikrinau, tai panasu kad vidinis ir isorinis stiklai selektyvai, o vidurinis stiklas paprastas.
QUOTE(DEU @ 2012 02 07, 12:23)
Man atrodo gerokai per daug tikitės iš tų +4 kurie per betonines grindis turėtų sušildyti garažą.
Ekonominis variantas - pastogė. Ji užtikrins, kad automobilis neapsnigs ir neapšals. O ar temperatūra automobilio viduje bus -20 (pastogės atveju) ar -15 (nešildomame garaže), manau labai menkas skirtumas.
Ekonominis variantas - pastogė. Ji užtikrins, kad automobilis neapsnigs ir neapšals. O ar temperatūra automobilio viduje bus -20 (pastogės atveju) ar -15 (nešildomame garaže), manau labai menkas skirtumas.
Čia pamiršote paminėti, prie kokios lauko temperatūros darote tokias prielaidas Jei imti vidutinę sezono (šildymo sezono) temperatūrą -0,9C tai +4C minimaliai šiltintame garaže yra labai realu. Kai lauke -20C nemanau kad verta skarbonkei eikvoti tuos kelis šimtus litų šildymui, nors autonominį šildytuvą už kažkokią nedidelę sumą irgi neįsidėsite. Namų atveju gal užtektų tik skandinaviško varianto - 230V šildymo teno variklio bloke, ryte įjungiate į rozetę ir per 10min turite šiltą ir variklį, ir saloną.
Papildyta:
Čia priėjo Cibulis ir tarė:
QUOTE(cibulis @ 2012 02 07, 12:29)
Keista logika. Jei jau pavasarį žadate statyti, tai vadinasi turi statybos leidimą, t.y. paruoštą projektą. Jei taip, tai jame jau turi būti nuspręsta iš ko ir ką statysite, dar projekto stadijoje turi būti suskaičiuoti nuostoliai, apsispręsta dėl langų ploto, namo orientacijos, architektūros ir visų kitų PN standartų.
Jei elgiatės priešingai, vadinasi buriate iš kavos tirščių, t.y. norite pastatyti šiltą, bet jokiu būdu ne pasyvų namą.
Jei elgiatės priešingai, vadinasi buriate iš kavos tirščių, t.y. norite pastatyti šiltą, bet jokiu būdu ne pasyvų namą.
Nors klausimas buvo labai konkretus ir atsakymo norėtųsi tokio pat, be blevyzgų ir beletristikos
Papildyta:
QUOTE(mamakarolina @ 2012 02 07, 11:53)
turiu klausima is ko rekomenduojama statyt PN: plytos, blokeliai? ir butent kokiu? is ko jus statete, kurie jau paistatete?
is anksto aciu uz jusu nuomones
is anksto aciu uz jusu nuomones
Kažkada, gal kokioj PN7 ar PN8 jau svarstėm prioritetus ir manyčiau reiktų dėstyti taip:
Skydinė arba karkasinė statyba
Liktinių klojinių sistema
Visi likę blokeliai + tradicinis šildinimas EPS/NEPS
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 11:33)
Nešildomą garažą ir šildomą tūrį statyti ant vienos PP negalima, bus didžiulis šalčio tiltas per PP betoną!
O pas jus ar garažas bus šildomas ?
QUOTE(madwifi @ 2012 02 07, 12:33)
uznesta paprastai ant vidines puses, bet keista kad du isoriniai selektyvai, pas save su degtuko atspindziu patikrinau, tai panasu kad vidinis ir isorinis stiklai selektyvai, o vidurinis stiklas paprastas.
Taip, girdėjau fintą su degtuku, savų netikrinau, bet būtent tokie ir pas mus turi būti - vidurinis paprastas o išoriniai selektyvas
Papildyta:
QUOTE(korida @ 2012 02 07, 12:42)
O pas jus ar garažas bus šildomas ?
ne 100proc ne. Tik pritekėjiami nuo saulės per pietinį langą ir automobilių variklių šiluma. Manau garažui truputi be reikalo paišlaidavau, turėsiu vienintelį pasaulyje pasyvų garažą
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 11:33)
Nešildomą garažą ir šildomą tūrį statyti ant vienos PP negalima, bus didžiulis šalčio tiltas per PP betoną!
O tai pas jus garažas ant tos pačios plokštės?
QUOTE(DEU @ 2012 02 07, 12:23)
Bent jau man tikrai lengviau pašildyti automobilį, nei nuolat plauti garažą.
Per paskutinius 15m garažą šlaviau gal 3 kartus, ne todėl, kad labai švaru, bet idealios švaros niekad ir nereikėjo. Kaskart statant beveik idealiai ton pačion vieton purvo pernešimas batais į namus nevyksta, viskas nulaša/nukrenta po automobiliu, išlipama ant švarių/pošvarių grindų.
Labai priklauso iš kur ir per kur grįžtate namo, jei iki namo turite gruntinio kelio - bėda, bet asfaltu purvo parsivežu labai nedaug. Svarbu žiemą nepatingėti nusidaužyti ant posparnių/purvasargių(jei tokie yra; dabar labai retenybė) prilipusį purviną, druskingą sniegą o keli lašai purvino vandens labai didelės problemos nekelia.
QUOTE(cibulis @ 2012 02 07, 11:29)
Keista logika. Jei jau pavasarį žadate statyti, tai vadinasi turi statybos leidimą, t.y. paruoštą projektą. Jei taip, tai jame jau turi būti nuspręsta iš ko ir ką statysite, dar projekto stadijoje turi būti suskaičiuoti nuostoliai, apsispręsta dėl langų ploto, namo orientacijos, architektūros ir visų kitų PN standartų.
Statybu eigoi pakitimus galima daryt, kaikuriem ne korekturos nereikia daryt.
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 11:41)
Kokio velnio žmogau kabinėjiesi? Ai, tikriausiai pilnatis veikia. Greičiausia esate po vėžio ženklu gimęs. Pastaruosius žmones pilnatis ypač veikia. Pataikiau ar ne?
O grįžtant prie temos. Aš pasakiau savo nuomone, kad ne nuo to galo namo statybas pradėjo. Žinoma, ir pavėlavus galima kažką rinktis, tačiau greičiausiai jau architektas su konstruktoriumi sudėliojo kokio storio sienos ir iš ko jos bus, tas pats pamatams, šildymo sistemai ir t.t.
QUOTE(korida @ 2012 02 07, 12:49)
O tai pas jus garažas ant tos pačios plokštės?
Buvo. Bet dienai išnuomotas didelis perforatorius ir gal 5-6 flakonai putų leido ištaisyti šią klaidą.
QUOTE(Vilienė @ 2012 02 07, 13:51)
Buvo. Bet dienai išnuomotas didelis perforatorius ir gal 5-6 flakonai putų leido ištaisyti šią klaidą.
Tai be reikalo siltinot garazo grindis , turetumete silumos is zemes