aroonele, nustatymai buvo tokie islaikymas (1/80), diafragma f/1.4, iso 200 Fokusuoju centriniu tasku
QUOTE(vilte90 @ 2012 01 25, 15:33)
Beje, mano naudojama technika: Nikon D90 + Nikkor 50mm f/1.4 + Nikkor 18-105mm
QUOTE(vilte90 @ 2012 01 25, 15:46)
Beje, užkliuvo viena užduotis, kurioje reikia keisti židinio nuotolį, o jei objektyvas nekintamo židinio?
savo du pvz kur dėjau cinematic temai, tai vadovavausi vien nuojauta
... rG nepatiko spalvos, bet šiuo atveju apie jas kol kas negalvojau Ir dar nesuprantu, kokios jos turi būt...
va, kinematografiškumas poezijoj, rG supras matyt...
"...
2004-ųjų metų Poetinio Druskininkų rudens premija už geriausią debiutą buvo skirta Donatui Petrošiui... Čia nepaprastai stipriai ir įtaigiai veikia prisiminimo, praeities įamžinimo estetika. Ryškus kinematografiškumas yra vienas būdingesnių poetinio stiliaus bruožų. Tarsi kino kronikoje prabėga nugyventos savaitės kadrai eilėraštyje Savaitės žmogus, vykusiai pagauti ir įtekstinti vaizdo fragmentai eilėraštyje Susilaikymas nuo sprendimų. Didelį estetinės energijos krūvį turi vienas ankstyviausių rinkinio eilėraščių, 1998 m. datuotas Mano brolis kinas. Vaikystės prisiminimų kadrų virtinė, sudygsniuota sodria provincijos žargono leksika, kuria autentišką, nepaprasto grožio praeities fotografiją . Šiame eilėraštyje kinematografiškumas sujungia raiškos ir turinio plotmes: sūnus ir tėvas rengia kino seansus savo gimtajame kaime.
štai ir mudu su tėvu ateinam padoriai vėluojam
šiam anonse žadėdami lapkričio pelkes ir ledą
po ištižusį žvyrą sušlapusias kojas kilnojam
juoston susuktą brolį paerzinti vedam
virš užspringusio kaimo jo tuščios rankovės švytuoja
na brolau pakartok ant paklodės tą miklią daiktiją
tą pagirtą tarp nuodėmių velniavą reginį stiklo
akies spinduliuotą kad atviptų žandikauliai ir paną Mariją
prašytų ne šilto lietaus o kartotų šią mantrą norime kino
Pasakotojas prisiima nuotraukų albumo komentatoriaus vaidmenį, autobiografinės kino kronikos įgarsintojo amplua. Lakoniška, tačiau tiksliai užčiuopta detalė kaip laiku sustabdyta kino juosta ar objektyvo įamžinta tikrovės, praeities akimirka savyje talpina nutylėtą, nutrauktą, neišsakytą autonomišką istoriją:
Žolinė viena ranka sudeginu grūdų sandėlio variklį liks randas
Vakaras niekada nesakyk niekada J. Bond kultūros namuose
riešas suvystytas rankšluostyje
Rytas rentgenas plius sutrupinta alkūnė palata nauji draugai
atvirom galūnėm
..."
labai savotiškos eilės...
atsiprašau už off'topicą
... rG nepatiko spalvos, bet šiuo atveju apie jas kol kas negalvojau Ir dar nesuprantu, kokios jos turi būt...
va, kinematografiškumas poezijoj, rG supras matyt...
"...
2004-ųjų metų Poetinio Druskininkų rudens premija už geriausią debiutą buvo skirta Donatui Petrošiui... Čia nepaprastai stipriai ir įtaigiai veikia prisiminimo, praeities įamžinimo estetika. Ryškus kinematografiškumas yra vienas būdingesnių poetinio stiliaus bruožų. Tarsi kino kronikoje prabėga nugyventos savaitės kadrai eilėraštyje Savaitės žmogus, vykusiai pagauti ir įtekstinti vaizdo fragmentai eilėraštyje Susilaikymas nuo sprendimų. Didelį estetinės energijos krūvį turi vienas ankstyviausių rinkinio eilėraščių, 1998 m. datuotas Mano brolis kinas. Vaikystės prisiminimų kadrų virtinė, sudygsniuota sodria provincijos žargono leksika, kuria autentišką, nepaprasto grožio praeities fotografiją . Šiame eilėraštyje kinematografiškumas sujungia raiškos ir turinio plotmes: sūnus ir tėvas rengia kino seansus savo gimtajame kaime.
