[quote=naminukė,2012 01 07, 18:39]
Sveikos, merginos, prašausi ir aš į Jūsų būrį
Norėjau paklausti, gal kas pasidalintų patirtim apie skatinimo ir bausmių sistemas? Tarkim, klasėje susikūrėt klasės elgesio taisykles. Kokios nuobaudos taikomos taisyklių pažeidėjams?
Šiemet dirbu su pirmokais ir jiems dar vėjai galvelėse švilpauja. Kažkaip jie sunkiai sutelpa į pamokos rėmus, po skambučio dar norisi pasikrapštyti, paplepėt.. Bandžiau dėlioti pliusus už aktyvų dalyvavimą pamokoje ir papildomų darbų darymą(pvz., užbaigti namie pradėtą piešinį), P raides už pavėlavimą pasiruošti pamokai, N - už daiktų neturėjimą, minusus - už plepėjimą ir kitokį trukdymą kitiems. Visus tuos pliusus ir minusus rašydavau į vaikų nusipieštus namukus. Mėnesio gale suskaičiuodavom rezultatus ir 5 daugiausiai susirinkę pliusų būdavo apdovanojami. Sistema būtų lyg ir gera, bet bėda ta, kad paskatinami tik tie, kurie ir taip stengiasi, o padaužos jau mėnesio pradžioj supranta, kad susirinkus kelis minusus apdovanojimo jau kaip ir negaus, tai ir stengtis net nereikia... Žodžiu, bandau sugalvot, kokį nors naują skatinimo-drausminimo būdą, bet nieks į galvą neateina..
Gal kas papasakotų,pasidalintų patirtim, kaip dar galima veiksmingai paskatinti, motyvuoti..
Aš pastebėjau, kad visokios raštiškos nuobaudos paskui kažkaip man pačiai nesmagiai atsiliepia. tarkim dėl kokios n raidelės vaikas iš karto verkia arba paaiškėja, kad namie gavo bart ar net mušt ar iš viso nėjo namo, pas kokią draugę sėdėjo ir pan.
, tad man labiau prie širdies pagyrimai, paskatinimai
.Kokį neklaužaduką palieku per pertrauką suole sėdėt ir apgalvot savo ,,juodus darbelius"
ar ta proga apdovanoju visus pagyrimais už elgesį, o neklaužaduko-ne, bet be priekaištų, praleidžiu ir viskas
, pamirštukams pakišu popieriaus lapą ir dirba sau vaikas, nes ir taip jau jam trauma, kad pamiršo
, o dar namie turės perrašyt tą tekstą iš lapuko
, taip ir gyvenam...beveik be nuobaudų
Gimtuvininkei linkiu daug daug komplimentų
Papildyta:
Aurute, laikykis