Ačiū visoms už patarimus ir paguodos žodžius dėl audito
. Nesupykit, jei artėjant tai baisybei dar patrukdysiu
, iš anksto persiprašau
... Labai nerimauju gal dar ir dėl to, kad girdėjau, jog ypatingą dėmesį skiria spec. poreikių mokiniams ir padėjėjų darbo stebėjimui. Su jais ir taip sunku, o dar padaryk viską kaip reikia - ir įtrauk su visais kartu į darbą, ir duok individualias užduotis, žodžiu tie vaikai lyg ir kartu su mumis, bet lyg ir atskirai, nes mokosi ne 4, o 2-3 klasės dalykus
... Viena mergaitė kurčia, o aš tai ne specialistė, tai kaip galiu gerai pasirodyti šiuo klausimu... Ji nieko nesuvokia, jokio supratimo apie aplinkos daiktus, tai ką kalbėti apie kažkokius mokslus
. Buria ir tiek per pamoką... Pasodinsiu prie kompo, tai gal tas tiks? Duosiu specialių užduočių
. Ai, jau nežinau apie ką galvoti, labai šiandien sunervino, kai liepė išmokti visus dokumentus - pradedant švietimo įstatymu, baigiant mokyklos dokumentais ir visokiom kitom nesąmonėm. Suprantu tai, kas liečia mano pamokas , o kam man grūsti į galvą kokią mokyklos strategiją, viziją, misiją ir t.t. ? Kam to reikia? Geriau nuramintų, o ne gąsdintų, nes ir taip baisu
.