štai ir mudu su tėvu ateinam padoriai vėluojam
šiam anonse žadėdami lapkričio pelkes ir ledą
po ištižusį žvyrą sušlapusias kojas kilnojam
juoston susuktą brolį paerzinti vedam
virš užspringusio kaimo jo tuščios rankovės švytuoja
na brolau pakartok ant paklodės tą miklią daiktiją
tą pagirtą tarp nuodėmių velniavą reginį stiklo
akies spinduliuotą kad atviptų žandikauliai ir paną Mariją
prašytų ne šilto lietaus o kartotų šią mantrą norime kino
Pasakotojas prisiima nuotraukų albumo komentatoriaus vaidmenį, autobiografinės kino kronikos įgarsintojo amplua. Lakoniška, tačiau tiksliai užčiuopta detalė kaip laiku sustabdyta kino juosta ar objektyvo įamžinta tikrovės, praeities akimirka savyje talpina nutylėtą, nutrauktą, neišsakytą autonomišką istoriją:
Žolinė viena ranka sudeginu grūdų sandėlio variklį liks randas
Vakaras niekada nesakyk niekada J. Bond kultūros namuose
riešas suvystytas rankšluostyje
Rytas rentgenas plius sutrupinta alkūnė palata nauji draugai
atvirom galūnėm
..."
labai savotiškos eilės...
atsiprašau už off'topicą
QUOTE(Gintarija86 @ 2012 01 25, 17:02)
aroonele, nustatymai buvo tokie islaikymas (1/80), diafragma f/1.4, iso 200 Fokusuoju centriniu tasku
Dėkui
QUOTE(Ka @ 2012 01 25, 16:00)
ne, netinka sitas. cia, matai, gaunantis bucinius savanaudis man reikia tokio, kad atrodytu, jog as duodu kazkaip keista, kad SM nera.. kur dulkinasi netgi yr nesuprantu logikos
QUOTE(brumbrumai @ 2012 01 25, 16:50)
reikia butinai zooma nusipirkt... kitaip kazi, ar priims i tema...
Jei čia bandėte pasišaipyti, tai nemanau, kad išėjo.
QUOTE(rG @ 2012 01 25, 17:02)
Na, aš tikrai žinau, kokią techniką pati naudoju, tiesiog visų pirma klausiau dėl to, kad labai retai naudoju 18-105 objektyvą, tad galvojau, gal įmanoma išvengti tos užduoties, o visų antra, klausiau ir dėl tų, kurios iš tikro galbūt neturi zoom'o
QUOTE(erikamaja @ 2012 01 25, 15:53)
ka ka, vyrus
QUOTE(vilte90 @ 2012 01 25, 16:14)
Jei čia bandėte pasišaipyti, tai nemanau, kad išėjo.
Na, aš tikrai žinau, kokią techniką pati naudoju, tiesiog visų pirma klausiau dėl to, kad labai retai naudoju 18-105 objektyvą, tad galvojau, gal įmanoma išvengti tos užduoties, o visų antra, klausiau ir dėl tų, kurios iš tikro galbūt neturi zoom'o
Na, aš tikrai žinau, kokią techniką pati naudoju, tiesiog visų pirma klausiau dėl to, kad labai retai naudoju 18-105 objektyvą, tad galvojau, gal įmanoma išvengti tos užduoties, o visų antra, klausiau ir dėl tų, kurios iš tikro galbūt neturi zoom'o
O jus zinot toki zodi-"juokauti"?
QUOTE(vilte90 @ 2012 01 25, 16:14)
Jei čia bandėte pasišaipyti, tai nemanau, kad išėjo.
ateina pasikele zmones, nesupranta bajeriu ir tingintys paskaityti senas temas..
QUOTE(brumbrumai @ 2012 01 25, 16:17)
ateina pasikele zmones, nesupranta bajeriu ir tingintys paskaityti senas temas..
:*
QUOTE(Alabama @ 2012 01 25, 16:19)
nu jo, sitas is bedos tiks. senoviskas, be animacijos, bet ka darysi
QUOTE(mamagute @ 2012 01 25, 16:05)
Čia apie kiną eilės, tai nebūtinai reiškia, kad jos kinematografiškos (apie sviestą eilės bus sviestiškos? Visų elių neskaičiau
Įdomus irgi reikalas, aš renku apie fotografiją literatūrą, kol kas turiu vos keletą Bložė, Granauskas lyg, dar kažką kažkur pasižymėjau.
Vienas smagiausių apie meną mene yra man Gedos "Žodžių apsauga" - Kaip žmones, vaikeli, / Žodžius turim saugot, / Be vienos raidelės / Gali griūt pasaulis. // Imkim kad ir A, / Kaip ji pastatyta! / Patrauk pagalėlį / Šitą arba kitą / ir t. t.
QUOTE(vilte90 @ 2012 01 25, 16:14)
Jei čia bandėte pasišaipyti, tai nemanau, kad išėjo.
Aš tai manau